
Bądź pierwszy dzisiaj
Nikt nie zapisał jeszcze wyniku. Zagraj jedną rundę i wskocz na tablicę dnia.

Creeper Dash

Chicken Rage
Nikt jeszcze dzisiaj nie zapisał wyniku. Bądź pierwszy.

Jyksedi
Moi oon Aleksi, mutta paremmin mut tunnetaan nimellä Jyksedi. Kanavalta löytyy lähinnä pelivideoita, mutta muutakin sisältöä löytyy! Kurkkaa ihmeessä kanavan sisältöön, ettet missaa laatu kontsaa! 💥Liity jäseneksi! https://www.youtube.com/channel/UCFclIIEf3lBIWiePtEf8v-w/join ✉️[email protected] 🔗Somet » https://jyksedi.fi 🔗Pohjalla » https://www.youtube.com/@Pohjalla
Aby przejąć kanał, dodaj na chwilę tekst mc.game do opisu kanału na YouTube, zapisz zmiany i kliknij poniżej.
Zaloguj sięFilmy z kanału
Zapisane filmy dłuższe niż 60 sekund, sortowane po lajkach mc.game, potem po lajkach YouTube.
Shorts z kanału
Zapisane shortsy do 60 sekund, sortowane po lajkach mc.game, potem po lajkach YouTube.
Komentarze z kanału
Komentarze spod filmów tego kanału, sortowane po liczbie lajków.
Wow! Kohta 500k näyttökertoja! Kiitos!❤️ Suosittelen vahvasti että katsotte KOKO videon.. Huomatkaa nyt se että se varsinainen aprillipila tapahtu viime jaksossa. Tässä jaksossa selitän miten sen tein.
Hyvä pila! tee semmossii videi et piilotat Herobrinen se oli hyvä idea et pitää ettii oot paras Minecraft tubettaja 😁 laittakaa tykkäys Jos ootte samaa mieltä
Tee Eiffel torni ja oot mun lempi mine tubettaja LIKEE ET JYKSEDI Näkee. Ps. Tee sinne veteen hai ja sinne semmone jaws theme musiikki kone
Löydätkö herobrinen tästä videosta? Kommentoi aika jos löysit! Ja muista tykätä videosta!
4:37 tais olla herobrine jyksedin pihalla
Like jos on hyvä päivä
Voit piilotella Herobrinea jatkossa joissakin jaksoissa ihan mun puolesta ja en Eilen huomannu mitää xD. Ja kiitos Karanteenipäivän piristyksestä birun hyväää kultasta Quality contenttia
EN OIKEESTI VIELÄKÄÄN TIEDÄ MIKÄ TÄMÄN AIHEUTTAA! Katso kaikki HARDCORE jaksot! Linkki kuvauksessa :)
Miten voi olla niin rauhallinen tollasessa tilanteessa?! Ite oisin varmaan vaan huutanu😂
Epic!💪🔥
laita like jos jyksedi on sun mielestä hyvä tubettaja
Pov: kommentoit hyvä video vaikka video tuli minuutti sitten
6:33 ”KUN ASTUT PAINAJAISEEN”
Tää oli aika crazy 🤯 meni täysin oikein 👀
End of an era means a new beginning 🔥
Tää video on heittämäl ollu ISOIN projekti mitä oon YouTubeen tehny, joten arvostaisin IHA SIKANA jos voisit pistää videolle tykkäyksen! 😎 P.S Tekstityksissä voi olla virheitä. Edit: 08:07 texturet kyllä muuttui, mut ne muuttu vasta 1.14 versiossa sellasiks, mitä ne nykyäänkin on.
Aivan super upea video : DD
aint no way katoin just kauhutarinan minecraft ovesta💀
Tän videon tekeminen oli tavallista isompi projekti, joten jos tykkäsit ni laita tykkäystä videolle ja tilaa kanava! Edit: Huomatkaa että tää on netistä ladattu CUSTOM MAPPI. Eli ei normaali Minecraft maailma
Voitko tehä vidin missä etit Giant Alexia siitä versiosta
11:59 hyvä idea!
