
Bądź pierwszy dzisiaj
Nikt nie zapisał jeszcze wyniku. Zagraj jedną rundę i wskocz na tablicę dnia.

Creeper Dash

Chicken Rage
Nikt jeszcze dzisiaj nie zapisał wyniku. Bądź pierwszy.

Kakkuh
Jos tykkäät Minecraftista, harkitse kanavan tilausta 😎👇 Tälle kanavalle mä nimittäin tuotan aktiivisesti Minecraft pelivideoita sekä striimejä! Kantsii kattoo pari videoo ja jos contentti kiinnostelee nii pistä kanava tilaukseen, lisää on tulossa! :) Yhteydenotot: [email protected] ———↠ Speksit & Oheistuotteet ↞——— Näytönohjain - GeForce RTX 5080 16GB Prosessori - Ryzen 7 9800X3D, 8-core Jäähdytin - be quiet! Silent Loop 3 360mm RAM - 64GB Kingston FURY Beast DDR5-6000 Kotelo - be quiet! Shadow Base 800 DX Näytöt - 2x Predator XB1 27" XB271HU Näppäimistö - Logitech G915 Lightspeed (GL Tactile) Hiiri - Logitech G Pro X2 Superstrike Mikrofoni - Shure SM7B + GoXLR Kuulokkeet - Logitech G Pro X 2 Lightspeed Kamera - Sony ZV1 II + Elgato Cam Link Valotus - 2x Elgato Key Light Profiilikuva & Banner: DomiiDesigns Pelinimi: Kakkuh Ikä: 20v (9.9.2005)
Aby przejąć kanał, dodaj na chwilę tekst mc.game do opisu kanału na YouTube, zapisz zmiany i kliknij poniżej.
Zaloguj sięFilmy z kanału
Zapisane filmy dłuższe niż 60 sekund, sortowane po lajkach mc.game, potem po lajkach YouTube.
Shorts z kanału
Zapisane shortsy do 60 sekund, sortowane po lajkach mc.game, potem po lajkach YouTube.
Komentarze z kanału
Komentarze spod filmów tego kanału, sortowane po liczbie lajków.
Unohdinko mä rikkoa jonkun blockin jota ei normaalisti voi? 👀 Jos pidit videosta niin muistathan tykätä ja tilata kanavan? 😄
Oli kiva päästä pelaamaan Pappagamingin kanssa 😎🙏
Toivottavasti pidätte vähän pidemmästä videosta 🙌 JÄTÄ TYKKÄYS JOS HALUAT JATKOA ✨ Liity SALAISELLE WhatsApp kanavalle: 👉 https://whatsapp.com/channel/0029VbC6n1n35fLwQKJlgC1e
Vaarallisia noi heinäpaalikomeetat ☄
Pistä videolle tykkäystä jos haluut nähdä tätä lisää 😎 📸 KATSO SEURAAVA JAKSO: 🔗 https://youtu.be/60Ws2xoi3G0
Tää tulee olee elokuva
Hyvää joulua kaikille! ✨️
Oli jälleen kerran kunnia päästä osallistumaan! Kyllä minä vielä joskus voitan ;)
9:41 kakkuh yrittää värjää sänkyä kukalla ei väriaineella. 😂 Hyvä sarja ja -video!
Käy pistää IG seurantaan (sinne tulee kaikkee siistii) 👉 https://instagram.com/kakkuuh_/ 🏠 Katso seuraavaksi: 👉 https://youtu.be/5-Wu4YpTqnw
Nyt oli kyl tosi hauska video 🤣 Parasta ehkä se et tän kuvaamisesta on 9kk ja ei enää muista mitään 🥹
mahtava video!
Absolute cinema, ei mulla muuta 🎥
Koitetaan saada videolle 2 000 tykkäystä ✨️
Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille tän lukijoille!(Etukäteen)
Viime "Minecraft, MUTTA" -videosta onkin jo 9 kuukautta Pistä videolle tykkäystä jos haluat lisää 👀 Seuraa Instagramissa: https://www.instagram.com/kakkuuh_/
Vähän erilaisempi video, toivottavasti pidätte 😨 TYKKÄÄ VIDEOSTA, jos haluat nähdä lisää kauhuvideoita 🫡
Odotus on palkittu.. OSA 2 NYT TÄÄLLÄ!! 🙌 Jätä se tykkäys, jos haluut nähä kolmannen osan! 👍 📸 KATSO AIKAISEMPI JAKSO: 🔗 https://youtu.be/pCglC0W3whg
En sano nyt mitään. Kuitenkaa et pysy aktiivisena
🚨 UUDET FANITUOTTEET 🚨 Toivo joululahjaksi uusia fanituotteita täältä: 👉 https://kakkuh.fi/merch 👈
Tää oli ehkä EEPPISIN lopputaisto ikinä 🔥 Jätä videolle tykkäys jos haluut nähä näitä lisää! 🙌 Pistä Instagram seurantaan: https://www.instagram.com/kakkuuh_/
Toivottavasti pidätte tämän vuoden jouluspesiaalista! ❄ Jään pienelle "joululomalle", joten videoiden tahti hidastuu. Alkuvuodesta tulee muutama video, mutta striimejä tulossa vielä sitäkin enemmän! 😎 Tää vuosi on ollut yhtä suurta vuoristorataa, mutta uskon että ensi vuodesta tulee tätäkin hauskempi. Jos sä haluut pysyä ajantasalla tuben ulkopuolisista asioista, niin kantsii pistää myös mun IG seurantaan: https://instagram.com/kakkuuh_/ Kiitos vuodesta 2024 ❤
Saat varmaan jopa 120 000 tilaajaa tänä vuonna, kun on ollu ihan hirveetä rallia tää sun tilaajamäärän kasvu.
Minecraft, mutta tänään on Kakkuhin syntymäpäivä! Onnea vielä kerran!!! 🥳🥳🥳
Saadaanko me 2 000 TYKKÄYSTÄ? 🧢 UUDET LIPPIKSET NYT SAATAVILLA: https://kakkuh.fi/merch 🧢
POV katsoja joka näki kakun droppaavan itemeitä maahan: Jaahas se käyttää creativea. Kakkuh videon alussa: Kellään ei oo mitään ideaa mitä nyt tapahtuu.
