
Bądź pierwszy dzisiaj
Nikt nie zapisał jeszcze wyniku. Zagraj jedną rundę i wskocz na tablicę dnia.

Creeper Dash

Chicken Rage
Nikt jeszcze dzisiaj nie zapisał wyniku. Bądź pierwszy.

Ankka54
Timanttista Minecraft Sisältöä 💎 Moi, olen suomalainen peli aiheinen Youtubettaja, teen pääasiassa Minecraft videoita, mutta välillä teen muistakin peleistä videoita! Jos oot kiinnostunu, tilaa kanava ja laita kello päälle🔥 Liity Discordiin, täällä ilmoitetaan aina kun katsojia tarvitaan videoille! Discord Palvelimeni AnkkaKlubi: https://ankkaklubi.fi/ Kaupalliset Yhteydenotot: [email protected] 💻Kone: Kotelo: NZXT H6 Flow RGB Näytönohjain: Asus GeForce RTX 4070 DUAL - OC Edition - 12GB GDDR6X Prosessori: AMD Ryzen 9 5900X, AM4, 3.7 GHz, 12-Core, Boxed SSD: KIOXIA 2TB EXCERIA PRO, NVMe SSD -levy, M.2 2280, PCIe 4.0 Emolevy: Asus ROG STRIX B550-F GAMING, ATX-emolevy RAM: Corsair 32GB (2 x 16GB) Vengeance RGB Pro, DDR4 3600MHz, CL18 Virtalähde: be quiet! 750W Pure Power 12 M, ATX-virtalähde, PCIe 5.0, 80 Plus Gold (Kone kasattu 2023 joulukuussa) 🖱️Muut tavarat/oheistarvikkeet löydät Setupin esittelyvideosta! Pfp: Vecographics Thumbnails: GiftGod/Pahva/Ite
Aby przejąć kanał, dodaj na chwilę tekst mc.game do opisu kanału na YouTube, zapisz zmiany i kliknij poniżej.
Zaloguj sięFilmy z kanału
Zapisane filmy dłuższe niż 60 sekund, sortowane po lajkach mc.game, potem po lajkach YouTube.
Shorts z kanału
Zapisane shortsy do 60 sekund, sortowane po lajkach mc.game, potem po lajkach YouTube.
Komentarze z kanału
Komentarze spod filmów tego kanału, sortowane po liczbie lajków.
Tein tän videon sit läpällä :D
Laitoin tykkäyksen
Pääsin vidille gg
Zavast left thä chat
Olinks for real joskus näin edellä :D
Ei kannata kattoo 4 vuotiaana youtubee :(
1. Painaisin! 2. Painaisin! 3. En painais.. Painaisitko tilausnappia?
Jyksedi left the chat...
Tosiaan tässä videossa on mulla uus mikki käytössä! Enemmän sellanen "lämmin" ääni tulee tästä, ja joissain haasteis kuulostaa erilaiselta ku joissai kun säätelin asetuksia vielä☺
Kakkuh oli mun lemppari kunnes en enää löytäny sen kanavaa mistään 😢
Liketkää jos mietitte samaa et ankan mega base on jonkin lainen linna
oon aliarvostanu sun kontenttia. Katoin sun videoita pitkästä aikaa ja yllätyin kun näin laatu kontenttia. JATKA SAMAAN MALLIIN 🤩🤩
man
painaisin koska oon vaan yks ihminen muiden joukossa joten tottakai uhraisin itteni koska sillon kaikilla muilla olis parempi elää ilman sairauksia
Mul meni mainokset tästä videosta ekan biisin takii mikä on alus eli teille kiva ku ei oo mainoksii mut ite en saa tästä mitää :(
Vaikka on kesä tyyppi vaa grindaa videoita tosi aktiivisesti, iso respect siitä, ite en pystyisi :D
Taas ankka54 hyvää kontenttia oli tosi hyvä video ja piristää päivää kiitoksia😎
kiva watermark oikeassa alakulmassa :D
Iha jokanen tubettaja ei saa jyksediltä tai Kakkuhilta haasteita
Millon tulee Speed runner vs assasin sä vastaan katsojat
Ei iso juttu, mut voitko vaihtaa toteemin vaikka sun skiniksi koska normaali toteemi näyttää ihan liian Goofyltä ollakseen "henkiä pelastava ukkeli". Ei siis pakollinen, mutta olis paljon kivempi, että olis joku vähän hienompi toteemi.
