
Bądź pierwszy dzisiaj
Nikt nie zapisał jeszcze wyniku. Zagraj jedną rundę i wskocz na tablicę dnia.

Creeper Dash

Chicken Rage
Nikt jeszcze dzisiaj nie zapisał wyniku. Bądź pierwszy.

MrRockis
Moikka ja tervetuloa mun kanavalle! Mun nimi on MrRockis ja teen erilaisia pelivideoita! Kannattaa tilata mun kanava, jos tykkäät sisällöstä! :) Yhteistyöt: [email protected] ===/\=== Päivitetty: 13.02.2025 ===/\=== PC SPECSIT: ►Prossu: AMD Ryzen 9 7900X ►Näytönohjain: GIGABYTE GeForce RTX 4080 GAMING OC ►Emolevy: Gigabyte X670 GAMING X AX ►Virtalähde: Corsair 850W RM850x ►Kotelo: Cooler Master MasterBox TD500 Mesh V2 ►Prosessorin Jäähdytin: ARCTIC Liquid Freezer II 360 A-RGB ►RAM: 4x Kingston Fury 16GB DDR5 6000MHz @ CL36 ►Käyttöjärjestelmä: Windows 11 Pro ►Muisti: Samsung 2TB 990 PRO, Samsung 2TB 980 PRO + 4TB HDD ===/\=== Muuta: ►Hiiri: Logitech G Pro X Superlight ►Hiirimatto: SteelSeries QcK Edge XL ►Näppäimistö: SteelSeries Apex 7 TKL, RED Switcheillä ►Headset: SteelSeries Arctis Nova 7 Wireless ►Pöytämikki: Shure MV7 ►Mikkistandi: Elgato Wave Mic Arm ►Näytöt: MSI Optix G273QF 1440p 27" (päänäyttö) + 2 muuta 1080p 24" Minecraft IGN: MrRockis
Aby przejąć kanał, dodaj na chwilę tekst mc.game do opisu kanału na YouTube, zapisz zmiany i kliknij poniżej.
Zaloguj sięFilmy z kanału
Zapisane filmy dłuższe niż 60 sekund, sortowane po lajkach mc.game, potem po lajkach YouTube.
Shorts z kanału
Zapisane shortsy do 60 sekund, sortowane po lajkach mc.game, potem po lajkach YouTube.
Komentarze z kanału
Komentarze spod filmów tego kanału, sortowane po liczbie lajków.
Tilaa kanava, niin näet huomisen luukun! 🎄
Kiitos kun sain tulla videolle 🤭🩵
Sä näät ohjeet noihin siitä luukusta
Laita videolle tykkäystä ja tilaa kanava, jos haluut lisää videoita kolmistaan! 🔥
Kato koko video mun kanavalta! 💀
Ugimin ja Rookerin ääni on niin rauhoittavaa
Muista tilata kanava ja kommentoi alas kysymys seuraavaa luukkua varten! 🎄
Mun maailmassa oli Titanic. Tossa kohtaan se oli kesken, vaan ulkokuori oli rakennettu. Niissä kylteissä luki vaan ulkokuoren rakentamiseen kulunut aika😁
Rokkis mitä sä aiot toivo joululahjaks😍mä toivon puhelimen😅
Kenet mä haastan seuraavaksi piiloseen? 🤔
Taisi olla applezzi se striimas sitä :D
Mikä näistä maailmoista oli just lemppari? Tykkää videosta ja tilaa kanava!
Pistä videolle tykkästä, jos haluut lisää videoita kolmistaan 😎 p.s. Tilaa myös mun kanava, alle 4000 tilaajaa niin 100k.. 🔥
Wouu eetu ja tinke vieraana it's peak
Tinke ja MrRockis ois hyvä pari, koska molemmat tykkää kirkkaansinisestä.😂😅
"jyksedi otti ällää yhessä toisessakin haasteessa" Live Love Eetu! (ei hätää mäki hävisin)
Vihdoin kauan odotettu sarja saa jatkoa! 🔥 Laita videolle tykkäystä ja tilaa kanava 😎 Kenet mun pitäis pyytää mukaan seuraavaksi? 🤔
Tosi hyvä video like jos oot samaa mieltä🎉🎉
Mikä näistä taloista oli sun lemppari? 🤔 Muista laittaa videolle tykkäystä ja tilaa kanava!