Voitko vetää part 2, tää oli hyvä vidi 🔥🔥
Meni koko video melkee ohi ku aattelin et osaan paistaa kanaa ja keskittyy videoon samaa aikaa... Eipä onnistunu eli uuestaa vaa video pyörii ja sit oravanpyörä jatkuu:D:D
ootte parhaita tykkään eniten videoista ku te kakkuh ja mr rockis,aplezzi pelaatte kolmestaan teillä on niin hauskat jutut:D🤣🤣
Ei tää enää yhtään oudommaksi vois mennä.. 😂 Seuraa Instagramissa: https://instagram.com/kakkuuh_
Absolute cinema 🙌😂 Kommentoi ❤ ja anna rakkautta Kalmarille 👀
Tunnistitko kaikki? 🤯 Pistä kanava tilaukseen, kun saadaan 120 000 tilaajaa niin 12h live 👑
Moi kakkuh tykkään sun videoista
Tällästä haastetta EI pitäisi tehdä MrRockiksen kanssa 😂 Jos haluut lisää näitä yhteisvideoita, niin jätä videolle tykkäys ✨ 🤠 Seuraa Instagramissa: https://instagram.com/kakkuuh_/
Mikä näistä UUSISTA ESINEISTÄ oli PARAS? 🤔 Julkaisin myös uuden Instagram kuvan! https://www.instagram.com/p/C_sTkt4IHWD/ 📸
”Videolla kiusataan vanhaa veteraania”
3:24 haiskahtaa vähä mut juu😂
Cool! 😎
Onnea haasteeseen! Varmasti tulee hullu video🔥🔥
Voitteko tehdä lisää yhteisiä minecraft mutta videoita?? Ootte ihan parhaita!
OMG!!! Meikäläinen aina odottaa kun teiltä tulee uusia videoita! :D Tekemistä ei oo niin voi katsoa teidän videoita :D Likee jos ootte samaa mieltä <3
Olin ite mukana ja oli kyl hauskaa ehdottomasti lisää👍🏼
👕UUTTA MERCHIÄ NYT SAATAVILLA: 👉 https://kakkuh.fi/merch
14:19 kakkuh fell from a high plase😂😂
Nopein fortress reissu Eu.
"Pelataan yhteisen hyvän vuoksi" -> laittaa tavarat talteen crafting tableen 😭😂
Kakkuh me ei selvitä ilman näitä! Lisää! X33
jes vihdoin ehdin kattoon ja oli kyllä super hauskaa katottavaa, ei voinut olla nauramatta olenkaan. MrRockis ja lucky block addiktio 😂 Olisi mukava nähdä tälle jatkoakin :D
Jätä videolle tykkäys jos haluut lisää pitkiä videoita 🥳 Seuraa Instagramissa: https://www.instagram.com/kakkuuh_/
Sanoit kokoajan "obsidian armorit" vaikka ne oli bedrokkia🥲
Jätä tykkäys videolle jos haluut lisää "maisteluvideoita" 😂 ✨️ Seuraa Instagramissa: https://www.instagram.com/kakkuuh_
Kakku sängyn voi värjätä väriaineella muttei kukalla😂 9:41
Moi kakkuh. hyvää kesälomaa kaikille🎉
hyvä video taas :D ens kerral jonkun on pakko rakentaa pappagaming:)
Ois kiva nähä Minecraft mutta inventoryt vaihtuu joka minnuuti 100 pelaajan kanssa😂 eli inventoryt vaihtuis randomilla toisen kanssa :D
16:18 kakkuh sanoo bedrockkii obsidiaaniks😂
Yritä läpäistä mine tällä😅
Mitä mieltä SÄ oot? Onks tää hyvä lisäys? 🤔 Pistä kanava tilaukseen, kun saadaan 120 000 tilaajaa niin 12h live 👑
Jes vihdoinkin uus video oon oottanut tosi kauan❤😊OOT PARAS🎂👑
Kaikki oli aika helppoja
Haluutteko nähdä lisää videoita tästä? 🤔 Pistä kanava tilaukseen, kun saadaan 120 000 tilaajaa niin 12h live 👑
Tää oli kyl ABSOLUTE CINEMA! ✋😲🤚
Käy kattomassa koko video mun kanavalta! 👀 Pistä kanava tilaukseen, kun saadaan 120 000 tilaajaa niin 12h live 👑
2:24 siinä kommentissa oli 67 likeä😮
Tää oli super hyvä ja hauska video😂😂 ehdottomasti part 3!🔥😍
Tutkimuksen mukaan 99% luckyblock uhkapelaajista lopettaa just ennen endframeja, tän takia rockiksella on ongelma
On kyllä hyvä lisäys mun mielestä noi minecraftin muut kukat on aika tylsiä muutamia lukuun ottamatta tykkää tästä kommentista jos oot samaa mieltä.
Tuuthan mukaan lauantaina klo 19:45 ? 👀
Voitko tehdä vidin Kreindalin kanssa?
Tuleekohan tästä viitasta tosi harvinainen 🤔 Pistä kanava tilaukseen, kun saadaan 120 000 tilaajaa niin 12h live 👑
Rockiksella on se
Jee tää alkaa just kun pääsen koulusta 🎉 Oot paras KakkuH❤
Mitä mieltä oot näistä armoreista? 🤔 Pistä kanava tilaukseen, kun saadaan 120 000 tilaajaa niin 12h live 👑
eli LAUANTAINA kello 19:00 katsotaan se yhdessä mun YouTube kanavalla! 😊 Nähdään siellä 👋
Millo speedrunner vs assassin
W Kakkuh sun videot piristää mun päivää aina. ❤
Kaikki oli liian helppoja:)
Absolute cinema🎥
Vihdoinkin kupari on jotenkin hyödyllistä ja odotan innolla videota❤
Jätä videolle TYKKÄYSTÄ jos haluut nähdä lisää Minecraft UHC videoita Ehdota myös kommenteissa mitä haasteita haluut nähdä katsojien kanssa 👇
Voitko tehdä Minecraft mutta aina kun tapat eläimen niin siitä ilmestyy rakennuksia ja kun hakkaat esim puuta niistä tulee jotain arvokasta kamaa pliis ❤👍
Oli kyl hyvä video oikea leffa. Sairasta sekoilua ja huikeaa kommunikointia. Nyt on vuoden video täs. Kylttien kanssa säätö ja aina väli rage..ntavat keskustelut. Ja kuten arvasin kakku kyl ehk vähän kärräs tai ainakin otti sellast ohjaaja/johtaja roolia. Teil oli kyl hyvä tiimityö vaik välil vähän säätöö...... Pakko hypettää tätä❤🎉❤❤😂🎉🎉
Mahtava video ja Sai päivän naurut pariin otteeseen!👍
Jee koulun jälkeen heti päästään kakkuh videon pariin
Oot mun lempi tubettaja❤
Uutta haastetta lets go! Nää on ihan parhaita! :)
Ihan hullu video ja mult löytyy sun yks fanituote joka on punainen hardcore sydän huppari, oot mun lempi tubetaja, haluaisin että tulisi enemmän hardcorea ja haluaisin myös että olisit aktiivisempi koska tykkään kattoa sun videota joka päivä❤❤
kaikkee muuta ku end updatee taas tulee
7:44 Kakkuh sekoaa ihan täysin😭
Kakkuh: Riittääköhän stäkki eye of endereitä? Kyllä se varmaan riittää.