Liittymällä Jyksedi+ jäseneks, voit katsoa seuraavan jakson jo NYT!
Siis mitä ihmettä???
Legendaarinen
Minecraft, MUTTA Nuolen 1,000,000 KERTAA?!
oon vielki pahoillani et jouduit menettämään maailman mihin käytit todella paljon vaivaa ja aikaa, se oli mun lempi minecraft sarja ikinä, mutta tästä rakentuu uus.
Jyksedi = alffa 👇
onnistutit ilsää näitä
HYI KAUHIA TOI LOPPU D:
Näemmä videosta puuttuu lopetus, editis käyny moka. Mut tosiaan ette oo missannu videosta ku max yhden minuutin!
Tee näitä rennompia ja pidempiä videoita ihmeessä vaan enemmän. Tykkään ite enemmän rennommista videoista
jos tàà kommentti saa 100 likea teet saman neljàllà junkilla
Tänään on suuri päivä, aivan oikein. Aivan massiivinen päivä.
Rip lakon emerald torni jää kakkoseksi😂
Ois kiva jos näitä tulis vähän pitenpinä videoina eli niinku 15-20 minuutin
Ei mun krafteriiiiii... Apua huhkun.... Jeeeeeee.. mitä vit.... Netherii eiii??? Mä kuolen tänne katolleeee... Enderdrehon???? WAARDEEEEEEN!!! (toi wardem sai mut tukehtumaan lattialle)
Ei cringejä ja fakei videoita suomi tubeen 👇
Olin just kattonu sen videon mistä otit inspiraatoita😂
Jyksedi mainaamassa 5000 deepslate emeraldii saadakseen yhden pään jakso tulee kestämään 1000000h
5:09 minä ja mun pikkuveli säikähdettiin ihan hirveästi, mut tajusin jo alussa että se oli pila. Oon yrittänyt tolkuttaa sille, että herobrine ei oo totta, mutta tämä video löi varmaan järkeä päähän. Ja hyvä idea, että piilottaisit "herobrinen" sun maahan välillä niin olis hauskaa etsiä niitä samalla :)
Part 2 välittömästi!
5:10 SIELLÄHÄN SE😌💟💗
Tätä oli nii hauska tehdä! Jos haluut lisää tän tyylist settii, niin jätä tykkäys videolle😎 P.S Käy seuraamas IG:ssä https://www.instagram.com/jyksedii/
Tosi hyvä video like jos oot samaa mieltä🎉
Nää on tälläsii kivoi lyhkäsii videoita jota voi kattoo jos on tylsää 😄
Jes! Mun lempi pelin historia! 🎉 Hemoin video päällä maan! 🔥
"WhArDeN!"😂
Älä skämmää lapsia Jyksedi😂
Nyt kyllä oli hyvä video. Ja jatka samaan malliin👍
tätä jaksoa on odotettu niin kauan,silloin ärsytti kun tämä päätty mutta vihdoin tuli tämäkin,nyt on perjantai pelastettu
Pakko se on myöntää kaikesta mun kritiikistä huolimatta, että nyt oli onnistunut video. Ei mitään lisättävää, kiitos hyvästä videosta.❤
Mä en tiiä miten en huomannu sua ku olit ihan MASSIIVINEN.. 😭😭
Oli kyl niin kiva video ootin niin paljon ja vihdoinki ootan mitä reiäs on ja teet aina kaikest niin jännittävän kiitos et jaksat vielä tehä noin siistiä kestää varm edittiki niin kauan kiitos en kyl pysty liittyy jäseneksi mut hyvä et teet noin hyvää kontenttii❤❤ Täs kesti tosi kauan aikaa kirjoittaa pliis ❤
Ois kiva tietää mitä sen takana on. Kuulemma miljardin blockin päässä sen takana on jotain
Todella HYVÄ VIDEO JÄLLKEEN! Arvostan, että pystyt tuottamaan NÄIN HYVÄÄ CONTENTTIA TODELLA USEIN! ❤
kohta 4:47 "kaikki tietää että sängyissä ei voi nukkuu minecraftissä "🤣
Respect, kun jaksat laittaa niin paljon aikaa näihin videoohi.🎉😮
Vuohi ei vittuile🔥
Missä uuden hardcoren videot?