Old is gold 😢😔
iha hyvin jos miettii et kui hyvä rookeri on
Erittäin laadukas video! Pahoittelen, että annoin noin mieltäraastavan haasteen xD
Mukava kyllä nähä tällasta suomalaistakin hardcore sisältöä!
Tää on hyvä! Ja ketä kiinnostaa että matkit jotain koska jos olette huomanneet aika moni matkii toisia. 😊
Painaisitko nappia, jos Ankka54 haluis kuvaa sen videon mistä puhuttiin jo 4kk sitte: Painaisin :D
Old time best time❤❤
Rookie faktat 😮💨
Nostalgia
Ai että itekki katoin aikoinaan masterii siihen aikaa se oli laatu kontsaa
Laita elytran nimeks Lentokone
Siis oikeesti tää sarja on tosi hyvä! Itellä ei riittäs järki tollasten farmien rakentamiseen ku on nii monimutkaisia :D Kummiskin olen suunnitellut itsekkin hardcore sarjan aloitusta jossa olisi tarkoitus esim tehdä tällaisia mahtavia farmeja!
Masterin ja nedden yhteiset videot oli hyviä
3:46 hei piti craftaa 6:47 huijjasit
Mee kattoon TOINEN osa TÄSTÄ!: https://www.youtube.com/watch?v=zFUGPUBM7eI
Ankka54 tekee nykyään kaikista parhainta kontsaa maailmassa suosittelen vahvasti tilaamaan❤❤
bängeri intro🔥
Tiesin kaikki paitsi ton graniitti jutun
Näin luot ikioman Resurssipaketin: 1. Mene tälle sivustolle: https://vanillatweaks.net 2. Mene Resurssipaketit kohtaan 3. Valitse mitä haluat pakettiisi 4. Lataa paketti 5. Laita paketti tiedosto polun %appdata% .minecraft resourcepacks kansioon (pääset myös minecraftin kautta kansioon) 6. Valitse paketti minecraft resourcepacks osiosta (pitää mahdollisesti uudelleenkäynnistää peli) 7. Nauti hienommasta pelistä 😎 Joo, ja huomasin vasta nyt et sanoin välillä Resurssipaketti ja Texture paketti, mut eiks ne oo sama asia? (ainakin mun mielest o)
Tee kulta pokaali!! Tai arkku jonka sisällä on jotain kulta juttuja.
Jes uutta videoo tätä ootinki. Ja tee joku luola jossa on paljon kultaa ja emeraldii nii se on niinku pankki holvi. Ja jälleen hyvä video jälleen!!! Jatka samaan malliin!
Aivan loistava video! Koitan joskus ohittaa sinut kun alotan uuden survin emeraldmäärässä.
Vinkkinä: toi varasto raid farmille tulee olemaan liian pieni, mulla on kokemusts :D ja toisena kannattaa tehä sinne ylös semmone viritrlmä, että ne päälliköt joilla on ne viirit selässä, jää veneisiin jumiin ja voit ne käydä tappamassa jos efekti loppuu. Löytyy varmaan tubesta joku lyhkänen tutoriaali asiaan.
Tähän meni TODELLA PALJON VAIVAA! Melki 10 TUNTIA pelaamista, sekä editoimista! Koitetaan saada 500 TYKKÄYSTÄ VIDEOLLE! Kiitos myös 15 000 TIlaajasta! ps. Timestampit lisätty, niin niin voitte helpommin etsiä kohtia!
Painaisin tilausnappia, mut noista muista en osaa sanoa 😎
1: en ehkä 2: jooo! 3: en
1. En painais 2. Painaisin 3. En painais
En painaisi mihinkään😂😅
Mikä oli vaikein kaikista 😂😂
Oliks tää mun idea
Kiva että tuli hardcoree lisää vaa :D
Voitko pls päivitää sun texture packin 32px? pliis
Hyvä video :)
Loisteen Discord Linkki: https://discord.gg/2rAtKgZrrj Minecraft IP: Loistemc.fi
Hyvä video! 🎉🎉🎉 1h jakso on mahtava. Jo toinen tunnin jakso muuten. Kauanko muuten kuvasit tota
Vihdoin tää tulee
Missä slinkon
Hyvä vidi jatka samaan malliin
Tiiätsä sellasen tubettajan jonka kanavan nimi on €uro
Oon tilannu ja laittanu liken sun videohin ja oon laittanu myös kellon kiliseen. Ja oot paras tubetaja ikinä ja oli hyvä video. Jatka samaan malliin.
painaisin vikaan koska ei mulla ole kavereita😢
Painaisin hämiksille. Olishan se ny siistii et sul olis eri eläin lajia kavereina joiden kanssa puhua
Painaisin muihin paitsi zombijuttuun ja vikaan en😅
Ei vitsi ku kaikki muistot JKokin videoista tulee mielee.