Koitetaan saada videolle 2 000 TYKKÄYSTÄ 👍🤩 Ensi viikolla tulossa KAUHUVIDEO 🙏 📸 Seuraa Instagramissa: https://instagram.com/kakkuuh_/
Hyvä ja hauska video 😎. Tee seuraavaksi semmonen että syöminen spawnaa satunnaisen mobin. 😃👉
Kakkuh + Rockis = täyttä sekoilua 🤣🙏 📸 Seuraa Instagramissa: https://www.instagram.com/kakkuuh_/ 💙 LISÄÄ SEKOILUA: 👉 https://youtu.be/V6pEUMQ2y1k
Voisitteko tehdä tämän uudestaan niin että applezzi olisi mukana ja lopussa taistelette
Rockiksen kanssa videot ei kyllä petä koskaan, aina aivan loistavaa katottavaa ja päivän naurut taas tuli 😂 Rockis on niin sanotusti kielimiehiä :D
Jotkut näkee tän vasta 3 päivän pääst?!? Liity jäseneks ja voit nähä jo 3 päivää ennakkoon :O
Tosi hyvä video!!! ❤ Lisää tämmösiä!!! Oot paras
Tosi hauska video! :D
10:23 kakkuh laulaa😂
Missä end update🤨
Noi kukat on varmaan creakkinin lapsia😂
Kerro kommenteissa kenet mun pitäisi haastaa seuraavaksi? 🤔 🫣 KATSO LISÄÄ PIILOSTA (mukana MrRockis, Jyksedi & rookeri): 🔗 https://www.youtube.com/playlist?list=PLSOePPBU93kUtfvj23ciY4mevl-tUBgDV
Joka videossa käydään voidissa😂
Rockiksen muistolle? 👀 joko Kakkuh viimeinkin myöntää että MrRockis on ollut vain painajaisunta?
Muistakaa tilata kakkuh,tykätä,laittaa ilmotus päälle🔔 ja pitäkää kivaa
Sängyn pystyy väriätä
Hyvää itsenäisyyspäivää ja Kiitos taas,että teette näin hyviä videoita😂Muistakaa painaa kelloo ja tykätä❤
Kakku näin sut powerparkissa lauantaina ja myös rockiksen
Tnt kanuuna oli paras! Hyvä video ja eikös tänään ollu kakkuh sun syntymäpäivä? Onnea 🎉❤
Dragoni ampuu nestettä rockkiksee😂
Videoehdotus: Minecraft mutta valkoinen aukko jahtaa meitä. Kun musta aukko imee ja tuhoaa, valkoinen aukko työntää ja puhaltaa. Jos joutuu kosketuksiin sen kanssa niin kuolee. Se voi myös ahdistaa ja liiskata sut seinää vasten tai heittää taivaisiin
Ruukeri goattaa
2:39 nää videot on hyvii ku näitä ei oo scriptattu yhtään 😂😂
Onkohan toi kukassa oleva oranssi väri pihkaa
Miten tää oli niin hyvä laita like jos kakkuhn pitää tehä lisää näitä 😂😊😂😂
Hyvä Vidi oot best
Miksi sä teit arkun koska sehän oli sun nenäsi eessä 1:01
Kiitos kun teet kontenttia. Sulla on hyviä videoita🎉
Lähetä tää sille frendille, jonka on PAKKO tietää tästä 🫵 .. ja pistä samalla vaikka kanava tilaukseen, niin et missaa jatkossa mitään! 🙏
Jätä videolle tykkäys, jos tykkäät lucky blockeista! 🟨❓ 👕 Onnenkuutio fanituotteet täältä: https://kakkuh.fi/merch 👕
Kiitos päivän piristämisestä! Oon sairaana ja tää video piristi mun päivää ihan sikana! Mahtavaa kontenttii!
Kakkuh ei tykkää voidista, miksköhä...
Hyvä idea: Minecraft mutta kaikki on normaalia!
67
Oli tosi hyvä video, lisää tällasii👍🏻 PS. Tykkään tost et käytät facecamii nykyää videoilla😊
Oli hyvä video!! Jatka samaan malliin!!
Tuo ei kyllä oo maailmanennätys Mutta aika sattumalta löytyi kylä jossa on timanttia spawnin vieressä Tai sit "täydellisen" seedin löytämiseen meni monta yritystä
Noi on hienoja ihan kiva pikku lisäys :D
Tulen ehdottomasti paikalle 😊
Oisko minecraft läpi Paavo Pesusieni modilla?
Tee seuraavaks mminecraft mutta oot giant zombin kokone
Ootte parhaita❤😊
Timanttista vaiko sittenkin kermaisen täyteläistä sisältöä? 🤔 jatka samaan malliin
Kakkuhil on sama paita kun camman18
*korjaus: on neliöity 😂 eli osa 3 on sitten kuutioitu! KAIKKI Minecraftin uutiset mun uudelta YouTube videolta! ✨
Kiitos uudesta videosta ❤️
RIP kalmari lepää rauhassa 🫡🫡🫡
Oli kyl hauska eventti, kuolin siihen wihteriin ku ei ollu gappei yhtään :/ jatkossa lisää tällasii eventtei
Aion ehkä hommata sen Lohikäärme T Paidan😃
Eeppiset mariokart 8 musiikit:D
Minecraft,mutta kaikki mobit ovat lohikäärmeitä (Video idea)
Siis jos mä pelaisin tossa maailmassa niin kuolisin varmasti heti😂😂 koska oon huono pelaa heh 😮❤oot muutenkin mun lempi tubettaja❤oot niin hyvä pelaa minee.😂😂❤❤ siis toi mappi oli niin LOL😂😂😂
Olen jälleen ekojen joukossa. Minecraft mutta video, mitääh 👀 Hyvä video oli kyllä jälleen
HEI WAU LÖYSIN MINECRAFTIN HARVINAISINTA MATERIAALIA ELI KIVEÄ👏
Kakkuh🔛🔝✔️sul on niin hyvät videot btw voitko testaa one block?❤🎉😊
15:41 mut valittiin aiheeks
tehkää tätä lisäääää
11:51 Wau Rockis on jo kasikymppinen😂❤ Hyvä video❤❤❤
Olin iha hemillään kun sul oli niin hyvät kamat :D oisit ottanut netheriittii
8:45 sä teit kaks ennätystä koska sä teit maailman korkeimman bambun😅
Tee lisää näitä :D
Jeij uusi video kakkuh x rookeri aika absolutle sineman👌