Isos arkussa netherissä oli netheritee likee et jyksedi huomaa
POGGERS
Se on iha normaalia ne kattoo aina yhtee tiettyy suuntaan vissiinkin. Mut on toi aika pelottavaa
Random idea: Ku teit sen että menit kauas basesta ilman itemeitä ja selvisit siellä niin kokeile nyt siten että teet skyblock saaren taivaalle ja meet sinne ilman itemeitä ja selviät 50 päivää siellä
Oli hyvä shortti😂
Muistan ton!
Hyvä shortti ja pääsin läpi!❤🥳
Mul oli liian hauskaa nii en voinu laskee käsiä :D
Ketkä haluu lisää hardcoree 👇
Tässä on yksi rakennus ehdotus... Rakenna mökki ja sauna johonkin järven rannalle
Loistavaa, Loistavaa! Juuri tällaisia haaste videoita olen odottanut. Kiitos siitä! ❤️ Jos voi pyytää, niin jos videot saisi venytettyä vielä about n tunnin mittaisiksi, olisi unelma. Rakastan näitä. Upeata työtä, Jyksedi! 🙏❤️ Ps. Ettei peli kävisi sulle liian helpoksi niin jos ne haasteet olisi vielä hardcorea. Olet niin taitavaa, että ihan varmasti pärjäät hyvin. 😉
Tee koko video😂❤
Kiitti taas hyvästä videosta!
Armor standid on bugisia mullakin sen asento vaihtu kun katoin poia
Vihdoin tää näkyy meillekkin
Toi loppu on niin hyvä 😂😂😂😂😂😂😂
Taas oli hyvä video! Ps. Voitko tehä lisää supermarket simulaattoria ois kiva nähä comeback:)
voiks tehä bloons td 6 videoita
Voitko tehä jonkun videon Donut SMP:llä?
Tää on niin lähellä 10 tuhatta tykkäystä tykätkää pliis
Oot ihana! Teet ihanaa kontenttia ja oon tekemässä sulle mappia jos kiinnostaa😀
:D
Olin nether blocking päällä😂
Missä lehmä? Summoned new cow😂
Kiitos upeasta videosta täytyypö kokeilla ite
Et onnistunu, mut tee lisäää tää oli tosi hauskaa!!
Mut eiks noi jumalaiset itemit oo vähä huijausta
Hemo spooky 👻
täs on vast nii vähä likei pistäkää sitä likee jos halutte että jyksedi tekee lisää kauhu mappeja!!!!!!
Lisää näitää
Lisää näitä mutta sykkeellä (siis näytät sun sykkeen)
Mahtava video!! (Voikko tehä kauhu vidi misä on Kakku Apple ja rockis eli kaikki kaaoksen ainekset)🤣🤣🤣
muita asioita missä ei oo mitään järkee: - miten yksi vesiämpäri voi peittää ihan valtavan alueen kun se ämpäri on joku parin litran kokonen -miten sä voit craftaa 4 lautaa yhestä palasesta puunrunkoa kun ne on saman kokosii -miten voi vaan kyykkää että et ota magmasta yhtään damagee -pvpssä miten voit lyödä vastustajaa yli kahden metrin päässä -mitä järkeä on siinä että sä kuolet jos hyppäät 24 blockin korkeudelta mutta jos hyppäät 23 blokin korkeudelta sulle jää 0.5 sydäntä mutta voit silti vaan juosta ja tehdä samoja asioita kun täysillä hp ja lisäksi miksi ruoka vaan healaa sua niin nopeesti vaikka sä vaan söisit yhen pihvin kunhan se saa sun nälkä palkin täyteen -miten steve jaksaa kantaa mitä vain -miten steve jaksaa juosta loputtomiin(tiedän et sil on nälkäpalkki) mut miten se ei hengästy -miksi itemit on niin pieniä jos droppaat ne mut ne ei oo jos asetat ne -sä voit putoo veneestä vaikka yli 100 blockin korkeudelta mutta sä et silti ota yhtään damagee tossa oli muutama esimerkki koska en jaksa kirjoittaa kaikkea epäloogista ai niin vielä se että miten melkein kaikki blockit voi leijua ilmassa ilman mitään tukea ja koko maailma vaan leijuu
Level 100 olis pitänyt olla sellainen missä tippuu voidiin ja siinä on laavaa ja dispensereitä missä on vettä että siihen tulee obsidiaania
Mä haluun tätä lisää❤❤❤
Luulin et kaikki tietää silence on harvinaisin
WARDeeN!!
