
Be first today
No score has been saved yet. Play one round and claim today's board.

Creeper Dash

Chicken Rage
Aucun score n'a encore été enregistré aujourd'hui. Soyez le premier.

To claim this channel, temporarily add mc.game to the channel description on YouTube, save it, then click below.
Log inVidéos de la chaîne
Vidéos stockées de plus de 60 secondes, triées par likes mc.game, puis par likes YouTube.
Short de chaîne
Courts métrages stockés jusqu'à 60 secondes, triés par likes mc.game, puis par likes YouTube.
Commentaires de la chaîne
Commentaires sous les vidéos de cette chaîne, triés par nombre de likes.
Da wist ik al lang
Dat geleerd van YouTube als je warme Danny Blind
Ik wist niet😮
Ik wis dit al😂
Ik wist ze al allemaal
Like voor deel 2!
DIT WIST IK OPRECHT NIET
Er stond inderdaad iets bij het raam te kijken
Like als je een pro bent!
nee dat zat er nog eens niet
wow jij bent echt een goede youtuber! zeker een subje erbij
Op 5:11 was het dirt bleu like als je dit ziet❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Mensen onder 1 uur 👇
Ik zag ze verwisselen
4:23 er stond een irongolem achter jou
12:03 een Wite villager vliegt
4:40 dit was er nog niet!
Dit is echt een leuke video neblo❤
5:10 Toen je aan het zwemmen was toen was de aarde verandert in blauwe blokken 😢😮12:6 vliegde een witte villager 😮😢
Dat bedrock stond er nog niet
leuke video echt zo door gaan
Iemand was onzichtbaar want er kwamen witte bubbeltjes
DEEL 2
Neblo deze wereld is niet eng, maar jij maakt het eng, en dat zegt hoe goed jou video kwaliteit is❤ ga zo door nebbie❤
Neblo 0.9 ik zag een villagar die zwarte ogen had agter je toen je weg ging van het strand.😮
Neblo, tip: soms kan je misschien iets beter om je heen kijken want ik zie heel vaak mysterieuze dingen die jij dan niet ziet. Ook in het begin vd video zak ik in de modder die op een pijl leek bijv vuur toen je met f5 half naar achter keek en ook ergens in de video zak ik een rare big naast jullie random spawnen 😅
Hallo neblo om 5:06 tijd als je zat te zwemmen was de aarde blauwe en nog en fijne dag ❤❤❤
Uh eigenlijk heeft Poedie gelogen want dat is geen spruce trapdoor maar een dark oak trapdoor....
14:14 veranderde de kerk in ijzer!!
Hoi neblo09 kun je nog een deel 5 maken van verlaten server van kiri alvast dankjewel
De villeger spande weg op 4.39😅
Hoi neblo ❤❤❤❤
Of je doet een elytra mace d-tap in de zelfde tick. Je doet dit door eerst met een breach mace te slaan en in de zelfde tick je elytra uit te doen en dan te switchen naar een density mace. De density mace doet meer damge en normaal gezien zou hij alleen de damge pakken van de density mace, maar omdat je in de zelfde tick al een breach mace hebt gebruikt en daarbij de totem hebt gepopt doet hij bijde. Zo kun je iemand insta killen met totem. Zo een machine is dan wel makkelijker,
zo niet staged
als je dit ziet 3:28 is er vuur
Mag ik een hartje neblo09 ❤
Laat hem zijn farmpje bouwen
Leukste vidio oojt
ja. daar stond iemand met zwarte ogen. 1:17
Ik wist ze allemaal
Ik hou er van als je zo'n video's maakt en er zijn veel geheimen 😂😂😂
Dit is echt leuk jou filmpjes neal
Ja dat was het eerst gele bloemen ook niet iron. what😮😮
5 NEDERLANDERS IK GA STUK-
Hij had alleen blauw en dan wol😂
Weer eerst 1 like is i keer winnen voor neblo
Hoezo vraag je niet welk geluid maakt het?