Oli oikeesti todella hyvä video!!!
Ankka54 jos teet tästä jatko osan niin voin antaa sulle yhen haasteen
Onha tää aiva älyttömä hyvää editointii whaaat. 6/5 video🔥🔥
Tiesin kaikki
Legit tiesin kaikki :D
Hyvä video taas Ankka! :))
Vaikka oonki seurannu sua aktiivisesti vasta vähän aikaa, niin on se silti kiva että teet näin aktiivisesti videoita! Hyvä video!
Tee kullasta ja emeraldeista ankka patsas. Semmonen ankka joka ui. Tee Kultablockeista se ankan muoto ja sitten emeraldiblockeilla sen silmät ja tee siitä oranssista kuparista (Joka on vahattu) sille nokka. Hyvä video!🦆🦆🦆
Todella todella hyvä videi taas kerran voisitko tehä seuraavasta hardcore videosta 1h mittasen❤ ja toimiiko toi farmi Bedrockilla 😊 ja jos luita tän niin voitko kiinnittää tän kommentin😅
OSALLISTU TULEVIIN TAPAHTUMIIN!💥 --> ankka54.live/discord
Liity Loisteen Discordiin tästä: https://discord.gg/2rAtKgZrrj Discordissa ilmoitetaan aina, kun joku striimaa Taistelukenttää tai siitä pidetään kisoja!
Unohin ihan kokonaan ton! Kiva että muistutit!
Sun base näyttää jyksedin baselle ;) mutta ei se haitta on just hieno
Tee kulta pokaali! En tiiä miks mutta saat ainaki tuhlattua sun kullat.
Omg varmasti tulos hyvä jakso!
Tätä oon oottanu jess🔥👍 kiitoksia ankka!🦆🦆
go go go kakkuh
Painaisin kaikkiin paitsi siihen vikaan
Nen paiinais ekaa
En painaisi ekaan ja muutenkin olen puoli introvertti😅
no entiiä pentelle
Jos osaisin puhua eläimille niin kirjoittaisin ihmiset kiellä paperiin
Toi yks kysymys oli aika farssi koska ihminen on tavallaan eläin
Ekassa käyt suihkussa ja miljoona kuvaajaa kimpussa=en todellakaan painais
Hyvä video 🎉
Glyffi on kyl legendaarinen
Moi
Mikä servu
Vihdoin uus video! Ja oli muuten hyvä
Juu se kakku haaste on vaikea craftaamalla kun sulla pitää olla lehmät ja kanat siinä lähellä myös… jos lehmiä ei löydy nii et onnistu
TILASIN SUN KANAVAN JA TYKKÄYSTÄ
Hei nyt räjäyttämään maantasalle! Tuhat tykkäystä täynnä!!😊
Tiesin jeb_ jutun
"Luoda" more like lataa internetistä
en nyt tiiä jos toi on resource pack jos vaihtuu pari texturea :D
face reweal
Siis koska uus video
Tosi hyvä video jatka samaan malliin
5:47 Oisit voinu ottaa maitoa ja juoda sitä niin ne myrkkyefektit ois lähteny pois :D
Oot hyvä tubetaja ja jes uus vidi! 😏👍
Voitko tehä Q&A videon
Hyvä video jälleen kerran!
Toivottavasti maistui😂
Ui jummi jammi tää oli kyllä eeppinen :D
5:15 oli kiva chillaa :D
Liity Loisteen Discordiin tästä: https://discord.gg/2rAtKgZrrj Discordissa ilmoitetaan aina, kun joku striimaa Taistelukenttää tai siitä pidetään kisoja!
Joo näin ku pelasin
Tämä on super kiva video 😂😂
Ankka54 et ole ankka koska sanoit yhes shortsis et sulle on hiukset tosi tärkeitä
Wow!