Tuleeks sulle mieleen jotain muita Minecraftin kuolemistapoja? 🤔 Te pyysitte mua yhdistämään mun vanhat videot tälläseks KOKO ELOKUVAKS! 😮 Toivottavasti tykkäätte! ❤
Muistathan tykätä ja hypettää tätä videota!!
siis tää on kpioitu netistä mutta rakennettu survivalissa veikkaan
Tilaa kanava!! :)
Se ohje näkyy siinä luukussa
MrRockis❌️ MrTonttu✅️
Muistathan tykätä ja hypettää tätä videota!!
Oli taas kyllä niin väsynyttä menoa.. 😂 Muistathan tykätä ja hypettää tätä videota!! ❤🔥 p.s. Ollaan tosi lähellä 100 000 tilaajaa.. 👀
Mikä näistä craftayksistä oli sun mielestä hauskin? Tykkää videosta ja tilaa kanava! 🎉
MrRockis sun videot on parhaita!!! Kiitos videosta!!!🩵🩵🩵🩵🩵
vihdoin pääsin videolle ja kiva ku tykkäsit mu maasta
Mitä sä sait joululahjaksi? 🎁
Enää 3000 tilaajaa jäljellä 100k.. 🤯 Tilaa, tykkää ja hypetä tätä videota jos haluut lisää! 🔥
Voitko tehdä Minecraft mutta me pienennytään joka minuutti ft: kakkuh ja aplezzi
seuraavaan videoon kreidal ja sartola
Käy tutustumassa uusiin "Rockis-kokoinen portaali" -fanituotteisiin osoitteessa https://mrrockis.fi/ 😍 p.s. Black Friday -viikonlopun ajan kaikissa tuotteissa ILMAISET TOIMITUKSET! 📦
mä uskon että titanic on tehty survissa mutta en usko että sen rakennus aika oli noin lyhyt
Oisko seuraavaan jaksoon tubu
Sen pitäis olla veden alla ei päällä😅
Kato tää koko video mun kanavalta! 🤨
Mikä näistä illuusioista oli sun lemppari? 💎 Muistathan tykätä ja hypettää tätä videota!! 👍
Vitsi mua ärsytti et miten noi ei tajuu tota igluu😂
Kakkuh, Applezzi ja Rookeri
Tänään vähän erilainen video :D Tykkää videosta ja tilaa kanava, jos haluut lisää haastevideoita!! 💙
Hyvä tinkeee! ❤
okei tää on legit siisti✌️
Kolme lemppari minecraft tubettajaa samassa videossa🤩
Oon Kreikassa mut katon tän heti kun voin
Aplezzi
Kato koko video mun kanavalta! 🚢
Kakella on kyllä melkoinen supertietokone, muilla vaan kaatuu mutta Kake vaa chillaa
Vähän vaikea oli pelata! Mutta hyvä video, kuten aina!
Tosi hyvä video oli aika monta Aplezzia
Tais olla Joulupukki joka laitto sen sinne😂
Ei tulee ihan se netfliksin minecraft sarja vibat. Nostalgista
Voitko lisää taas virheitä rakennuksiin ja laita vastakkain rookeri ja kreindal
Ku ois tullu dragon egg 😂
Voitko tehdä semmoisen videon Minecraft mutta me ollaan välillä hardcore välillä survival ja välillä se ikkailijalla
Muistan ku joskus oli semmonen ohjelma viaplayssa et sait ite valita mitä siin tapahtuu ja sit se loppuu wither stormin tuhoon
onks tää siitä netflixin vanhasta minecraft sarjasta
Kiitos uudesta videosta!
Koita ens kerralla läpäistä peli tollai
Mä tulin just koulust
Mitä jos tekisit Minecraft mutta ollaan shulkkereita
Hyvää viikon loppua Rokkis 😎
Kato tää video mun kanavalta! 🐑
Oot best tubettaja ever PS. Pliis vastaa tähän jotain
Moro rockis Millo tuut käymää Kuopiossa?
nicee taas hyvä video.
Kato koko video mun kanavalta! 🤔
Kato tää video mun kanavalta.. 💥
Mistä tonne voi muuttaa?
Olin viimeks lentokoneessa huhtikuussa, ja mentiin Italiaan
Tää video oli kyllä yhtä kaaosta editoida 😂
Lisää näitä videoita missä ootte te kolme
millon lisää realmi trollausta¨
Tää oli tosi hyvä
Ekaa ja eka tykkääjä❤❤❤❤❤❤❤
Kiitos part 2 on kyllä hyvä video parantaa perjantaita!