tosi hyvä video😁🤩 joulunen fiilis paranee paranemistaan❤ tykätkää että saadaan 5000 likee
KAIKKI Minecraftin uutiset mun uudelta YouTube videolta! ✨ Tulossa mm. TÄYSIN uusi biome & mobi SEKÄ UUSI PELI?? 😲
KAIKKI Minecraftin uutiset mun uudelta YouTube videolta! ✨ Tulossa mm. TÄYSIN uusi biome & mobi SEKÄ UUSI PELI?? 😲
Pääsin tossa pelissä 10s netheriin jotenkin ihmeellisesti
🎉🎉🎉
Tietty tuun paitsi en varmaan ihan heti 15min pääse kun on yks meno mut tuun ihmeessä katsomaan sun livee ootan tosi innolla❤😅🎂ois kiva jos katsoisit myös mun uuden yt tällä tilillä yhen videon siis kakusta liittyy suhun🥺
tää oli kyllä aivan loistava video 😂 Mitähän olisi tullut jos Rockis olisi ollut ja molemmat saisi valita vuorotellen noita valintoi eikä kumpikaan tiedä mitä toinen valitsee 😂
Miksi? Sä tapoitton hevosen mut tosi hyvä video👍
Se on jyksedin munat😢
Kakkuh toi kylä on ihan sairaan hieno❤️😃👍
Mä tuun
Tuun
Sul on se
Rockiksellahan on se
Näin sut äsken Rihan alepassa!😂
Lisää kakkuh ja mrRockis videoita jooko🙏
Jes uus video!!🎉🎉
Kakkun villain arc
Näin jo liven mut en huomannut Et ne oli portai😂
Mikä jakso!😮🎉 Tämä oli hyvä mä likeen koska mä haluun nähdä et Kumpi voittaa. Mun suosikki on Kakkuh😅 Missä Aplezzi ku ei oo ollu videoilla tai Miks ette tee ikinä kolmestaan videota?😬
Mä haluun että seuraavaksi tulee Minecraft mutta alku on netherissä
Minecraft mutta craftays on surkee:) vastakohta tästä. (video-idea)
Lisää itkevä opsiaani portaali
OMG MITE OLI NII HYVÄ VIDEO JA KU OTIN KUULOKKEET KÄYTTÖÖ SIINÄ VAIHEESSA KU KAKKU MELKEIN KUOLI (siinä ensimmäisessä XD) NII KUULIN VIHDOIN TEIDÄN ÄÄNET NII EN USKONU ETTÄ KUULOSTATTE TUOLTA 🤯
Legit kuolin nauruun 😭
Nää mr rockis ja kakkuh videot on oikeesti parhaimpii 😂😂
Aivan eeppistä settiä! Lisää näitä katsoja videi
Mikset vaa suoraa eka tehtävä jälkee ottanu rautaa valmiiks next tehtävää varten sitte jotku parhaat armorit jne…
Sinä sanoi että ei saa sanoa 67
Lisää näitä
vika huone oli ÄLYTTÖMÄN UPEE JA HIENO😮😎
Katos katos äijä elossa 🔥 anyway hyvä video! 😎
Tee näit lisää on hyvä 😊
Asun kouvolassa😂
Lets goo vihdoin teet uuestaan videon rookerinkaa🎉
Outoa kattoo jotain joulu videoon kun viikon päästä loppuu koulu!😂
Kakkuh laulaa 10:23 ”WooWoo”😂😂
Olipa ihana jouluinen minecraft video! Mukavaa joulua jo etukäteen kakkuh❤
Moi kakkuh mulla olisi yksi Minecraft mutta haaste idea mielessä jonka voisit pelata apletzi ja MRrockiksen kanssa eli Minecraft mutta et voi nähdä siihen suuntaan mihin menet jos tällainen on mahdollista toteuttaa?
Huomenna kello 14 tulee uus video eikö tiikki kakkuh
Lisää tämmöstä speedrun videoita!
Tykkäys, jos tiesit kaikki!
Ketkä muistaa netflixissis sen "Minecraft: Story Mode"
Eka ja Moi kakku
KAIKKI Minecraftin uutiset mun uudelta YouTube videolta! ✨ Tulossa mm. TÄYSIN uusi biome & mobi SEKÄ UUSI PELI?? 😲
Vau Tykkään taas omasta kommentistani koska ei ole muutakaan tekemistä elämässä
Mä ajon kattoo koko liven
Siis katotaan se mine live myös! ❤
Hyvä video ✨
Hyvä etsintä video. Haluaisin pelata teidän kaa näitä. 🙂
👍
mätuun
Jee🎉
Jooo tuun TODELLAKI!!!
Ite tykkään iha sikana niist uusista pikku possuista😂
Jes
Tuun🎉
Minulla ei ole ollu aikaa kattoo YouTubee, nyt tuntuu paljon paremmalta taas nähdä videoitasi... SIIS ET OIKEESTI ARVAAKAAN ETTÄ KUINKA MUKAVAA SE ON!! Mutta kiitos taas tästä videosta, nautin tästä ihan suunnattoman paljon taas, olet tosi kiva ja hauska, mikä myös parantaa tätä videota entisestään! En malta odottaa ku nään sun videoita lisää, aion kattoo välistä jääneet nyt. Olen tilannu sut aika pitkän aikaa! Ja toivottavasti sinulle on aina hauskaa tehdä näitä videoita, koska se on hyvä juttu. Yapyap mikä jäpperi minä oikeesti olenkaan... Mut oikeesti... Olis ollu kivaa jos olisit voittanu! 😭
Ehdottomasti lisää!
Miten sulla voise olla
Hyvä video, ja ehkä vähän outo😅
Tosi hyvä video kakkuh
Kiitos uudesta videosta ❤
KAIKKI Minecraftin uutiset mun uudelta YouTube videolta! ✨ Tulossa mm. ilmainen viitta, tietoa Minecraft-elokuvan jatko-osasta sekä paljon muuta!😲
Todella hienosti editoitu! Ja oli hyvä video
Nää Lucky Block-Videot on tosi hauskoja :D
kiitos hyvästä videsta oot hyvä tubettaja
Hyvää syntymäpäivää Minecraft legenda Kakkuh 🍰🎉
Tee video missä airon golemit on op
Hyvää synttäriä🎉🎉 tilatkaa kakkuh ja tykätkää videosta
Hyvää syntymäpäivää Kakkuh!🤩🥳🎉
Hyvää syntymäpäivää Kakkuh ,Tilatkaaa ja Tykatkää videosta
Hyvää syntymäpäivää kakkuh!❤ Ja hyvä Video!
