
Tubu
Hei olen 23-vuotias pelikanavan omistaja joka kuvaa lapsiystävällistä sisältöä Minecraftistä ja muista tunnetuista peleistä. Vältän kiroilua ja teen täysin maksuttomia videoita ja katsottavaa sisältöä. Jos joskus teen kaupallista yhteistyötä pidän huolen, että ilmoitan siitä selvästi videoni alussa jotta nuorimmatkin katsojat ymmärtävät mistä on kyse. Otan kiusaamisen ja ilkeät kommentit vakavasti videoissani ja puhdistan epäasiallisimmiat kommentit jos sille on tarvetta. Olen myös perustanut OMEGALUCIA nimisen peliyhteisön joka on suunnaatu kaiken ikäisille. Alempaa löydät sähköpostini kaupallista tiedustelua varten. Jos haluat puhua minulle muuten ota yhteittä kommenteissa tai discordissa: Tubu#0262 Pidä kivaa kanavallani :3
To claim this channel, temporarily add mc.game to the channel description on YouTube, save it, then click below.
Log inChannel videos
Stored videos longer than 60 seconds, sorted by mc.game likes and then YouTube likes.
Channel shorts
Stored shorts up to 60 seconds, sorted by mc.game likes and then YouTube likes.
Channel comments
Comments under this channel's videos, sorted by like count.
Voin confirm ton €€€ Tammikuu might be it 🔥🔥
menee jotenki ain noi kaks sekasi 🥱
Youtube siunas (tai kiros) meidät tällä Tumbnaililla 🙏
Hyvää kiinalaisen uudenvuoden aikaa ja käärmeen vuotta! 🐍
Toivottavasti oot nyt pirtee jatkamaan päivää. Jaa kans kaverille uskallan väittää et se tykkää tästä.
En anna ikinä anteeksi
Ootko ite koskaan nähny Nether Corea? Also rip oskari
Tämä video oli uGimin huutoa, minun hengitystä, Kreindalin vaarallisuutta ja Tubun serkkua. Kantsii kattoo nopee
Mul menee noiki jotenki aina sekasi
tubu onks kaikki hyvi
Sattuneesta syystä tarvitaan lisää vapaaehtosia! Oisko ketää?
Trollasinks tarpeeks kovaa?
Mistähä tällänenki idea on tullu🤣🤣 mut iha kivalt ja hauskalt näyttää
uskomantonta Kreindal
Herra presidentti, toinen lentokone on osunut tubuun
Miks sie posautit minut :(
Näyttää siltä että mun veli sai ajokortin takas
omg tubu oon fan 🤩
Kiitos mahtavasta videosta❤
Warden on sairaan siisti
Mä en luota siihen Snifferiin
Jos tollanen ominaisuus tulee "minecraft 2", niin tästä tulee kaikkien basement dwellerien unelma 😂
Te tiesitte tän jo vai mitä? :D
Joo normaalia että Tubu osoittelee haulikolla taas😅
Mitä tehään ens videolla? 👀
Hauska päivitys! Warden spawn egg oli aika siisti.,😀
olen peloistunut
Se on kylläkin "kultainen voikukka"
Hyvä video hemo pelottava
Selvästi ollu Tubu ohjaamassa
Tubu, heräsin just, nii oli kiva herätä ku sulta oli tullu video
Koht minecraft:tiin tulee myös ilmaston muutos
Tällaiset pikku videot piristää kyllä päivää
Ja tämän thumbnailin mukana tubun maine lapsiystävällisenä youtubettajana on kadonnut 😭
Ootko sä koskaan nähny näitä pelissä?
Tarttee lisää tätä ku on niin hauska😂
En oo tajunnu, että oon tarvinnu tätä elämääni
1:28 oon nähny
"Kuinka aloitin suurlammas uskonnon"
Paettiin suomen VAARALLISIMMALTA pelaajalta!?