😂en tiiä miks alko naurattaa😂
Jälleen tosi hyvä video ja kiva nähä taas rockista vidil
Huippu video taas😊 Nää vähenmän leikatut videot on hyvii ❤ ( pidemmät videot)
olin kulta😂 lisää
Jyksedi on paras😊😊😊😊😊😊 uskon suo
Jyksedi tää on sun paras video no lie 🎉🎉🎉🎉🎉
Hyvä että kerrot keneltä otit inspiraatiota + sykemittari tähän olis kova
Vihdoinkin taas uutta kauhumappia😮
lisää tälläsii horror escape videoi
Hyvä vidi 🎉 Haluatko tehdä tästä sarjan tai jonkun tosi pitkän vidin tai jostain kumman kauhupelistä
Hyvä video! Voitko kokoleilla yhtä minecraftin vaikemimpia haasteita eli yrität elää vaikka 100 päivää tasasessa mapissa ja yrität saada mahdollisimman hyvät kamat.
Tää on yks hauskimmista videistä pitkään aikaan 😂 Kiitos kun piristät päivää 😎
Okei öö mitä?? Mä olin pari näistä huomannu itekkin, mut en ollu ajatellu asiaa sen enempää ja nyt vasta tajusin, miten epäloogista toi on!😨
Videoidea: Tee ansoja ja sitten pyydä joku Minecraft-tubettaja sinne tietämättä ja katso, että pystyykö hän kiertämään ne ansat tai selviämään niistä hengissä. (Survivalissa) Tämä on vasta luonnos, saa muokata.
Todella hyvä lisää tällaisia❤❤
Tosi hyvä video! Nää kauhumapit olis vielä parempia jos niitä pelais silleen rauhallisemmin eikä niin speedrun tyyliin 😅 Silti tosi hyvä!
100 wither😂
Oon jo kattonu sen varmaan 5 kertaa koska se on niin hyvä. Ps oot paras❤
Tee part 2 jossa on myös kakkuh ja applezzi
6:20 rockis on sokee
Koska uus hardcore video
Voitko jatkossa tehdä tälläsiä enemmän?
Hieno seivi
Kanat munivat 5-10min välein
Voisit tehä sellasen ohjelman missä sä selviydyit netherissä 100 päivää
Noi äänet kun laitat ja hakkaat blockin on niin satisfying.😊
niin hyvää contenttii
Jee uus video pappagamingilta!
Oli kyllä hyvä video! Tämmösiä lisää😊
2:55 Hieno xp farmi sulla :D! Hyvä video!
Rento meininki ihan tuttu juttu ku tippuu laavaa 😂😂😂
Aah miksi jyksedi ei saa tilaajia pls tilatkaa jyksedi hän on paras!
Mä en voi kattoo ei mulla oo rahaa
Hyvä idea! Kuulostaa hauskalta ja kivalta✅🤙
Noi päät nyt ei haittaa mutta toi kirves ja hakku on ehkä vähän huijausta mutta sun kanava niin itepähän päätät
Menit yhen giant alexin jalan jäljen ohi
Tee seuraavaksi vaikka tarinavideo vaikka The walking treestä tai Can't sleepistä. Ne on minecraft creepypastoja
Nyt oli kova video!
Koska taas hardcoree? Toi strider achiement on kai sillee et sun pitää "ns" heittää eli right clickaa sit keppiä nii sit se pitäis saada :) hyvä video!