Mobit toivotti Kakkuhin erittäin ystävällisesti takaisin päämaailmaan puumaasta😂
#1 nousevissa pelivideoissa :O 🍰
Tee tapahtuma jossa 50 pelaajaa kilpailee 50€ se joka rakentaa parhaan rakennelman voittaa 50€
Oot hyvä tuhatta ja koitan kattoosua aktiivi sesti
Miks kun sait luova avaimen niin ois voinu heti ottaa vaikka netheriittiä
Mikset vaan ottanut nethrite kamaa ja enshanded golden apleja?
Hyvä video taas jälleen kerran, jatka samaan malliin.😇
Mä olen kyllästynyt siihen 67 hommaan
JES! VIHDOIN VIDEO! KAKKUH ON PARAS!
Meidän koulus ei ees saa sanoo six seven en kyl tiiä miks🤔 ja tosi hyvä video 👍👍🤩
tosi hyvä video
Kakkuh täs sulle ideaa mlg water bucket bambun päähän max korkeudesta😊
Lezzgoooo, w video :D rookeri goat. Tehkää Scrabble-lauta minecraftii ja pelatkaa sitä?
Meillä on tulossa 12 h live stream lauantain 28 joulukuuta🎉
Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta kakkuh ja muut ❤🎅☃️🩵
Rakastetaan varmaan kaikki sun videoita ne ovat aivan parhaita.❤ Olen katsonut sinun videoita jo tosi kauan olet lempi tubettajani ja en halua että lopettaisit ikinä. Ps onnee 120K🎉🎉🎉
Onneksi et täppänu sitä kissaa❤❤❤🐈
Voitko joskus vielä pelata hogwarts legacy
Koska lisää hardcorea🙃
Mä tykkään sun videoista kakkuh ❤
Tåå oli hyvä video
Voitko seuraavaksi speebrannata kaikki väri aineet olis kiva
Toi tulee kyl varmaan olemaan aik bugine :DD itelle tulee heti mieleen et sinne pitäis tunkee joku command blocki tai sitte sellane ilma blocki jota käytetään mappi creationis
En yhtään kun olen huono😢
Kaikki oli liian easy jotain vaikeempaa kiitos😊
Kailki mutta ei ollut niin helpoja😅
Vau tykkäsin kommenttiani eikä ketään kiinnosta
Super kiva❤❤
Voitko tehä Minecraft kesä leirin joka on ens kuussa
Ärsyttää kun se dungeons 1 jäi teillä kesken ku sun kanava poistettiin. Ootin sillon jaksoo joka päivä, ja sit yhtäkkii joku koulu aamu en löytäny enää mistään😢
😅😅 mä en tarkota pahalla mun silmiä ärsyttää toi näkymä
Mun unet be like
Oot ihan paras tubettaja❤❤
KAIKKI Minecraftin uutiset mun uudelta YouTube videolta! ✨ Tulossa mm. TÄYSIN uusi biome & mobi SEKÄ UUSI PELI?? 😲
Mä vihaan tota uutta päivitystä
Moi miks kakkuh pinnas tän kommentin🤔???
Toka
Team ne kenenkä mielestä oli hienoja 👇
Noi on ihan sika hienoja ja hyvää itsenäisyyspäivää🎉🎉 muistakaa tilata kakkuhin kanava
Kiva kuulla❤❤❤❤
As a builder, I can't imagine lots of use to those blocks outside very spesific builds.
Tästä tulee hyvä ubdate
Tuun katsomaan
Jes meri päivitys ja nähdään lives
Huijasit kun otit ton pois että et saa astuu e-alkaviin palikoihin
Anteeksi kun oon myöhässä kattoo tätä videoo mutta tosi hyvä video kakkuh oot paras
HYVÄ IDEA kakkuh kaljuksi 150k spessu
joo 200k kaljuks🙏
3:26 Toi näsäviisastelu rupes naurattamaan😂
Tuun jepee😊😊🎉
Mul pelkkää luottoo että tää kolmin porukka pärjää backroomsissa! :D
Äijät on mun kodissa hemmetti
Ehdottomast lisää pakko saada
Tää oli ihan mahtava video✨✨ lisää tälläisiä videoita kiitos✨🙏
MrRockis aplezzi varasti sun rubiinit
Tilaan sun kanavan jos sanot seuraavalla videolla moi ismail! Ja kiva kun katsot mun videoita. Se kattoo tälläkin hetkellä sun videoita jaan sun kanavaa mun kavereille pliis ismailin mielestä oot paras tubettaja! ❤
Katoin vaa omaa streamia ja sain sen.
Enemmän hauskoja videoita tai kauhu videoita❤
Sinun videosi ovat parhaimpia❤
Hyvä video✨
what to hell sä oot maaiman paras tubettaja tee video missä sää pustät 100 pelaajaa sillein että minecraft mutta iron on op pliis😍
Olin pelaamassa tota❤❤❤
11:00 - 11:22 Tää kohta ja toi nopeutus sai mut oikeesti nauramaan. 😂
Tee minecraft mutta syöminen antaa random efektin. 👍 Hyvä video muuten tykkään näistä mutta videoista. 😃Kakkuh vaan heitti ilmaan rokkiksen 😂 ja ihan sikana op kamaa.
kiitos sun videot tekee päivästä aina paremman :)
Voitko tehdä videon jossa näytät miten voi tehä palvelimen vähä niiku tyrmä
Kakkuh tee video missä kun sä osut blokkeihin niin sä saat niitä koko ajan😅
Tilatkaa kakkuh
Mikä on modin nimi voitko linkkaa sen jos se on ilmanen
Kakkuh ootko tehny muuten viel 100k spessu et tuleeko sellast?
thumnbnaili sen verran siisti että oli pakko klikata ;)
Hyvää syntymäpäivää Kakkuh! Syö paljo kakkuu
Oot paras kakku❤
Kakkuh sun videot on tosi hyvii 😊😊❤
Kakkuh hei! Täälläisiä videoita täytyy saada ehdottomasti lisää. Mun 10 ja 8 vuotiaat pojat näytti mulle tän videon ja en voinut muuta kuin nauraa! Oli aivan mahtava video! Pappageimerille jaksuhalit kun kestää teitä! 🤣🥰
Tää oli hauska video! 😁
Pelatkaa minee sillee et yks on kuuro, yks mykkä ja yks sokea Ps: joko yks pelaa ja muut kattoo screensharee tai et kaikki pelaa yhes maailmassa
Miten voin pelaa tätä, deadshuflea tai block shuflea? Oli iha sairaa hyvä video oon kattonu jo 4-kertaa!