Nyt lakko voi tehä kellarin kyläläis lapsille:D
Tiesiks sie että katoin canmanilta saman juttu 3vuotta sitte
Kiitos että vihdoin joku hyvä suomalainen tubettaja teki tästä kirotusta modista videon
15 Likee nii Apteekille lumipesu
Muistakaa Tubu on hengissä koska tää video on täälä
luulin et sekosin ku mua alettii syyttää murhasta...
Lisää😂
Tubaajan shortti-ideat kello 1 aamuyöllä pitäs jättää toteuttamatta.
Mahtavinta kontenttia tubulubu
myytin mukaan jos sanot sun lempi tubettajan nimen 3 kertaa se pinnaa sut testataan Tubu Tubu Tubu jokatapauksessa hyvää keskiviikkoa kaikille tän lukeneille:)❤
Ugim eii! 😂
Ihania videoita ja en ees muistanu että tuollainen oli olemassa❤❤❤😅
Lammas Lammas, oi suuri Lammas.
Mahta tavideo! Sun pitää tehä lisää tälläsiä kauhu modeja Apteekin, Kreindalin ja uGimin kaa
Hyvä video❤❤
casual kuolemantuomio jos ei tilaa ja tykkää. Tämän takia katsomme tubua ❤
Kreindal toi ei oo mace -tubu 😂😂😂😂
Tää on kyl niin totta
Olisko ensikerralla vastaavat videot livessä täällä tai twitchin puolelle, olisi mukava katsoa livenä+ ne jotka ei katso striimejä saa kutenkin videon
Siis iha kiva ja hyödylline kyl mut ite muokkaisin viel vähä tota ulkonäköö
Tää on niinkun parasta mitä oon koskaan kattonu 😂 ja mie kun ajattelin et se tankkisketsi oli huvittavin mahdollinen
Kenet sä aijot keihästää?
Tuota en tienny😮 mutta kiitos tästä👍
:O Paremman laatuisia "lapsille" tarkoitettuja Minecraft-videoita :OOOOooo
1:27 Tuo on tietääkseni kyllä aina ollut pelissä, se on vaan hiukan harvinaisempi ja se ei ole "talo" vaan navetta tai jotain sinne päin 🤓☝
Mojang vois tehdä sellain että asetuksista sais nää uudet textuurit näihin muniin jos joku haluaa pitää ne vanhat
21:10 hyviksiä
Vaikuttaa hyvältä videolta taas jälleen🔥olisko joskus jotai tällästä myös kanavajäsenien kanssa?
Bäämn!! Apteekki, Kreindal, Tubu ja Ugim kaikki samassa videossa! Todella hyvä video ja tää oli todella hyvä video. Kiitos😄🙂
En tiennyt kiitos 🎉🎉 ja huomenta
NERD GHAST :DD
9,5/10, toi Happy Ghastin satula on vähän liian realistisen näkönen/olonen
Lisää trollausta
Emmä kässää miten mul menee noi aina sekasi
Latasin suomen Vaarallisimman modin 😻⚔
vuosisadan kaunein temppeli
Siis kiitos tubu! Nyt mun päivä on ilosempi koska sä snipasit zombin🤣 okieest oli hyvä juttu!!! Please lisää hauskoi juttui sun shortteihin
Minecraft MUTTA tubu ei tee Hardcorea
Sika söpöjä
mestariteos paremoi kun mona lisa
Yhtenä Päivänä Mä näin shipwreckin joka oli OUTO. Sen takaosa oli veden pinnassa ja se etuosa oli Tosi korkeella taivaalla.
Mulla on pieni teoria koska nykyään minecraftiin ei kauheasti aijota lisätä isoja päivityksiä mitä jos toi tarkoittaa esimerkiksi että noiden juttujen teksturet muuttuu tai että ne tekee jotain muuta tai mitä jos tää vaikuttaa siihen että kukat alkaa kukkimaan riippuen minkä lämpösellä biomella oot
Lisää näitä
Oliko herra_doggon banda...?