Hoe wist je dat? 😂
😂😂
Ik bedoel judelow
Eerste
Gg neblo je hebt hem gedood
noob
deel 2 willen we
in het boekje toen hij gek ging doen stont er spoort in de plaats van spoor
Meester werk is dit je krijgt er een abonnee
Het was erg leuk om mee te kunnen doen, ik ben trouwens WilderPie453104.🤞
Toen je aan het zwemmen was voor de eerste keer toen keek je achter je en werd de dirt blauw. Trouwens mijn zus is jarig!🎉 Nog een fijne dag
Leuke short ❤❤❤❤kan je een keer 10 hunters VS jou doen Neblo09? Asjeblieft ik ben geabonneerd en heb geliked te short
Hoe werkt het eigenlijk?
Ik krijg te veel Daquavis vibes 😭
Emma ging dood…… bij de zombie
Hoe komt man aan een stack netherite!
Tweede😂😂😂
Iedereen weet dat je alles erin hebt gedaan zelf
Hype deze video zeker Beste video ter wereld En ef stond inderdaad iets bij het raam te kijken Op 07:00 stond er villager met zwarte ogen achter jou en eentje voor jou om 10:00
Nee hij loog hij zijn spurs geen dank oak😂😅
is de zombie een speler want er kwam een msg in de chat toen hij dood ging 6e in de chat btw
Eerst……. Laatmaar
Goed gedaan😊
Echt zielig voor poedie😢
Met hoeveel HP begon die gast 2 ofzo😂
Doe mob head zodat je wel normaal ziet
Je bent vergeten de tick speed sneller te laten lijken
NEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!
Leuke video
En hoelang speel jij al Minecraft want je ben echt goed
Bro plz stop met zo braindead zijn mn broertje kijkt deze shit (op mijn acc😭😭) en gelooft alles plz stop hij is 11
Jowwww Nebbie Ik ben eerste Hou van je video’s man Ga zo door! (PS wil je een keer hardcore Lets play serie doen)
Iemand die speelt onzichtbaar 😮😮😮
Leuke video❤ 1 tip je praat heel hard. Je mag wel een iets kalmere stem opzetten😊
Op het strand was er een villagger achter je toen je weg ging
Leuk
Er was brand toen jij om dree
Yo poedies, was leuk om mee te doen❤
Mijn lievelings kleur is ook blauw😂❤
BRO IS NIET JUDELOW
Pls mij ook
Tweede
2.24 daar staat die big
Dit wist ik niet 😂❤
Telt
Wat een leuk iemand is die Gekkie2014 zeg!
😂 die xp levels
Je had gwn de spear op ze kunnen chargen want die heeft een langere reach en is speed based dus al zij op jou spear vallen zijn ze eig gwn dood
Wat ben ik toch slim!
Maar een tip hoezo vraag je niet gewoon welk geluid het maakt 😅
Eerste
Bro van waar de wind charch
Hoe over leeft hij😱😱
Volgensmij heb je gewoon faither falling😭😭😭😭😭
Enige niet enigste domme
Ik ben nog niet jarig maar we vieren het wel ❤🎉🎉(vandaag)
De3e😊
Bedrock wel de 2e niet waar
Haha iedereen dood jij leeft nog😊😂
Ik ga die gebruiken voor mijn vrienden 😊😂
Hi.
Julie maken stommen gifjes
Neblo maak je huis veilig daily gaat je huis opblazen zei hij in zijn short
🎉
Hi
Yoo neal ik volg je al heel lang dusss mag ik in een van je videos komen mijn naam is Fynnemen ik ben 10 en zit op de bloneburg doscord oja trouwens leuke server bloneburg Vijne dag nog! Met vriendelijke groet Fynn
Tweede
Eerste❤❤
Je moet ook de composter vullen.
Eerste
lekker neblo bijna 80 k abbonees
Goed gedaan maar toch zie ik ook deze video's van duaquavis
Ik ga abonneren op je
Dat heet slopen Neblo niet farmen😂
Waarom liever invis wanner je dan je canal moet verwijderen😊
Kan je weer speedrunnen????❤❤❤❤❤😢😢
Waarom doe je sommige YouTubers na
Leuke vidoe,s 🎉
Er zit een fout in aan het begin zegt daily 2 nederwitd bloken maar er is er maar 1
Dat einde lmao
Onder een uur ps yee een nieuwe video ❤❤❤❤❤❤❤❤
Neblo, zo kun je de copper golems voor de gek houden!😂😅
Heel koel
Het enige nadeel aan f3 + a is dat je fps nogal dropt en je een nasa pc nodig hebt om het een beetje soepel te kunnen doen.