Hyvä video! Jatka samaan malliin! 😎
Älä mieti sun häviötä. kyllä mäki oon ollu 7vs1 minecraftissä. Arvaa hävisinkö vai voitinko?😅
Oon kassun sisko ja mun maailmassa on vaan poikia ja kaikki on mun suojelioita toin ender dragonin normi maailmaan 😅 ja oon muutenkin ainoo tyttö siäl ja oon yks vaarallisismmistä tyttö pelaajista😅
tosi viihdyttävä, paljon kivempi kattoo ku ei oo ylieditoitu! <3
Niceeeeeee saadaa joka tiistai!
Kiitos uudesta videosta ❤
Muista sitten kun träppäät applezzin rockiksen jne ystävät hardcores tollaseen kellariin niin huone vaan täytee obsidian ja elder guardian effect niin se on kirjaimellisesti vankila 🤣
Saanko joskus itekki olla mukana videolla
Vihdoin Kakulta uutta videoo joka on juhlan paikka 🎉 2kk oottanut koska uutta videoo tulisi, odottaa kannatti kyllä. On mukavaa että Kakku on taas takas tekemässä videoita ja loistava video oli 🔥
Sun videot piristää aina mun päivää!🤩😉
Kiitos kun teet tän tyyppisiä videoita, pidän juuri näistä🎉🎉🎉
Hyvä video. Lisää tämmöisiä
Vihdoin nään kakkuhin naaman
Hyvä video. Hyvä, että joku tekee tällaista sisältöä suomeksi. Kiinnittäkää kuitenkin huomiota kieleenne. Olis hyvä jos nuorempi sukupolvi osaisi sanoa "multa" eikä "dirtti" jne.
Hyvä video ❤ : best kontent kakkuh😊
Hyvää joulua kaikille 🎉❤
Jos 120k tulee täyteen nii pidätkö kahentoista tunnin live striimin ?
Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta kakkuh
Kakulta jälleen uuttaa videoo, mitääh 👀 taisi se mobien syönti olla hämmentävämpi kuin se että kaikesta tuli arkkui. Kakkulla meni kyllä asiat niin sekasin että sanoi bedrockia obsidianiksi ja teki ämpärillä portaalin kun olisi voinut käyttää niitä obsidianeja jota sai arkuista 😂 Hyvä video oli kyllä 😊
Sun pitää tehä speedrunner vs assasin
Sun videot on tosi hyviä❤
Olinko ainut joka huomas et sanoit bedrockii obsidianiksi😅
Oletko tekemässä kupari päivityksestä videota? kupari golemikin saadaan mineen vihdoin
melkein joka kerta kun kakkuh tarkottaa sanoo bedrock niin se sanoo obsidiaani😅
Mieti, jos menettäisit henkesi juuri tällä hetkellä: Minne sielusi menisi iankaikkisuuteen? Olivatko kaikki asiat mitä olemme ikinä tehneet, ilman tarkoitusta, eikä niillä koskaan ollut oikeastaan väliä; vai lopetammeko vain olemassaolon, kun vedämme viimeisen hengenvetomme? Mieti tätä asiaa huolellisesti: Tämä on elämämme tärkein kysymys. On vain yksi mahdollisuus tajuta se, ja se on tämän elämän aikana, emme tule saamaan tähän toista mahdollisuutta. Kenenkään meistä ei kannata tulla eksytetyksi, koska Jumala ei anna pilkata Pyhää Nimeään; sillä mitä ihminen kylvää, sitä se tulee myös niittämään. Niillä asioilla mitä me teemme on todellakin merkitystä, eikä yksikään niistä jää huomaamatta, olivat ne hyviä tai pahoja tekoja. On olemassa Taivas, joka on ikuisen siunauksen, rauhan, ilon ja täydellisyyden paikka. Ja valitettavasti on olemassa myös Helvetti, joka on Taivaan vastakohta, ja se on ikuisen tuskan, piinan, epätoivon ja kärsimyksen paikka. Jokainen meistä tulee vietämään ikuisuutensa yhdessä näistä paikoista; kolmatta vaihtoehtoa mihin mennä, ei yksinkertaisesti ole olemassa. Jumalan tahto on kuitenkin, että kaikki ihmiset tulisivat tuntemaan totuuden, ja että kukaan meistä ei joutuisi kadotukseen. Eräänä päivänä, joka ainoan meistä tulee olla Pyhän Oikeudenmukaisen Jumalan Tuomioistuimen edessä, ja on tehtävä tili niistä asioista, mitä olemme tehneet oman elämämme aikana tämän maan päällä. Ainoa tapa päästä Taivaaseen omilla teoilla olisi, jos emme olisi koskaan rikkoneet yhtäkään kohtaa Jumalan Laista; eli toisin sanoen, jos olisimme täysin synnittömiä: Ja joka ikinen meistä on tehnyt syntiä, ja vailla Jumalan Kirkkautta. Kukaan ihminen, joka ei ole uudestisyntynyt Ylhäältä, Jumalan Pyhästä Hengestä, ja on vielä omissa synneissään, ei voi periä Jumalan Kuningaskuntaa; sillä synnin palkka on kuolema, ja iankaikkinen kadotus. Syntimme erottavat meidät Jumalasta. On ehdottoman varma tosiasia, että joka ainoa ihminen tulee kuolemaan jonakin päivänä; ja tämän jälkeen, tulee Pyhän Kaikkivaltiaan Jumalan Oikeudenmukainen Tuomio. Mutta Hyvä Uutinen on, että Taivaallinen Isä rakkaudessaan ja armossaan, lähetti Ainutsyntyisen Poikansa Jeesuksen Kristuksen sovittamaan syntimme: Herra Jeesus Kristus astui alas Taivaan Valtaistuimeltaan, oli Jumala Ihmisen muodossa, hedelmöittyi Pyhästä Hengestä ja syntyi neitsyestä. Hän eli pyhän elämän tehden hyvää kaikille, opettaen Jumalan Kuningaskunnasta, ja auttaen rakkaudessaan jokaista ihmistä joka tuli Hänen luokseen, parantaen heidät, ja antaen Häneen Messiaana uskoville synnit anteeksi. Jeesus eli kertakaikkisen virheettömän elämän ja täytti Jumalan Lain täydellisesti, ollessaan samoissa houkutuksissa kuin mekin, kuitenkin ilman syntiä. Mutta siltikin monet ihmiset, ja erityisesti uskonnolliset johtajat vihasivat Jeesusta ja syyttivät Häntä valheellisilla perusteilla, yrittäen jatkuvasti pysäyttää Hänen toimintaansa. He testasivat Jeesusta lakkaamatta tekopyhällä tavalla, ja koettivat saada Hänet ansaan omista sanoistaan, voidakseen saada aiheen tuomita Hänet, kuitenkaan koskaan onnistumatta siinä laillisesti. Mutta lopulta Jeesus tuomittiin väärillä todisteilla syyttömänä kuolemaan, ja annettiin Rooman sotilaiden hakattavaksi, ruoskittavaksi, pilkattavaksi ja kidutettavaksi erittäin sydämettömällä tavalla. Tämän jälkeen Hänet ristiinnaulittiin, ja Hän kärsi sietämättömän tuskallisen ja kivuliaan kuoleman Ristillä, antaen henkensä ja Verensä vapaaehtoisesti puolestamme, sillä anteeksiantamusta synneistä ei ole ilman veren vuodatusta. Mutta Jeesus, Virheetön Jumalan Karitsa, Täydellinen Syntiuhri, kantoi rangaistuksen synneistämme Ristillä ja maksoi kaikki syntivelkamme kokonaisuudessaan uhraamalla Itsensä vuoksemme, jotta voisimme saada kaikki syntimme anteeksi; menneet, tämänhetkiset