
deliwien
Nelikymppinen nainen pelaa Minecraftia ja monia muita hauskoja pelejä! Liitythän myös mukaan Discord-kanavalleni: https://discord.gg/8nDGgnD
To claim this channel, temporarily add mc.game to the channel description on YouTube, save it, then click below.
Log inChannel videos
Stored videos longer than 60 seconds, sorted by mc.game likes and then YouTube likes.
Channel shorts
Stored shorts up to 60 seconds, sorted by mc.game likes and then YouTube likes.
Channel comments
Comments under this channel's videos, sorted by like count.
Ketäkattoo 2025 🫡 👏🏼
nyt tuli kyllä jättimäinen nostalgiapommi
”no moi ihmiset” onks tää ees iconic?
MÄ LUULIN ET MÄ NÄIN NÄKYJÄ KU TULI ILMOTUS
Ketäkattoo 2026?
Ihanaa että taas voi kuulla "no moi ihmiset" ❤️❤️❤️
Kyllä oon ylpee sanoessani et lapsuudessa kasvoin survisarjan kanssa
Ai että mitkä flashbackit lapsuuteen😍
Kuvasin eilen TikTokiin pienen infovideon liittyen Survisarjaan, niin tässä se teillekin tänne! 😎
Ai kamala kun mun näppisäänet kuuluu kamalasti :D Oli mikki vähän väärässä paikassa...
Aika nostalgine fiilis tulee ku wildy ja janski pelaa minee 👍
Mun mielestä on melkein liikuttavaa, miten moni Survisarjan paluuta odottavista on nykyään jo täysi-ikäisiä tai jo ihan ”oikeasti aikuisia”. Kertoo siitä miten merkittävä osa monen lapsuutta ja nuoruutta Wildyn videot ovat olleet❤ Kiitos, että ollaan saatu kasvaa sun videoiden parissa, niillä on ollu monelle suurempi merkitys kun uskotkaan!!! Terveisin seuraaja jo yli 10v takaa❤
Nostalgia pärinät.Janskin kanssa custom mappia.
Nostalgiaa tosi paljon. Hyvä juttu, että voit taas hyvin. Kaikkea hyvää sinulle.
Absolute cinema
Videosta tuli fiilis, että olen takaisin vuodessa 2014! :S
VIHDOIN! tätä päivää on odotettu. Todella nostalginen ja hyvä sarja taas jatkuu🎉
ketä 2025, nostalgiaa pukkaaaaaa
Dyneilyyn kuuluu: Ajasta video vahingossa seuraavalle päivälle ja jätä katsojat ihmettelemään videon tulemattomuutta.
Herrajestas nyt itkettää. Katoin tätä pienenä iha hulluna.
Vihdoin. 🙏
YouTuben algoritmi höllii tänään nostalgialla
katoin näit viimeks joskus 5 vuotta sitte ja ai että tää nostalgia!!
no nyt on hyvä aika videolle kyllä :D öitä wildykansa!
mahtavaa nähdä sinut taas on niin pitkään kun olen katsonut sinua semmoset 10 vuotta ja on kyl nostalgiasta nähdä sinua taas olin koulussa kun katosin sinua alun perin enään ole niin on siinä oikeasti nostalgiaa lol
Foliohattukerho ry😭
IHANAA SURVIA TULOSSA SULOSOINTUJA KORVILLENI🎉🎉🎉
Milloin survi sarjaa ja eka
nonii mikä QR-koodi siinä vilahti
Pelatkaa hide and seek! :)
OH MY GOD TÄTÄ PÄIVÄÄ ON ODOTETTU!!!
Parkour on jokaiselle Wldy fanille painajainen. Se on kirous tässä fandomissa
Tätä on odotettu 🤩🔥
joo survisarja on kyllä selvästi suomituben peak
Mulla vieläkin pasmat sekasin melkein viikon jälkeen että omenarämeeseen johtavalla tiellä olis muka tietyö
Pääsin läpi parkourista, 1540 hyppyä meni :DD
Toi Janskin "Heippuli hei!" Oli kyl hyvä lopetus xD
tää on iha sika hauskaa katottavaa tykkän täst sarjast :D
Oon odottanut tätä videota niin kauan kun kerran mietitte spessu videota empulle minecraftin alkeissa!😅😍
Like jos tykkäät janskin kanssa pelailusta
Oii jees, kiva tulla koulupäivän jälkeen kotiin uuteen videoon!
Aisaatana. Teiltä kahdelta tulee vieläkin kaikkien näiden vuosien jälkeen köntenttia. Viimeeksi varmaan vähän alle kahdeksan vuotta on menny viime kerrasta tällä kanavalla.
Wildeem, tehkää pliis muistoiks tks jakso viel sitä vankilaa, et usko miten paljon ilosemmaks sun koko yhteisö tulis:)
Janski oli taas vähän tohelo.😂
AI ETTÄ MÄ RAKASTAN EMPUN ÄÄNÄHDYKSIÄ!😂 Tulee heti mieleen Survisarja!
Nyt voin kehuskella kaikille kavereille että oon Wildyn videossa!