Huudat täs videos enemmän ku koskaan :D Jos totta 👇
Sun pitäs tehä tomonenvideona 🤣🤣🤣
Millä pelillä kannataa alotaa videoiten tekeminen ja kanataako näytää naamaa heti ekassa videossa. Millä sovelluksella editoit videot😎😅
Siinä oli kans ne napit väärällä puolella😂
Oisko taas hardcoree. Voisit mennä tutkiin sen trial champerin.ketkä kannattaa? 👇
Kun Hardkoresta on 2 kuukautta
Voitko tehä lisää bloons TD 6 ❤
Part 2 pliis.
Kiitos uudesta videosta ❤
Matkikko yhtää Wumbaa (katsojille wumba on englanitlaine tubettaja joka teki samanlaisen mut köytti 1.2 miljoonaa tnt tohon)
Ihan vitsin hyvää vidii❤
Tee video jossa luot ihan perus survival maailma ja ota aikaa milloin oot löytänyt ne kaikki armor trimmit
Legendaarinen farlands
Hyväkun puhuit että oispa kilpi mutta toisen bossin barrellista sait sen jo😅
2019 mehiläispäivitys oli yksi omista suosikeista
Minun vastaus 5:52 Aloitin silloin kun ps3 ja ps4 julkaistiin Minecraft eli joskus 2013-15
Minecraft, mutta missään ei ole mitään järkeä...
Katon tätä koulussa mulla olisi loppunu 12 koska joku SPESIAALI päivä mutta joku hiton ryhmä joka kestää 3h
Jee kiitos taas mahtavasta ja kivasta videosta oot paras❤️🩵
Tää oli niin hyvä video Kiitos Jyksedi❤
Oispa tää video ollu minecraft hardcorest
Nää on hyviä! Ja vielä parempi kun teet jonku kaa oot tosi hyvä
Tee short video jossa spammaat noita TNT bedrock boxin sisällä ja oot ite siellä niin paljonko tulee kuolemii
Nää on kyllä kunnon hyviä videoita kun on varmasti hauska kuvata ja lyhyt editointi, ja on muuten hyviä
Jee Jyksedi teki Shortin yee!!!
Olen tehny ostos listan mitä tuotteita ootan
Kiitos uudesta videosta ❤️
Sydän oli muuten vasemmalla puolella... :D
Jyksedi sitten kun tulee Halloween niin tekisitkö sellasen missä reagoit sun tekemiin kauhu minecraft videoihin
Jyksedi tekisitkö lisää tälläsiä videoita jossa näytät piilottettuja Herobraineja?
Mäkään en uskonut Herobrineen ennen kun näin sen täs vidis! Kiitos jäännästä videosta! Ps voisitko tehdä lisää tällaisia videoita jos löydät aiheen🙏
5:08 hyvä kysymys, erittäin hyvä kysymys
Jyksedi = rage modi
Oot tosi hyvä pelaan minecraftia
Sä oot tosi hyvä minecraftissa, annat aina inspiraatiota omaan survivaliin🎉
Jos tää kommentti saa 100 tykkäystä ni jyksedi tippuu voidiin ja yrittää pelastaa ittensä ender pearleilla hardcoressa (ei tarvi olla main maiilma)
Tee video jossa keräät JOKAISEN blockin minecraft hardcoressa ja kyllä myös bedrock endframe yms
Koska julkaiset tän muillettkin
Hyvä video✨
Videoidea: Tee uus speedrun kisa!
Uuu kuulostaa kiinnostavalta! Kiitos hyvästä videosta jälleen kerran! Jatka samaan malliin❤️
Voitko testaa Better MC -modpackia? Olis kiva nähä.
Kaktuksen sisällä oleva vesi on todella hapanta. Sitä voi juoda VÄHÄN ja vain hätä tilanteessa.