Voisitko tehdä videon kakkuhin kanssa. Yritätte läpäistä minecraftin jollain modilla. Ne ovat mun lemppareita
Mulla tulee ikävä niitä vanhoja OG munia!!! 😭😭
Minä kattomassa youtube shortseja mun vanhempien vieressä: Tubu: MINECRAFTIN MUNAT SAI VALTAVAN PÄIVITYKSEN
Niin hyvä lisäys!😂 (Minecraft vaan menee oudompaa suuntaan)
Lammaskultti😍
By some mystical reason tubulla on eniten tykkäyksiä kommentissa jakso 3 on tubu yksin skitsoomassa sille, että se on tekemässä tätä jonkun kanssa
Fat Herobrine jumpscare😭😭
Hemo golemit
Mitä sä teit mun Oskar kaverille
Ens kerralla ydin pommi creepperit ja witheri joka ampuu kalloja ja Dragon fireballeja :D
Tiesin👍
Hyvää viikon luppua❤
2:48 Toi näyttää vähän Kabybaralle.
Aika cool
Antoiks kanakeitto video idean?😂
Oioijoi😂
ehkä et oo vainoharhanen, koska katsojat kattoo koko ajan :) :D
Tubulta taas peak kontenttia. 🗻
Paras vidi
Voitko tehdä tälläset pitkän videon😂🙏🏻🙏🏻🙏🏻
voitteko tehä toisen osan tää oli oikeest ihan sika viihdyttävää:DDDDD tää on taas yks sun parhaista videoista Tubu!
Rypsiöljy :DDD
Kun vauva eläimestä haluaa aikuisen se resettaa sen eläimen ikääntymisen ja sillä kestää 15-25 minuuttia ikääntyä
Ugim on kyl pro😂😂
Pitäis tehä joskus end coren. Kun se aktivoituu se vaan heittää sut voidiin tai tuhoaa kaikki blockit siitä chunkista
casual uhkailua... nice!
Tubu mikä toi tumbnail on?! Ps. mistä sen voi löytää :D
Loistava video! Lisää tämmöisiä hassunhauskoja videoita!
No aina oppii jotain uutta minecraftista😅
1.18 kutsuu :D
Mä ooooooon innoissani ja plase hardcore
On siisti lisäys kyllä😄
Oli niin hauska
Te "molemmat" ootte tosi hyviä😊
Ainoo vastaus on että titanic laivan kapteeni on pelannu minee
Kyllä noita löytyy aika oudoista paikoista ja niitä on tultu nähtyy aika monta Xd. se on kans ollu vähän tymhää ku minecraftin esi historiallinen kansa on rakentanu linnansa veden alle
Hyvää ystävänpäivää
Just koulusta ja tubun short
Huomasin että monipelissä tämä ilmoitus ja null toimii eri aikaa ja tietysti pelajalla pitää varoa kaikkia the broken script anomalousiä ja riski on se että sulla pitää olla tietysti varmistaa onko pelaja kentässä iksin tai muita pelaajia jos on muita pelaajia ja sinun pitää mennä turvaa toiseen pelaajaa taloon sisään ja jos et ehdi taloon sisään nii sä hävit tavaroita ja sun talo ja kaverisi myös hävitys mutta se voi ehkäistä nii että mene piiloon ja teet hide house ja älä mene ison kaivoseen kaivosessa on cirisuin ja olet varassa pelissä se myöhemin tekee erikoisia taloa ja risti mikä on tehty netherniitistä jos pelaa sata päivä yli
Seuraavan kerran ku trollaat katsojia kato jos siellä on pelaaja nimeltään kettuZz se on mun isoveli trollaa sitä😂
Voithan sää yhistää eli pelaa sarastusta ja tee siittä video. Ps. voitko tehä Sarastusvideoita
Tiiättekö mikä nappi oli kyseessä No tietenkin Tilaus Nappi se meinaa sitä että TILAA KANVA
Part 1, kun kysyn milloin pääsen tubaajan videolle
Jee Kreidal on vidillä. ja oli kyllä hauska😂 :D
Hyvin pärjäsitte mua vastaa
Tai sitten vaan craftaat sen etkä hanki salamoita iskemään lehmiä
Maailman paras päivitys oot paras😅
Noh onkos tubun uus ammatti lentäjä?