Tykkää jos haluut survii
Oih oon odottanut tätä! 😍
OMG MÄ LÖYSIN SU KANAVA PITKÄSTÄ AIKAA Olin sillo kun tuli eka diversity video ja luulin että pelasin itse sillo
Sielä minä hyppelen, vaikkaa kuinka yritin en päässyt loppuun😤
Eli koska jakso tulee
En tiedä luetko tämän, mutta jos tykkäät yhtään sellaisista adventure peleistä, niin oon itse pelannut semmosta kun Outer Wilds, ja se on muuten hyvä. Sijottuu semmoseen aurinkokuntaan missä on kaikennäköistä mysteeriä. Grafiikat ja se maailma on siinä ihan älyttömän kaunista taidetta. Se on semmoinen peli mihin ei kannata todellakaan katsella vinkkejä tai spoilereita. Suosittelen kokeilemaan todellakin. Taisi olla jossain game of the year kanssa jossain vaiheessa. Olisi kiva nähdä siitä sarja vielä näin vanhempanakin. Edit: 10/10 arvosteltu Steamissa ja 4.9 tähteä yleisöltä. Kun kattoo noita arvostelua niin näyttää että pelkkää viittä tähteä on ja monet sanoo, että on paras peli mitä ovat ikinä pelanneet. Edit 2: Ja musiikki on kanssa aivan mahtavaa.
Tää on kyllä välillä hyvin hauskaa katottavaa kun tietää mitä pitää tehä ja wildy ja janski yrittää selvitellä näitä puzzleja
:D En oo viel ees kattonu tätä kokonaa mut jo aluks tää on hyvä
Pupöivälissä videoa: "Ai nyt mä tiiän miten tää ratkastaan" edit: 46:58 "EIKÄ! NE TAJUS!"
IHME ON TAPAHTUNUT👏👏
Miksi oon myöhässä tästä? Aivan sairaan isot nostalgiat kun muistan nuorempana kun varsinkin aina katsoin sun ja janskin minecraft videoita. Kiitos taas tästä ❤❤
Cool Shorts sarja tulee myös Survisarjasta 😎😎
Aah tää mappi muistuttaa jotenki vanhoista videoista
Alun musiikki kuulosti baldis basicin musiikilta :D
ainaki saitte ilmasta watch timea ku janski munaa kahesti vaiko kolmesti ton puzzlen
Koska survisarjaa? Ps. Oot paras😊
MILLON SURVIA!?!
Nostalgiaa en oo kuulu pitkään aikaan lausetta moi janski moi wildy
Tuli mieleen tuosta parkour kohtauksesta se parkourmappi jossa meinasit suurinpiirtein kuolla nauruun 😂😂😂 Ihan paras wildy ❤️
Sun videot on ihan parhaita ja varsinkin koulun jälkeen niitä ihan tosi kiva kahtoa😀🔥💯
Metsän keskellä on sienien maa 🍄🌏 sienet keksivät suunnitelmaa
Oon oottanu melkein viikon🧡
Aikasin❤️
Hetkonen kuulostaako emppu matami mirvalta teidänkin mielestä
8:45 Sama vanha lobby missä puuriskin kävi 🥺
Onks wildycraft vielä olemassa?!🥹
Ei jestas tuo näyttää hankalalta. Pitäisikö hypätä Wildycraftiin illalla?
Mikä oli ellun kanava
Hyvä video
voiks joskus tehä jonkun opetus videon miten saada noita karttoja ja pelaa niitä judt kaverin kaa? ✨
Huh tää on kyllä kiva sarja tuleeko huomennakin
vitsin parhaita nää soulbond videot
Oot legenda😍
Oon seurannu sua vuodesta 2014 asti, oot tosi iso osa mun lapsuutta ja mä en ikinä kyllästy sun videoihin!! <3
Myrkky huijaa Ps. Pelatkaa sitä hunger gamesia ja bed warsia empun kaa
Pelatkaa hypixelissä build battlea, haluun nähä Empun rakennustaidot! 😁
Back in da day ku puuris ja wildeem pelas minipelei! Se oli kyl hauskaa tuli kunnon tb taas, hyvä video 👍
Mooi
Wow! Tää oli juuri sopivan hämmentävää katsottavaa!
Tuleeko tänään sea of trivers 21
Iha paras sarja😍😍😍😍😍😍❤❤❤
67😎
😊
Tiedustelen erittäin kohteliaasti ja ei-agressiivisesti, MILLON SURVIAAAA?!
Kolmas
jee wildeem
NÄÄ VIDEOT ON PARHAITA IKINÄ! ❤️
Millon tulee sitä missä ellu ja tane on kun sä lupasit alku vuodesta että teet mut kohta on jo 2022
Oon seurannut sua 2018 asti
Oot ihan best 😍😍😍😍😍😍♥️♥️♥️♥️♥️
Oot legenda tiktokis 😍😍♥️♥️♥️ milloin taas videooo😭😭😭😭😭
Wildeem miks et tee niin paljon minecraftia tykkäsin niistä sun videoista ja sarjoista? Ja ymmärrän jos et halua mutta oot kuitenkin mun lempi tubettaja pienestä asti ja muuten vaan olet paras jatka samaan malliin👍👍
latitoko oliwildeem edesä 44;55. joisain luolasa oli ylhälä latiko kulmasa muistaksen, se näkyi josain videosa wildeem oli sen lähelä
Kolmas