Vraag aan hem : ben je dom of doe je dom
Daily man bro, wat doe je nou!!!
Dus je hebt wel spullen
De iron golem spande achter je toen je vloog hij stalkt je
Bijna gehaald bro je bent een spietruner
Neblo wil je met mij minecraft ik ben fanksy aan genaam❤
Ik ben ven neblo
Telt wel😅
Neal kom je naar den haag middachtenweg bij de fan meeting
Waar komen die windcharches vandaan
Wat een gevegt het was maar 7 seconden 😂😂😂
Bro kiest in creative😂
Het telt een beetj
GEKKIEEEEEEEEEEEEEE
Je moet vaker videos met haar maken😮
Naa geapt van dream
Heb je daylitjuh in de steek gelaten ?
Ja Emma ging dood
3de
Maak een tent hardcor
leip
Leukemia
Wanneer ga je levens uitdelen en bloomburg ?
Over word had hij al gevraagd
Cool 😮
Goed gedaan neblo09✅️👌
ga morgen pls live en doe ls minecraft manhunt (pls met mij)
bro is lwk verslaafd aan JudeLow
Wist ik al
Leuke filmpje
Die heb je van judelow en shadow
Dit heb jij van jutlow 100%
Hoe heet de gene met wie je het doet
Hoe respawn je in hardcore!
Bij 4:20 spawnde er letterlijk een irongolem achter jouw😮
Hoi Neblo
3 reactie yes weer een nieuwe vid
Leuke video's
Kuuuuuuu 😂 Zeg maar gwn 😅
Het is nog steeds sneeuw
Hoi
Hoi 3e
Bro krijgt een hele dierentuin 😂
Ik haat die zombie
Zo goed
Derde
Scripted
Wie neblo niet kent zijn juilie niet og
Je bent de BESTE NEBLO09 🎉🎉🎉
Haha die was goed
2de en hoe kan je respawne
Ga ik gebruiken in mijn wereld met verstoppertje neblo
Kan je een keer een video met meneerkb of harlo haker maken ik ben je grootste fan❤❤❤
Je video’s zijn nog meer scripted dan unstable
waarom nak je van judelow?
Je hebt slow falling
Je bent de 🎉beste ❤❤❤❤❤❤❤ ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Holy gestolenvan NoLimmedDash 👎👎👎👎👎👎
Eerste❤
3 de
Leuke video neblo
Leuke video 🎉❤
wat is die omit pro zeg
Meer dirt shulkers en bundels ??
Ik heet ook Lux 😂
Leuke video ga niet stoppen met video's ook al heb je geen abonnees meer ik blijf een abone❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤😊😊
Hij is heel erg goed daarom
😂
Ja, dat waren eerst deadlines
Holy daquavis steal bro
Sws je had wurst client aan kan nie anders
Hallo neblo kan je hallo terug zeggen
Eerste!😊
Leukste YouTube
Leuke video
5 nederlanderz 😂😂😂😂😂😂
waarom lijk je op me geschiedenis docent?
Hij gaat je terug pakken hij zij dat in een video
Wil je morgen live?🥺
😂
6:34 ja klopt
Ik vind het arena ook wel leuk hoor ❤
Ik hou van je vidios
Eerste
Eh.. ok maar hoe maak je dit😂😅
of gwoon double spear mace dat is makkelijk en werkt heel goed
w
Nee 😂😂😅😅❤😊
Lekker Neal
Hoe kom je aan windcharges en pijlen
Speel brawl stars please
Dit is 1 van de leukste video.s
WaT dE hEL
Ik heet emma
Hoi ❤ Neal
Met die tnt dar raakt toch niet ke bedrock
Neblo mag ik een hoi
Eigenlijk een ander item gebruiken is gewoon cheaten😂 en kan je blok breken.. plaatsen en gebruiken.. zijn 3 vragen/opdrachten..
Maar ja poedi is ook niet echt slim hé😮😮😮😅😅😅
Waarom ben jij in hardcore en hij niet.Maar heel leuk!!!!!