ja tulevat synnit, ja siten olla takaisin lunastetut Jumalalle, Paratiisissa tapahtuneen saatanan houkutteleman syntiinlankeemuksen jälkeen; sen Pyhän Kallisarvoisen Uhriveren kautta, jonka Jeesus vuodatti Golgatan Keskimmäisellä Ristillä iankaikkisessa rakkaudessaan, mikä Hänellä on joka ainoata meitä kohtaan. Jos sinä aidosti muutat mielesi epäuskostasi Herraan Jeesukseen Kristukseen, ja uskot täysin koko sydämestäsi; että Jeesus Nasaretilainen, Elävän Jumalan Poika, ristiinnaulittiin Golgatan Ristillä, kuoli Ristillä vapaaehtoisesti jokaisen ihmisen syntien puolesta, haudattiin, nousi ylös kuolleista Jumalan Voimasta Kolmantena Päivänä Pyhän Raamatun mukaan, ja otat Hänet uskossa vastaan omakohtaisena Herranasi ja Pelastajanasi: Jeesuksen Pyhän Sovintoveren kautta, välittömästi juuri sillä hetkellä; sinä pelastut, ja olet uudestisyntynyt Ylhäältä, Jumalan Pyhästä Hengestä. Jokainen synti, joka painaa sisäistä olemustasi; jopa ne synnit, joista et koskaan kehtaa edes puhua, annetaan kertakaikkisen täydellisesti anteeksi, eikä niitä syntejä muisteta enää ikinä Taivaassa. Muuta mielesi epäuskostasi Jeesukseen Kristukseen, usko Ilosanoma ja seuraa Herraa Jeesusta; niin tulet viettämään ikuisuutesi Pyhän Kaikkivaltiaan Jumalamme luona Taivaassa, jossa ei ole enää koskaan kuolemaa, kirousta, surua, tuskaa tai kyyneleitä. Johannes 3:16 – Sillä Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi Ainutsyntyisen Poikansa: Jotta yksikään, joka uskoo Häneen (Herrana ja Pelastajana), ei joutuisi kadotukseen, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä (Taivaassa). Johannes 14:6 – (Jeesus vastasi:) ''Minä olen Tie, Totuus, ja Elämä: Kukaan ei tule Isän luokse (Taivaaseen), paitsi Minun kauttani.'' Johannes 3:3 – Jeesus vastasi: "Todellakin, Minä vakuutan sinulle: Jos joku ei synny uudesti (Jumalasta), hän ei voi nähdä Jumalan Kuningaskuntaa." (Uskonnollisuus ja kirkot eivät ole se, jonka kautta pelastumme. Pelastus on Henkilö: Herra Jeesus Kristus, ja Täytetty Lunastava Ristintyönsä. Kun uskomme tämän koko sydämestämme: Olemme uudestisyntyneet Jumalasta. Ainoastaan Jeesuksen Pyhä Veri voi puhdistaa meidät kaikista synneistämme, pelastukseen ei ole toista tietä. Meillä on yhteys Isään Jumalaan, Poikansa Jeesuksen kautta, Pyhässä Hengessä. Ei ole kyse siitä, että olemme uskonnollisia ulkoisesti, vaan että jokaisella olisi henkilökohtainen yhteys Jumalan kanssa.) Roomalaisille 10:9 – Jos sinä siis tunnustat suullasi Herran Jeesuksen (Pelastajaksi), ja uskot sydämessäsi, että Jumala on herättänyt Hänet kuolleista, niin sinä pelastut. Efesolaisille 2:8-9 – Te olette armosta pelastettuja uskon kautta, ette itsenne kautta, pelastus on Jumalan Lahja: Ei tekojen kautta, jotta kukaan ei voisi ylpeillä. (Kun laitamme uskomme Kristukseen: Tulemme Jumalan lapsiksi uudestisyntymisen kautta, Taivaallinen Isä on tehnyt meidät arvollisiksi Kristuksessa Jeesuksessa. Vaikka olisimme kuinka pahassa elämän tilanteessa tahansa, ja kamppailisimme vielä alkoholin, huumeiden, himojen, homoseksuaalisuuden tai minkä tahansa muun synnin kanssa, mutta pidämme kiinni uskostamme Jeesukseen Pelastajana, ollen päivittäin läheisessä yhteydessä kanssaan: Ei ole pienintäkään pelkoa siitä, että voisimme joutua Helvettiin, vaan meillä on pääsy Taivaaseen, kiitos Herran Jeesuksen: Sillä Pyhä Sovintoverensä on pessyt kaikki syntimme pois, menneet, tämänhetkiset ja tulevat synnit; on se synti miten paha tahansa, tai on niitä syntejä miten paljon tahansa, ja olemme pyhitetyt, sinetöidyt ja turvatut ikuisesti Jumalan Pyhän Hengen lupauksella, joka takaa perintömme Rakastavan ja Armollisen Jumalan Kuningaskunnasta. Sydämen usko, luottamus ja varmuus Herraan Jeesukseen Pelastajana, ja Täytettyyn Lunastavaan Ristintyöhönsä + ei mitään muuta = Pelastus.) 1. Timoteus 2:5 – Sillä on Yksi Jumala, ja on myös Yksi Välittäjä Jumalan ja ihmisten välillä: Ihminen Kristus Jeesus. (On Vain Yksi Jumala, Kolmessa samanarvoisessa eri Persoonassa: Isä, Poika, ja Pyhä Henki. Tätä kutsutaan Pyhäksi Kolminaisuudeksi. Ei ole Kolmea eri Jumalaa, vaan Yksi Ainoa Jumala, Kolmessa eri Persoonassa.) Ilmestyskirja 1:8 – (Jeesus sanoi:) "Minä olen Alfa ja Omega: Alku ja Loppu.'' Sanoo Herra Jumala: ''Joka on, joka oli, ja joka on tuleva: Kaikkivaltias." 1. Pietari 5:8-9 – Olkaa tarkkaavaisia, valvokaa: Vastustajanne paholainen (eli saatana), kulkee ympäri, kuin karjuva leijona; etsien, kenet voisi niellä (ja tuhota). Vastustakaa paholaista, (demonisia henkiä ja pahuutta) lujina uskossa, (Herran Jeesuksen Nimessä ja Veressä); tietäen, että samat kärsimykset kohtaavat veljiänne maailmassa. Efesolaisille 6:12 – Sillä meillä ei ole sota lihaa ja verta vastaan, vaan hallituksia ja henkivaltoja vastaan, maailmanvaltiaita vastaan, jotka hallitsevat tämän maailman pimeydessä, ja pahoja henkiolentoja vastaan taivaan alla. (Eli henkiolentoja ilman fyysisiä ruumiita/demonisia henkiä vastaan.) Jesaja 41:10 – (HERRA sanoi:) ''Älä pelkää, sillä Minä olen kanssasi: Älä ole kauhuissasi, sillä Minä olen Jumalasi. Minä vahvistan sinua, Minä autan sinua: Minä tuen sinua Vanhurskauteni Oikealla Kädellä.'' Ilmestyskirja 21:4 – Ja (Taivaassa,) Jumala pyyhkii kaikki kyyneleet pois heidän silmistään: Eikä ole enää kuolemaa, murhetta, itkua eikä tuskaa; sillä kaikki entiset ovat menneet. Ilmestyskirja 22:12 -13 – (Herra Jeesus, ELÄVÄ JUMALA, sanoi:) "Ja katso: Minä tulen pian ja palkkani on mukanani, antaakseni jokaiselle tekojensa mukaan. Minä olen Alfa ja Omega, Alku ja Loppu, Ensimmäinen ja Viimeinen." HERRA siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua, HERRA kirkastakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen, HERRA kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi ja antakoon sinulle rauhan: Jeesuksen Kristuksen Nimessä, aamen.
