
Applezzi
👇 TILAA TÄSTÄ! 👇 Jos minecraft kiinnostaa nii tilaa!❤️ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ [📧] Yhteistyöt & muu yhteydenotto ➤ [email protected] ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ [⚠️] Meikän löytää myös täältä: [⚠️] https://solo.to/applezzi ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ [📷] Instagram ➤ applezzi_ [📱] TikTok ➤ @applezzi [🎮] twitch ➤ applezzi [📞] Discord ➤ @applezzi ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
To claim this channel, temporarily add mc.game to the channel description on YouTube, save it, then click below.
Log inVídeos do canal
Vídeos armazenados com mais de 60 segundos, classificados por curtidas no mc.game e depois no YouTube.
Curtas do canal
Shorts armazenados por até 60 segundos, classificados por curtidas no mc.game e depois no YouTube.
Comentários do canal
Comentários nos vídeos deste canal, classificados por contagem de curtidas.
TILAA KANAVA SEKÄ TYKKÄÄ VIDEOSTA TAI HEROBRINE TULEE SUN KODIN LUOKSE
Nyt on kyl laatu editointii jatka samaan malliin ! 👌👌
Unohit editoida videon 😢😢😂😢😂😢😂
Narrator kuiskas mun korvaan et pitää kattoo ylös... 🤫
Iha skämli e tajunnu yhtäkään. ETENKI TOI TOINEN, SELKEE MEHILÄINEN
ja siis aivan varmasti erittäin todennäköinen ja 0% feikki spawni💀💀💀
Lets goooo 🔥
Jos tää kommentti saa 200 likee applezzi tekee irl vid?
Sanon nyt vielä, koska selkeästi otatte nyt asian vähän liian tosissaan niin video oli ihan tiedostetusti suunniteltu : DD D maailma oli jo valmiiks tehty yms, ootte kyllä tosi fiksuja!
Jopa Minecraftin mobit tekee enemmän oikeita töitä kun me
Pelatkaa tätä lisää ja tehkää base maan alle
Tehkää semmone video että periaatteessa ootte Sama tyyppi mutta toinen vaan voi liikkua ja toinen sit hakkaa ja laittaa blockkeja...
★ Trendaavien #10!! Kiitos jokaselle joka on katsonut videon!! <3 ★
Applezil lagaa iha huolel
VIRALLINEN Applezzi MERCH On nyt tilattavissa osoitteessa! https://hikipanta.fi/vendor/applezzi/
Aika ihmeellinen video ja hassu video😂😂😅😂😂😂❤
Onks tää suuri paljastus "ei saa koskea -väriin minecraftissa"😮
En tippunut!🎉🎉🎉
Vai että mobien salatut elämät.. 🤓
Osa 3 ( liketkää nii applezzi näkee tän)
Deathshuffle TOIMII Kuten blockshuffle! Saadaan tapa millä kuolla ja jos ei viidessä minuutissa tässä onnistu.. Häviää!! 𝟮𝟬𝟬𝟬 tykkäystä niin part 2!! MUISTA MYÖS TILATA KANAVA NIIN SAADAAN 𝟭𝟬𝟬 𝟬𝟬𝟬 TILAAJAA huijasiko rockis??
Viimenen on aika VAIKEE?! HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE!
Nyt poijaat laulakaas se Barbie Girl yhdessä ja sassiin! 🤜🤛💅💥🙏
Pistäkää ens jaksoon syke mittari ja tilatkaa MRrokkis ja apletsi
Erikoinen modi :D
Erittäin itsetuhoinen video :D
Kiitos kaikille 80 000 tilaajasta!!! KOHTI 100 000!!!
Tää modi.. ei todellakaa toiminu niiku pitäs.. mobeihin ei päässy.. armorit ei toimi, dropit ei toimi MUTTA toivottavasti oli silti hauska video edes!! 🙏
Työllistin minecraftin ahh 🙏
Olipa hyvä video, tuli seurattuu mielenkiinnolla kuka selvii nopeiten :D
Pahoittelut että kesti saada video ulos! Olin kuumeessa sekä kauheessa flunssassa yli viikon joten ei kerennyt/jaksanut tehdä videoita!! MUTTA NYT JATKETAAN GRINDIÄ
Kiitos Applezzi tästä vidistä kiva että kakkuh oli myös vidillä💥🥳😝
TÄÄ OLI EHKÄ SIISTEIN MODI MITÄ MÄ OON KOSKAAN NÄHNY!! Tykkää videosta ja tilaa kanava jos tää minecraft sua kiinnostaa koska pian on ⭐80 000⭐ tilaajaa rikki!!