Tosi hyvä video.jatka samaan malliin😊🙂
Kolmas
Tää on tosi kiva👌
Nää vidit on niin hyviin. Seuraavaksi Applen kaa
Hyvä vidii!❤🎉
Jyksedi sit kun saat elytrat niin tee video jossa etit nämä kaikki
Ok
Mutta mitä sen jälkee on vai jatkuks se vaan
Hyvä video✨
Mä muistan sen vanhan se oli erittäin hyvä🤩
10:00 sä et kattonu yhtä giant alexin askelta
Voisitko antaa Jyksedi shorts kanavalla minecraft bedrock tipsejä
Jyksedi panik attack.. :DDDDD
888 tykkäystä perfection
Tekesin maailma suurimman patsaan.
Vittu!
Milloin jyksedi taas minecraft hardcoree? 😊
nää kauhu jutut mu lempi videoita lisää näitä applezin kanssa
Mikä on i land
Mahtava video❤
Kiitos taas mahtavasta videosta oot paras❤️❤️❤️❤️
Jee uus video!!!🎉🎉🎉
Tosi hyvä video!🎉
Tilaa kanava😊
JUMPE KILLER ROCKET
Näin tän modin jollain toisella tubettajalla, mutta vihdoin suomenkielinen versio😃
Jee taas uutta videooo❤❤❤Tää oli niiiiin hyvä ja hauska❤
Kiitos uudesta videosta ❤
Part 2 tänne nyt
Aika hyvä videö, että kiitos ❤ Edit:
Tosi hyvä video😂😂
Oot paras tubettaja kenet tiedän❤❤
Menee noin 200 timuu. Entä jos käytät silk touchia?
Tää on nii hyvä idea ps. Uus hardcore sarja on ihan paras❤❤
Tee kilpi raudoista aina hardcoren alussa
Lisää tälläistä videoita minä pidän paljon tälläisistä videoista😂 vai mitä muut❤🎉
Tehkää pidempi tämmöne video nää loppuu aina kesken
Tää on hyvä video😊! Voitko tehä saman viel Aplenkin kaa?
mahtava video! lisää
Kiitos uudesta videosta ❤
Voitteko tehdä minecraft prop hunt videon?
Bedrock:illa mahdollisuudet on 50% tai jopa 99% ite aina löydän testa vaikka!!
Oon löytänyt kaikki noi :3❤
Joo😊
Oli kiva video. Vähän jännitystä. Lisää hardcoree?
Laiton tähänkin videoon tykäyksen ja jyksedi sä teit todella hyvän videon Tää oli eepinen video Bueno
Jyksedi jatkaks Raftia joskus?
Hei jyksedin voitko tehdä tiktok tilin? Tääkii video sais siellä aika paljo näyttökertoja 😁👍
Mä säikähin ihan sikana herobrinee siellä luolassa! Edit:katoin tätä yöllä ja mun pikku sisko heräs ja jäi kattoo mun kaa tätä. OKEI TILAAN KANAVAN! Oot niin hyvä! Olis ollu hyvä jos ois ollu lehdettömiä puita!
Okei jyksedi miten sä onnistuit mä olin cobblestonin päällä toi oli aika crazy vähän niin kuin ämmän Mrrokkis sanoi
Hyvä video.Oot hyvä tubettaja!
entä jos heittää kaktus blokin laavaan? tai se erikois juttu joka tekee laavablokkeja ja heittää sen kaktukseen tai laava buketin?
Hyvää huomenta kaikille
Voisitko tehä näitä lisää?