Hyvä video✨
Oon kerran löytänyt pinkin lampaan yritin saada sen itelleni mut se pääsikin karkuun🥲
23
Miten sulle voi lähettää mailmoja
Titanic oli paras! :) 👍 Tää oli paras video mitä oon nähnyt vähään aikaan.
Muistakaa hypettää videoo 🫵
Kato koko video mun kanavalta! 🌳
Eka luukku oli paras ja oli mahtava joulukalenteri.
jes uus vidi '
Te ootte hyvä duuo ja te ootte parhaita:)
Loppu taistelussa oli kakkialla lonkeroita:D
Mitä ihmettä!
NÄÄ ON IHAN SIKA KIVOI( kuten se musta aukkoki❤)
Jos jotku tietää ps3 tai xbox360 sen minecraft story moden niin tässä videossa on toi wither storm tulee nostalgia mieleen kun pelasin story moden läpi 2x
hyvä video :D
Kiitos uudesta videosta!
Nostalgiaa kun katoin minecraft sm netfixistä
Paras kohta oli "mäki otan mun kivet esiin"😂😂
Hyvä video✨
jeee
Tää ei oo gameplay, tää on taideteos 😂🔥
Kiitos uudesta videosta ❤
Tossa pelin alussa jyxedi löysi arkun mutta te laitoitte sen nikkaroijalla koska se ei voi tulla tuohon kohtaa eikä tuohon taloon edes generoidu arkkua huijausta mut silti hyvä vidi
Oli hyvä video❤!
Seuraavaan videoon ainakin Ugim! Tää on jo ollu ekasta jaksosta haaveena! 💪🏻😍
🤠
FK hvk
hienoo! vaikee sanoo mikä oli paras, sen verran erilaisii :D
Sun lempi basessa oli kirjaan sininen lyhty
Siis ku katon tätä videoo eteenpäi nii en osaa enää päättää minkä näist tekisin nää on kaikki nii hyvii :D Ehkä yhistän kaikki superhyperbaseks XD
mä oon nähnyt pinkin lanpaan
Voitko pliiiis painaa ne kunnolla kiinni toisiinsa , ocd iskee 😂 Kai teet jonku tarina videon noista ku oot kasannu ne kaikki? 🙂
Hyvä toi pikkukuva😂
Jeee tää on niin hyvä sarja sulta ❤
Turhis ja kreindal seuraavaan videoon
Jeee taas tätä sarjaa! Tää on musta yks suomituben minecraftin parhaista videosarjoistaaaaaa🩵🩵🩵
Miksi ei enää Minecraft legendsiä
Rockis oot parhain Minecraft tubettaja!!❤❤
Kakkuh applezzi tubu😊
Oli hyvä video katoin kokonaan lisää näitä että katsojat saa päättää😁😁
Jääkarhu😅
Lumiukko☃️🩵❄️
Kanavan säännöt🫂👍🏻 tosi coolin näköinen
Hyvää vappua!!
😄kiva video tee joskus hardcoree ilmoita myös kakulle
Tykkää ja hypetä tätä videota, jos haluat lisää sisältöä Kakkuhin kanssa! Muista myös tilata kanava, ollaan tosi lähellä 100 000 tilaajaa 🤯
Hyvä video👍
100 likee niin mr rockis pelaa 200päivää one block sky blockia
Jeee uus vidi ootte parhaitt!!🩷
Tää oli ihan supekiva video
Tee video Minecraft mutta ootte creeppereitä.
Sun videot on ihan järkyttävän hyvät q
Sun videot on parhaita mun mielestä
Saitteko tän idean netflix minecraft sarjasta joissa voidaan likata kaukosäätimellä vaihtoehtoja tietyn ajan tiiättekö sen minecraft netflix sarjan?
Tuli jo vähä ikävä tätä triioo :D Täyttä kaaosta ja sekoilua :3 btw video kokkas🔥🦆 edit: SORGE KU TUUN TÄNNE IHAN RANDOMISTI💔
Kiitos uudesta videosta ❤
Lopussa olis vielä withered symbiont
Hauskaa 😂
mmoroo ootte parhaita hyvä video ja neljäs
6:22 itse asiassa eikö smithing templatesta saa timantteja🥸
Aika hauska :D
Näitä on aina kivaa katsoa ja nämä piristää päivää ❤🎉
En olis tiennyt näistä mitään muuta kun ton noidan mökin ja pillager tornin :o En oo ikinä ees löytäny semmosta mansionia täs pelissä xD
Reupattu
OOT HYVÄ TEE LISÄÄ🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉!!!!