Jeeeee❤🎉 lisäää kakkuhin videoita. Oon sun tosi iso fani!❤
Hyvä video! Ja mukava nähdä että videoita tulee aktiivisesti 🔥
Tosi hyvä ja luova video
Oot paras tubettaja❤❤
Hyvä video.
hyvä video! 37min sitten julkastu. voisko tulla rakenna ja arvaa pt2?
Uudessa päivityksessä tulee kobber golemeita vissiin
Vähä sos ku löydät joka videolla kylän tyyliin oot vaa pistänyt ne sinne :0
Nice
Oon tilannu
Näin sun naaman ekaa kertaa
Niinkuin joku tässä sanokin tää oli hyvä video 😊❤❤
Voitko tehdä joskus sellasen että otat aikaa läpästä minecraft koita alle 20 min mut jos et osaa nii alle 30 min❤
😂
😮😮
Jalkapalloa ⚽
Miksi sain livessä laittaa kaksi sellaista viestiä tai kommenttia tai mikä se ny onkaan? Siinä luki heti alussa kun moikkasin ensin ja laitoin tilaa kakkuh nii sen jälkeen luki että kanavan moderaattori on laittanut minut tauolle MIKSI SE TAUKO KESTI KOKO LIVEN
Mitä kovemmin siihen tekee damagea sitä kauemmaksi se lentää
Koska toi tulee
Cool😊
Kaikki, oli helpot 👍
Meillä sama muki
Miten sinä teet sinun minecraft skinin
wow go jes
Omg
Mä näin sut YouTube alstarsisa
Me hankittii tota mun kaverin kaa ja se on siistii
Niin on tilaa kakkuh
PELAAHEROPRINEÄ
tottakai menee😮
Kulta netherait
Kakkuh pelasin realmi ja aloitin survivalin niin joku hyvä pelaaja antoi minulle timu kamaa!!! Jee ja noi on nii hienoi 😍 oot paras❤️❤️
Tuun KATTOO teit TUBECONIIN(oon tyttö)😂😊🎉
Missasin viime liven niin oon innoissa tulossa mukaa seuraa livee😂🎉❤
Bro, mäki haluun tollasia kavereita. Mul on yks mut ois kiva olla monta kaveria jotka tulee toimeen.
Nyt oli kyllä tosi hyvä video!! Olisko vielä pt 3?❤❤ Ootte parhaita! Oon odottanut näitä lisää
Tosi hyvä video! Toivottavasti teette tästä sarjan. Voisiko olla rakennus vaihtoehtoina vaikka jotain eläimiä? :D
Miks te pompitte siellä netherissä kivien päällä? Älkää välittäkö tästä profiilista oon tabletilla jossa on mun vanhempien tunnarit. Mut hyvä video!
Ei cap. Mä sain oikeesti 1H haastattelu mainoksen ja katoin sen loppuun. Siinä sulle 10000 biljoonan edestä rahaa ole hyvä:D
YAYAYYAYAYAYAAA
Tuun todellakin kaattoo ❤️
Voitko tehdä videon jossa 100 pelaajaa taistelee ja on joku erikois haaste
Kiitos uudesta videosta ❤️
Kiitos uudesta videostaa🎉❤
Kolmas
Mä luulin vaan 2 mut ei MINECRAFT ELOKUVA ... kuutioitu
Mun nimi on miina😊
Toka🎉
Miks en saa viittaa vaikka katoi yhtä livee 10 min ja toista videota 5 min 😭
Kiitos toi on siisti
Aika siisti
Just sinä päivänä kun mut konfirmoidaan ripis
Hyvä video!
Koska noi tulee ja tuleekohan ne Minecraft Educationiin🤩😃❤ (En saa maksullista versiota😢)
Peak päivitys🎉🎉🎉🎉
noi portaat näyttää kuin ne olisi suoraan jostain modista otettu
Mulle tulee käyttöä noile villa jutuile
En käy
Miks kukaan ei vaan kerännyt hirveesti kultasia omenoita ja mennyt alueen keskelle bedrock boxiin
Kakkuh hyvää juhannusta 😊🎉
Voitteko tehdä videon missä etsitte geokätkojä🙏
Nyt on varmaan hyvä video! 1min sit tullut❤
hauskan kuuloinen konsepti katsotaas tää!
Hyvä video 🎉
Kakkuh kiitos kun jaksat tehä näitä videoita
Kiitos paljon mahtavasta videosta mä rakastan näitä lucky block videoita lisää näitä pliiiisssss❤❤❤❤❤
Onpa mukava tulla hammaslääkäristä kotiin ja päästä katsomaan uutta Kakkuh videota
Hyvä video! 😎
Tosi hyvä video!🎉
Mahtava video näitä lisää ja ne on kivoja videoita jossa 100 tilaaja taistelee vastakkain ja vaikkapa lisä haasteeksi että lopussa taistellaan endiss😊