Siis nyt ihan oikeesti mihin tä on menossa!!?! Latasin modeja jos haluaisin lentää ghästeillä
K-marketin kiusaamiszombit XD Oli paras video pitkää aikaa!
Hyvä video
Nyt hc:ta lisää tai mie osotan sinnuu haulikol :D
Moneen pitäs lisätä tubugolem joka luo keksejä😅
Oli kyllä hauskaa video 👍. Ps nuo kaikki glemit on mun lemppareitta 👍.
Hyvää ystävän päivää kaikki❤😃
MÄLÖYSIN LAIVA
3:20 miks ei se ollut Tubun Turvallinen Talo eli T.T.T? :D (Ps. vihdoin joku suomalainen tekee videon tämmösestä kauhumodista)
Se muuttuu 100 päivän jälkeen pahemmaksi. Kuu muuttuu punaseksi ja se spaunaa arkkuja jossa on timuja ja se spaunaa mustia blokkeja josta se meet outoon paikkaan jossa voi hakata bedrockia
ois kyl kivat
En ymmärrä miten nuo emojit liittyy vuodenaikoihin, jos ois tulossa vuodenajat nii 🍂🌨️🌷🌄 ois vaikka osuvampi. Voisko tarkottaa jotain uusien kukkien tai ylipäätään kasvillisuuden lisäystä , ja nuo viimeset emojit sit sitä julkasu ajankohtaa.
eläinrääkkäystä XDD
Haluun lisää🎉
Halutaan näitä lisää
Tää oli ihan hitsin hauska video ja nauran tälle jatkuvasti lisää tämmöisiä😂😂👍👍
On hienoa katsoa miten youtubettaja juoksee maratoonin lisäksi myös pakoon palikkamonstereita
Hyvä video
Mä oon vaan iloinen että siihen tulee päivityksiä :))
Ugiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim❤❤
💀⚰️🪦
Tubaaja kun tajus kuinka vanha hän on
Hyvä video taas kerran. Nää sun videot on tosi hyviä ja hauskoja :D❤
Oon big fan
timantti blockin mahdollisuus saada ruukusta on 0,2% ole hyvä tubu
Miten tykkään kanavan
0:08 TUBU SE ON KULTAMALMIA EIKÄ DIRTTIÄ!? :DDDDDDDDDDDD (Mutta hyvä video :D)
mun lempi muna on villagering muna ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
En tienny että sitä voi edes syödä😮
Skibidi
Miks
Tosi kivaaaaaaaaaaaaaaaaa!
joo tää on tosi hyvä mun mielestä 👇🏼jos oot saamaa mieltä
Taas yks uus juttu mitä en tuu käyttää lisäisivät lisää biomeja ja aseita
Hypetin❤
aika kreisii😎
En vitussa seuraa aptekia
Tubu vastaa tähän ääniviestillä!!!
Näkeeköhän tän apteekin liven jostain jälkeenpäi😆
Möi
apple mukaan ja asiaks ota se ydinpommi creepper XD
BRAINROT TYYPPI MUKAAN
Oisko mut videolle? PS. Voikko tehä My Winter Caria? Kaikki jotka halluu tubulta My Winter Car Nii tykätkää mun kommentista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wow oon JokeriJoosua
Tee lisää sitä grannya haluisin tietää mitä sieltä "viemärin salaisesta paikasta" pääsee.
Erittäin hyvä video🎉🎉🎉
Tubulle videoidea: pelaa Portal-pelejä ja tee niistä joku sarja
En oo varma mutta essential modilla pystyy pelamaan singleplayer mailmassa kavereiden kaa?