Missä zavast?😔😔
TILAA APPLEZZI JA LIKEE VIDEO HETIIIIIIIIII❤❤❤❤❤!!!!!!!!!!!!!
Vika vindicetor tai evoker
Hyvää lauantaita kaikille tän lukeneille. Tilatkaa kanava tai Sirenhead tulee teidän ikkunan taa!👀
Tykätkää, jos PART 2!
eka! Muista seurata mua INSTAGRAMISSA koska siellä mä jaan kaikkea UPEETA MUN ELÄMÄSTÄ!! Nimellä: applezzi_ Linkki tästä: https://www.instagram.com/applezzi_/
Miten saada katsojia videoille😅?
Mut ei voi saada nether spawnia😊
Oli kyllä hauskaa video kun tuli hauskoja kohtia niin lisää tämän tapaisia videoita tulevaisuudessa 👍. Ps Applezzi on oikea voittaja 👍.
Kyläläinen aukaisi oven koska kellon soitto=raidi
Sä sait sen timantin ennen kun sä osuit laavaan😂
Oisko vika Pillager, vindicator tai evoker.
Muistakaa tilata kanava jos minecraft contentti kiinnostaa!!
Minecraft mutta en saa sanoa kirjainta N
Toka oikea ihminen
se uus skeleton en muista nimee
Tiesitkö että jos swaippaat vasemmalle kommenttien kohdalla PUHELIMELLA niin sä voit hypettää tätä videota!!
Sun sisältö on tosi hyvää!Jatka samaan mallii👍
MUISTA TILATA KANAVA KOSKA 80 000 tilaajaa LÄHESTYY PÄIVÄ PÄIVÄLTÄ!!
Oisko pitkästä aikaa kauhu mappi jyksedin kaa
Ja näistä MITÄÄN ei tehdä Realmi.fi Minecraft palvelimella!!! 🚨🚨
3:01 Rockis missas creepperin tos ylhääl😅
Ja näistä KAIKEN saa tehdä Quut.io Minecraft-servulla!! 🔥🔥 (bannien uhalla ja omalla vastuulla 🗿)
Hieman nyt on itellä tyhmä olo :D Kiitos kun sain olla koekaniinina !
Se uus luuranko? 👇
Applella lagaa ihan huolella eikä ees reagoi mitenkään :D
Omg oikeesti jokanen video jossa ei saa koskea-väriin alkaa oikeesti siitä kun joku on YHELLÄ PALIKALLA joka on ympäröity sillä värillä mihin ei saa koskee😂😭💀
Hienosti! Hyvä kun et osunut violettiin ja et huijannut creativella!🙏❤️
En tippunut!🎉
"seuraa aina oikeaa seinää" Tubaaja 2020
Ei oo ainakaan skriptattu😅
Tää oli hauska :D lisää vaa!
Camman tykkää tosta palikasta.
Kannattaa tehä veden alle talo
Osa 3🙏🙏🙏
1: Axolotli 2: Mushroom Island 3: Applezzi 4: Vaaleanpunainen 5: Hakku 6: Ender Dragon Olen jo seurannut niin ei tarvinnut :D
1. Kettu 2. Lumi biomi 3. KakkuH 4. Ruskea 5. Picaxe 6. Wither
Lisää tälläsii😂❤
Mä cärräsin 🥶
Ei älä sano että sustakin tulee crince edit tubettaja
Ender kuardian
En saanu ees ekaa 😭🙏
JEEEE, Part 2. Vihdoinkin.... Mä tykkään näistä videoista nämä on parhaita👍😁
Milloin tulee 5 osa Minecraft Legendsiä?😢
Hauska😂 gastit (en osaa kirjoittaa oikein) ei anna rauhaa Applezille😂😂😂❤❤
pistäkää likee kun Applezzi voitti
Rokkis huijas laskelmoin sen kuolemis nopeuden sille lumelle mut ei oo mahollist kuolls noi nopeesti 😂
Aple mullon idea läpäskää kakun ja rockikiksen kanssa minecraft axolotleina😂
Let's go uus herobrine video nice!