Oli maailman paras video katon jo toista kertaa kiitos jyksedii♥️♥️
Pelaa repo kauhupelii
TÄÄ Oli PARAS VIDEO. 😊❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
voitko tehä osa 2 jossä käyt läpi kaikki loput jotka skippasit
Oli kiva video! Sain pikkasen inspistä joistakin noista, Mut hardcore❤
Ihan tosi hyvä ansa
Kiitos uudesta videosta ❤
Opeta meitä tekeen orbiltal strike cannon🙏🙏🙏🙏🙏🙏
umm jes uutta videoa mutta milloin hardcorea ja valheimia
Kiitos uudesta videosta
miks sulla on kaksi emerald pickiä ainaki alus (en oo kattonu viel loppuun niin en tiiä okns myöhemmin kaks pickiä)
Mä enne katoin tälläsii videoita mis on kauppa ja op itemei nii hyvä et teet sitä ny suomeks❤
Ketkä on huomannu et jyksedin videoiden jotku sanat otsikossa on isolla😅
Kiitos uudesta videosta❤
haha ihan paras video @Jyksedi :D ❤
Voinko mä tulla minessä seuraavalle videolle
Kiva video ja meteoriitti on mun lemmpari😊🎉
Voitko tehä Suomen vaarallisimman pelaajan eli Kreindalin kaa kauhu mod videon ps oot hauska
tiesikkö et Valdemaria buffatiin (ainaki bedrockissa kai myös javassa)
Tee lisää🙏🙏🙏
Nolife . . .
mikä on modin nimi?
phamophobiaa olis kiva nähä taas. :) mut jos teet ni älä tee yksin.
Täähän on kiva kiitos❤❤❤❤❤❤❤🎉🎉🎉🎉🎉😊😊😊
❤❤
Hyvä idis👌
Voiko se tulla joskus kaikille ladattavaks
Creepy musiikki on tuttu kun oon aikasemmin katsonut creepy pasta videoita jo ja on muuten hyvä modi.
Kakkuh ei käyttänyt vesitemppellissä survivalia kun se etsi sua
Ihan mahtavaa🎉
Huijaus!
Mul ois idea näihin, voisitteko tehdä niin, että, myös sydämiä tulee joko lisää tai sit on joku yksi pikku ruutu elämässä😂
Muistatko ku joskus pelasit just another escape house nimistä custom mäppiä? Mun mielestä se oli ihan mahtava video. Joten mitä jos pelaisit sellasta custom mäppiä kun just another escape house 2? Ps. oli tääki video tosi hyvä, jatka samaan malliin :)
miten ton modin saa vai mikä ny onkaa?
hyvä video. Lisää näitä!
Oli hyvä video ❤😊
😮
Kyllä jyksedi, tiesin
Oon löytäny ward trimmin mutta siinä maailmassa käytin cheatteja mutta löysin ne arkuista en givettämällä
Sopivasti just ku mulla on käynnissä kaikkien armor trimmien löytämishaaste :D
mul on kaikki armor trimmit silencee etin jostaa 8 eri ancien cityst
Eiii mä luulin et tuli hardcore video mut oliki shorts😭 milloin toi uusin julkastaa ei jäsenille?
Jeeeee❤
Jeeeee❤❤❤
nice
Onko sun uudessa minecraft hardcoressa netheriitti pää
Massiivista merchiä varmasti😅
Ihan sika hieno mä toivon yks vitsi synttärilahjaks
Missä mieli kuvituksen käyttöö😅
hieno mutta miltä näyttäisi jos nuo sydämmet ois järjestyksessä kokonainen puolikas tyhjä niin se ois luonnollisempi
Voitko laittaa siit linkin haluun nähä sen
Paras vidi pliis uutta video tuipin kanssa
Kiitos tiedosta
Hyvä video! Olis hienoa, jos voisit linkata sun pelaamat mapit kunkin videon kuvaukseen 🤍
Holy Yap, rajota, äijä, me tajutaan et sä kerään niitä sanomattakin, lol
tee farming simulator 25 videoita niin mun veljetki tykkää🚜
Tästä pitää joskus saada part 3
pro video ja mitä se hyödyttää tarkoittaa?❤
Mistä sait tämän tosi hyvän custom mapin?
Oli hyvä video Ps. Voisko seuraava olla villager nimeltä VLL R
Voitko tehä videon muista pelottavista minecraft-tarinoista? Mun mieleen tulee heti muutama. On olemassa sellainen kun "Can't sleep" (minecraft creepypasta) ja "The walking tree" Myös creepypastaa.
Kello 2.02 Yöllä Vähän Nousi Kyl Karvat Pystyyn Videon, Hyvä Video Jyksedi ✨️
Onnistuin ekalla kerralla lisää näitä hyvä shots video😁💚💜❤️