Kyläläisten nimi on testoficate koska kun noch lisäsi kyläläiset Minecraftiin niin niillä oli nimenä testificate
Sika hyvä! Ei yhtään pelottanu! (; PELOTTI HIMPUTTI :,,,[
👍
Ei ole tulossa
Jossä et tiedä mitäse sniffertei
Videon nimi "trollasin pelaajat palvomaan lammasta" tubu: Palvokaa isoa kanaa! Ps snifferi oli SUS
Tää on siisti :) Katon koko videon pian. (Kantsii tilata kaikkien ettei Tubu toteuta keihästys sessiotaan)❤
Laittakaa quution survivaliin pvp päälle
😂
Puu hakku BRUH
Lol
Part 2 kun kysyn milloin pääsen tubaajan videolle
Miten tubu muisti kynttilän
Tehkää tällä porukalla se et kaikki on 1000x nopeempaa, jos tää kerta on jo näi hauskaa katottavaa :DD
Miten tohon vauva modiin pääsee et noi vauva lehmät ja noi on noin söpöiiii pääseekö siihe modiin pleikkarilla?
trial chambereissä on fire chargeja niis dispensereis joskus
Tubu jos on viisi eye of enderiä niin se on joku 0,38 mahdollisuus että on niin ja sulla oli
Oli kyllä hauskaa video 👍. Ps voisitko pelata Minecraft mutta maailmaa on Luky blokeilla.
Oon nähnyt noita taloja minekravtissä ja hyvä video❤❤❤
1.Tuo Angry birds possu on paras, koska Angry birds on osa mun lapsuutta ja myöskin se on tyhmällä tavalla niin hauskan näköinen 2.Wardenin muna on siisti, mutta samalla se näyttää Wardenin sydämeltä ja en tiedä mitä ajatella siitä, että se näyttää omasta mieletäni Wardenin sydämeltä, vaikka sen pitäisi olla Wardenin muna. 3.Endermite on kolmas, koska sillä on niin pieni muna.(Tiedät, ehkä, että mitä tarkoitan;D).
Oooouuuu jeee
Kyllä on pitää😊😊
@Tubaaja teetkö vielä minecraft showdown ne oli min lemppari sarja koko 5 vuoden aikana mitä oon seurannu sua😢
Jos oikein kuulin eilen lives nii noi tulee bedrocille muutaman päivän päästä?
Löytyykö pre new:istä läppäreitä? Tarvis
Ootte parhait❤XD haluisin videoon
andesiitti golemi oli ehdottomasti paras kaikista! Hemo video oli.
Ne pikkuset tnt-kaverit oli ihan hemoja boom boom sotilaita! :D
milloin lisää minecraft hardcore?
Voitko tehä videoita hypixel skyblockidta. Tiiän et oot tehny niitä 5v sit mut suomi tubes ei kukaan tee ja sellaselle kontsalle on tarvetta.
Jos tätä golemijuttuu vähä modais ni tästähä sais mahtavan tower defence simulaattorin näil kaikil eri abilityillä 🧐
Mahtava video mut millo Schedulee
Kiva nähdä että joku suomalainen tubettajakin pelaa The Broken Scriptiä. 😊 Oon enimmäkseen nähnyt vaan ulkomaalaisten videoita siitä ja yllätyin positiivisesti kun tää pölähti mun suosituksiin. :D Oli hyvä video!
2:04 backflip on pelannu tota modia multiplayerissä, tosin ilmeisesti vanhemmalla versiolla
Jeeeee!!!!!!!!! Oon toivonu niit niiiiiiiin pitköän
Saadaa uusia kukkia ja lehtiä
Tylisjohan mineen lisää kukkia kesällä?
Vois olla et tulis asetus jossa voi laittaa ne päälle? Ehkä?
Voihan se olla silti et tulee. Ja saahan sen sit pois päältä varmasti asetuksista
Ne jos tulis, voisivat olla optional asetuksista kun luot maailman ? Ois jörkevä niin ehkä. Mut en kyl usko et tulee
Jeeeee vihdoinkin mää oon oottanu tätä mutta kyllä toi mitä tubu sano nii on myös iha oikei
Voikko tehä lisää hardkorea😃 T:Miska
@Tubaaja teetkö vielä minecraft showdown ne oli min lemppari sarja koko 5 vuoden aikana mitä oon seururannu sua
Tiesitkö että shortsien maksimi pituus on 3 min joten olisit ehtinyt puhua siitä :)
Hyvä video
Äääähhhh!!! Tubu unohin tykätää!!! Älä tapa minnuu etsit minua näin ikkunasta kun olin kakalla