👍👍👍👍
tämä oli kylä mielenkiintoinen lisää tälläisiä.
Millon seuraava hardcore video
Se taso missä kuolit sille arrow jutulle kun se ampu niitä suhun niin sitä laitetta sanotaan rail gun:iksi
Kiitos uudesta videosta ❤
Oli kyllä hauskaa video 👍💙. Ps tuossa Minecraft bedrok versiossa on sellainen kuolemis tapa että lurkki potkaisee pelaajan hengiltän 👍.
Jeeeee oot paras rakastan näitä videoita❤❤❤❤❤❤❤❤🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵Näää on niin hyvii videoita❤️🩵
Delfiinit ei oo passiivisia vaan neutraaleja eli jos sitä lyö niin se suuttuu
Kreindal ja lazer!
Hyvä video✨
En oo viel koko videoo kattonu, mut midorinaa on tosi hyvä rakentaa. Jossain videossa oli senki maailma. Näin sen basen realmin viime survi seasonissa
Rockis sitä kutsutaan mobi farmiksi eikä creepper farmiksi josta tulee skeletoneja spiderejä zombeja ja creeppereitä
Hyvä video oot paras ❤❤
Mä toivun leikkauksesta jos vastaat nii ois kiva tää videot piristää mua😊
On muuten hemo oudon näkönen puu:DD
Onko sulla sisaruksia kysyn muuten vaa😅:)
Minkä ikänen oot ?? PS. Oot paras tubettaja
Voitko tehdä Kakkuhin kaa steal a brainrot videon?
Vedä vaikka uGimin kanssa seuraavaksi. Tosi hyvä video btw
404 tykkäystä tähän kommenttiin sit MrRockis tekee näin lisää 😅
okei =D
Ok
En tiedä onko rakennettu survissa
on se tehty survivalissa
Silein aika hieno ja iso tohon muuhun maailmaan verrattuna nii en usko et on survissa tehty
olen nähnyt mansionissa
Hyvä vidi.
PS3 Minecraftissa joka kerta kun luo uuden maan niin tulee mansion ja siellä oon nähnyt
Puhelimen,karkkia,maskit,minekraft levu
24
Creeper on paras
Mul oli jääkarhu
Mun lemppari on toi 24 luukku eli toi joulu kyläläinen
Lumiukko on mun lempari❤
Mul on sama kalenteri ja mun lemppari oli se joulu kyläläinen😂
EKA
🤠👍
Hyvä video✨
Varm tnt
Ihan hullun hyvää kamaa wardenista minäkin haluaisin pelata näitä mutta haasteita teidän kaa
MrRockis uusi Kaarle Kustaa Vaasa 😂
Hyvä video oon myöhässä
13:54 vasen on feikki
JEE PARHAITA VIDEOITA! Oho ompa yksinkertaisia olen tehny varmaa suurimman osan näistä itse
En menny mihinkään illuusio juttuu halpaan😮
Eka
Viimeksi lensin New Yorkiin😊
Viimeksi lensin Espanjaan
Rokkis haluaisin pelata sun kaa Realmissa 😃
Taas kerran hyvä vidi!! Jatka samaan malliin!!
Repesin tos kohassa ku kakku sano et "tää on ihan niiku ettis heinää neulasuovasta"😂😂 ja sit viel ku aplezzi korjas sen
Hyvä video✨
Hyvä video lisää täläsii ootte best ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Tee video Kakuh kanssa video jossa ootte creeppereitä.
voitteko tehä videon kun ootte wither storm gg🤣🤣👏👏👏
ai että kannatti odottaa että pääsi tän videon katsomaan ja oli kyllä mahtava. Aina kun Kakku on mukana niin jotenkin video tulee vielä mahtavammaksi 😂 En tiiä kyl oonko väsynyt vai miksi nauroin Kakun vitsille jonka se heitti teille😂
Tää on todella hyvä video ❤❤❤
Voitko tehä toisen tälläsen videon pls ❤❤🎉
🤯😊
Miksi ette käyttänyt inventoryon craftauststa tekemään craftin tablen
hankkikaa jossain videossa netheriitti armorit
Eiks tos kirkon virheessä oo kaksi virhettä? Ku eiks se brewing stand oo yleensä siin päädyssä
End cityyn spawnaa normi arkkuja ja end chestei.. ne end chestit spawnaa korkeimpaan kerrokseen missä on 100% varmuudella enchanted armoreita
Yritä saada vaikka 100 sydäntä💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻 ole vahvempi kun warden
oon löytäny mut tapoin sen heti UwU
Oon nähny 2kertaa
Oon löytänyt pinkin lampaan ja vaalean sinisen lampaan
Siis mä joskus pelasin mun kaverin ka minee ja sit siel oli vaa joku pinkki lanmas😂
etsi netheritee alle 15 minuutissa. Saa olla monta yritystä
Rockinsen Lego joulukalenteri,ää siistii
Mikä on paras Minecraft lampaan väri vaaleansinisen jalkeen?