❤
HA in roblox is er ook zo een spel SPLIT OR STEAL
Poedie loog hij had een dark oak trapdoor😂😂😂
Ik ben en van van jou
2de
Hij vroeg hem 2keer
Hardcore maar je kan respawnen?
Plaats een block boven je
Bro is geen drdonutt
jettism trap btw
Nice!!!
Dat was net op het randje heel erg goed gedaan❤😊😂
Er kan geen elytra in een nether portel kist spawnen
Je kan geen elytra vinden in de overworld
Een "dekschild" in een nether portaal😂😂😂
Hoe heb je gewonen hij had netherite 😂😊❤
Goed gebrobeerd
jij zij toch dat hij de cobblestone niet mag hakn
Ik wist deze dankzij een manhunt van jou
😂❤
Jij ben echt goed
Spears kunnen niet mensen/mobs hitten die in een 2block range (ongeveer) zijn
Eerste lekker bro
Hi ik ben Anna love You❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Wow dankje neblo voor alle tipss
lekker bezig gefeliciteerd met de 80k nog 20 voor golden plate
Poedi is zoo grappig😂😂
Je kan op de kist clutchen door te shiften
Pov een admin betrapt je er op
Ga ik gebruiken op je server neblo 😅
Je maakt geweldige video's. Maar helaas ik kan niet komen. Ik had je zo graag gezien maar ik kijk altijd jou video's en ik ben geabonneerd.😊
Jij moet vaker video's maken met haar
What if he has a totem
Fan
Yo neblo09
Waarom schreeuwen we ?
goede win neblo
Ik weet hoe je wint de pijlen sparen
Ik vinde je de beste
😂hahah
😢😊😊😊😊😊😊😊😊
Blib blib bloeb
😂😂😂😂😂🎉😮😮😮😮😮❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤😊
Ik was vergeten dat dat locaterbar er was
Gefeliciteerd met je 80k subs 🎉🎉🎉🎉🎉😊🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳❤❤❤
Haha ondertiteling had error met Nederland blokken🤪
Dat kan ook met shulker boxen.😉
Hahahahahahahahahahah😂😂😂
Het is leuk
Ik vond de arena heel mooi
En poedie die vroeg een vraag 2 keer😂
je had op het paard moeten klimmen misschien werd je uit ge teleport
het is hardcore maar er stond dat hij kon respawne
Ik kon niet abonneren want ik ben al geabonneerd 😢😢😅😅
Eerste 🎉🎉🎉🎉❤❤
Ik wist he al maar ik wou liken
bro zegt echte spelers.(haalt casually een paid actor er bij
cauldren en honing
Bro wat heb je bij daily 's huis gedaan😢
Jeee
10de like
lekker bezig
135e like van mij
Gekke clutch
😂😂 goed gedaan
Like als jij ook zag dat het bed wakker niet eerst stond😮😮😮
WOOOO VETTE VIDEO
Lubz
Eerste en je heb leuke vidos
Je ziet alleen particals met f3 a
Ik ben ge abonneert❤❤❤
Hoi neblo dit was leuk pls doe dit vaker ik heb ook al je manhunt gezien
en ik wil een deel 2! super leuke video's maak je altijd!
Je had toch ook een vlog kanaal hoe heet dat😂
❤
Eerste like
Een beetje zielig😢😢😢
Jaa er stont afalkist😮😮😮
Bro jij aapt Daquavis na bro kan niet nadenken..
Waarom probeert deze flapdrol eruit te zien als Donut? Wat een pannenkoek...
Hoi😊
Neblo09 je mag wel in bloneburg naar chillabara en mijn casino?😂
hey daquavis thit you change ur name
Als je vlak bij ben kan je snel clutchen met de water bucket
Hoi
Leuke trip 😂😂😂😂😅😅😅😅
😂
5 Nederlander blocks lol😂
Neblo zullen jij Dailey en ik samen gaan spelen een keer bijv een horror mod
Je bent de allerbeste NEBLO09 ❤❤❤
Genius
Moet je dan ook plus in drukken of niet?
Neblu bij de laatste kon je al zien wat hij had want hij had het heel even in zijn hand
WAT DOET HIJ HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH 🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂
Ez kill voor neblo
❤️
Ik ben vandaaf jarig🎉
Poedie had een trapped chest
😂
Je hebt tallend