Hyvä video
Kiitos tästä ankka ❤
Oot paras❤
hyvä video T:Herman
1. Jos pystyy lukea ajatuksia niin tiedät mitä hän haluaa nii voit toteuttaa sen ja manipuloida!
Mä painaisin vikassa kun voit sanoo että se oli minä ja sit sanoo mennään sellateeseen koneeseen mikä kertoo huijaatko vai et
Hyvä viteo❤
Ankalla on synkkä lapsuus 💀
tilatu
Paras video
kaua mä vittu oon ollu tääl?
Toi toka nii ei tuu ikin olee zombi apokalypsiä
Olin sun kaa samassa kulman customissa mun fortti nimi on Jope-Nope. Niin voitko äddää mut
Painaisin ekaa koska hämähäkit kuuluu mun lempparieläimiin enkä inhoa tai pelkää niitä.🕷❤
Vain viimeiseen painaisin nappia😊
Se on aika todennäköistä että sun kotona on jo vähintään 15 hämähäkkiä mihin et oo ikinä vaan törmännyt
Ite en painais ainakaa 3 mut varmaa ekaa ku voisin vaa sanno että ne hämähäkit pysyis vaikka jossai seinän sisällä vai mistä ne ny ilmestyykää
Kaikkien kodeissa on jo vähintään se 30 hämähakkiä vaikka et niitä nää. Eli ei sillä olis väliä vaikka painais
Miks tehä video siitä et videot on ylieditoituja ku ite tekee omista videoistaan ylieditoituja
HYVÄ ANKKA54
Haastoit sit mr rockickes💀
Aika hyvin 😂 vaikka vähän rookeri hakkassua 😢😅😂😂
Älä huoli, mä oon vielä huonompi PVPssä😂
:D
hyvä video!
Oot aika hyvä pelaa 😊
Mäkin pääsin videol gg hyvää syyslomaa🎉❤ hyvä video❤ Hyvä Ankka54!!!!
tee video missä sä yrität ehtiä hankkia netheriitti miekka ja tappa kakkuh
Mä niin toivoisin et saisin sen koodin sun servulle en pelaa tietokoneella pelaan tabletilla
päihitä minecraft 1minuutissa se on mahdollista :D
Oot liian underrated❤ oot tosi hyvä editoimaa ja tekee videoita🫶🏻
Tiesin kaikki paitsi kannanmuna jutun
Kaikki
Se nimi joka kääntää sen se toimii myös muihin mobeihin
autto tosi paljon kiitos
Kiitos tiedosta testään
Voitko tehä bedrock editionin plss😢😢
Miten se siirretään en legit tiiä😂
Kiitos 🎉🎉🎉
Kiitos hyvästä vinkistä
Tästä tulee varmasti hyvä sarja ja oot hyvä editoimaan. Jatka samaan malliin
Siis kuin vanha oot ku osaat noi hyvin editoida videoita että isot respectit👏👏
😮Uuu wow! Ooks ite editoinu? (Jos oot nii oot hyvä editoimaan) 😀PS. Hyvä video jälleen
Tee reissussa reveal plis🙏🏻
Söis
eka
oot hyvä:)🦆
Hyvä video😊😊😊
Tosi hyvä video ja hyvää kesää
Hyvä vidi👍🏻
hyvä video! ootko tehy ton recourse packin itte?
Hyvä video!
Tulisiko 15K tilaaja spessu
Ite en ois osannu/ jaksanu tehä tommosta! Tee emerald saari
Itsellä on tuollainen farmi yhdellä serverillä
Hyvä video 👍🏼
Ankka is the best 👾🔥
hieno thumbnail🔥
Ankkeli sähän hittasit äsken (2 kuukautta sit) 20k nii voitaisko saada updated setup reveal plz!!
Moi
Ip
Mä tuun muuten heti
Mul on sut fortnite kaverina
2:27 toi ääni😂😂😂. Hyvä video Jatka samaan malliin Ankka54
Oli hyvä video. Tässä samalla pelaan realmin survia
Mitä resurssi pakettia käytät ku toi nöyttää niin hienolta
omgg
nää pitkät videot on parhaita! milloin face reveal? PS: matkit jyksediä aika paljon❤
Kiitoksia Ankka54 tästä videosta!
mahtava video aika outoo että jaksat tehdä näitä tunnin videoita