Oot kyl söpö noiden legojen kokoomisessa 🤭🩵 Mikä on sun lemppari Minecraft mode tai texture pack? 🤔🥰
Oletko harkinnut ammattiuraa legojen rakentamisessa?
Oli kyllä hauskaa video 👍💙. Ps onko sulla lemmikkieläimetä 🤔?
Onko sulla ollu sun ensimmäisestä kalenterista asti aina kalenteri??
Mutta miks oot laitanut ne kaks jaksoo yhteen ja et ole tehnyt uusia
Mikä se kolmas rakennus muka on?
Siinä tokassa talossa pitäs olla reikä lattiassa jos se siis on se oikee talo ja en oo varma onko Javalla
Tiesin heti ku tuli tää niin siihen kuuluu kellot ja olin vaa silleen miten ette huomaa tuota😂
mä en ees kato viel tota kylän sitä hommelia mis on se yks puu ja ne mossyt ku mä tiiän jo et niis kuuluu olla kellot
Kiitos uudesta videosta ❤
Super hyvä video! Keep up the good work =)
Mä haluisin lähettää mun creative maailman mutta voiko bedrock maailmoja ja miten pystyy? Olen lapsi joten voi olla etten saa käyttää discordia enkä tiiä tarviiko sitä
sun pitäs päästä tutkii lakon maailmaa!
Mä ainakin tykkäsin kahdesta ekasta koska siinä toisessa oli Titanic ja se että mun näkökulmasta ois otettu inspiraatiota Lakolta ja Jyksediltä ei millään pahalla mutta ne ovat mun lempi tubettajia
Kiitos uudesta videosta ❤
Hyvä video
Kyllä tuo on ehkä rakennettu survivalilla tiedän titanicista❤❤
Oon nähny
Se oli söpö villager
Toka
Kolmas
Viides
Olen nähnyt pelis
Kato koko video mun kanavalta! ✨
Mää tajusin heti ettei tollasta blokkia oo noissa arkuissa
MOI OLEN UUSI SEURAAJASI🎉
Eka
Miten sä saitnoi modit mähaaluun kans😮
OMG niin siisti
Oli kyl hienot noi efektit
Ihan pieni
voisitteks tehä minecraft mutta ei voi craftata armoria
Hyvä video✨
Hyvä video laita kommenttia
19:00 bro kävi creativel muuttaans portaaliframien suunnan oikeeks ja jatko vaa videoo😂
voiko olla netherait tsunki
mister rockis voitko taas avaa muut regionit realmi
Nyt kyllä yllätti tämä video😂 ja kiva
Tilatkaa Rockis ja kakku
Kiitos uudesta videosta ❤️
Tilaan kanavan maailman paras min video hy mr rokkis ja kaku. 🇫🇮🎉🎉🎉✨
Tosi hyvä video!❤ tää video oli tosi hauska😂😊🎉
Toi end portal oli kyl siisti kun vettä joka puolella ikään kuin vesi huoneessa. 😅. Mitäs seuraavaksi luvassa.
WOWW tosi cool video! kivaa että teette videoita yhdessä, vaikka ne muuttuu usein sekaviksi ja saa mut nauraa, mutta niin mahtavia videjä teette yhdessä että huh huh... kannattaa likee niin saadaan lisää tällätteitä hyviä videoita :DD
Niin hauska ja hyvä vidi! 🔥🔥
Hyvä video🎉❤❤
Kiitos uudesta videosta ❤
Tosi hyvä video😊
2:31 "seuraavaan tnt:hen me tarvitaan tnt:tä ja emeraldia" Rockis tää on Applezzivideo, ei tnt video
Tänään meillä on super-Applezzeja video täynnä. Mahtava video❤
Seuraavaksi minecraft mutta mobit antaa random efektin kuollessaan oisko hyvä 👍😃