Teetästä joskus video😁
Kiinnostava video!
seuraavaksi minecraft mutta koko maailma on rakennustelineitä
Okei buumer prokkis😂😂
Tilatkaa ja tykätkää minecraft suomituben tähdet🎉🎉
Tää oli tosi hauska ja hyvä video😁👍
TAAS tosi hyvää kontenttia ja kyllä tää oli parempi kun edellinen keep it up applezzi🔥 ps: teetteko kolmannen osan ;)
Hyvä videeo
Aplezzi tää on tosi hyvä video ❤❤
Tästä tuli kyl hauskin video mitä oon hetkeen tehny :D
1:55 JASKA MAINITTU! :O
Olisit voinut puhuu i-kieltä😂😂😂
Rockiksella kohta 100k kaikki 3 on sitte saanu kakkuh applezzi ja rockis
Kun laittaa muutaman suomalaisen Minecraft YouTubetajan samaa videoon voi ollla varma siitä että häviät muutaman aivosolun. :D
Tää oli ihan sika hyvä video lisää jaksoja tästä!!!🤩😆😁 Teet niin hyvii videoit!!😁😁
En tippunut!😂❤❤❤ voitin kaiken❤ TILAA APPLE NIIN SE SAA VIELÄ 100K TÄYTEEN TÄNÄ VUONNA!!!!❤❤😊
Moiiiii❤❤❤❤❤❤❤❤ oot ihana tubettaja❤ kysymys. Miten oot niin hyvä tubettamaan😭❤️ mut älä väitä et et ole!😊
Kohta 100 tuhatta 🎉😊
Kiitos uudesta videosta ❤
Hyvä video😂
Tää oli niin sekava ja hauska video❤
Siisti video! Jatka samaan malliin applezzi😊
Lisää tätä! ❤
Eiii Applez älä tee sitä
Mulla olis video idea nimittäin Minecraft mutta mobit lentää😱
Oon tilannut jo ja tilatkaa myös Applezzi ja yritetään päästä 100k🎉🎉🎉🎉🎉
Miks tääl o bottei näi paljo
En tajunnut et oot sä! 💀💀Ps oli tosi COOL! TILATKAA APLEZZI SE ON MAAILMAN PARAS TUBETTAJA!!!❤🎉🎉❤❤ MIELIPITEET ON MUN !!!!!!!!!!!!!!!💀💀💀
Hyvä video🤩 On kiva kun pystyn antaa sun videoihin lisä hypetystä koska minulla on pieni kanava
Kiitos uudesta videosta ❤️
Aloitus oli niin järkyttävä mutta nyt oli hyvä video ja tätä oli kiva katsoa❤️❤️❤️❤️😍😍😍 ps. Onnea 100k tilaajaa🎊🎉🎉
Minecraft, mutta kaikki asiat ovat random! Esim craftaat vaikka miekan niin siitä tulee random itemi! Tai moninkertaistuu! Jos tappaa lehmän saa vaikka timantteja:) aika fantasia idea, mutta hauska idea! Eli toisin sanoen kaikki on random! Jopa recoure pack!
Oliko teillä menkat?🩸🥀🌀🌪️🌀🌪️🌀🌪️🌪️🌀🌬️🌩️🌬️🌊🌬️🌬️🌬️🌬️🌀🌊🌊🫧🌀🌪️🌪️💧☁️☔⚡☔💧🫧🌧️🌧️🌨️🌧️🌩️🌨️🌨️🌧️⛈️⛈️🌩️⛈️🌫️🌫️🌫️🌫️🌫️🌫️
✨
Tokaaaa
Voitin🎉 like jos samaa mieltä👇
Jes tää on kiva vidi❤
Kiitos upeasta videosta.
18:50 mä oon ite😊
Tilaa kanava ja tykkää videosta heti!!❤❤
Moiiiii lisää kakkuhn kaa videoita ja näita jatka samaan malliin ja rockinsenkaa moikka kiitos videosta
Broidi zoomas vähän sus paikkaan 1:10
Oon WhatsAppist tullu❤❤❤❤. Ootte parhaita kaikki, Applezzi, Kakkuh ja Mrrockis
Jes tätä contenttii lisää😉
Katoin jo:)
Tehkää tästä video
kuka tää äijä on
*hämähäkki!!*😂😂
Tämä video on todella inspiroiva! Kiitos, että jaat näitä ajatuksia ja kokemuksia kanssamme. Jatka samaan malliin, olet todellinen inspiraation lähde monille meistä! 💪😊
Hyvää vappua
ens kerralla motimaahan testaa noit kaikkia
Oon niin iloinen sinun puolesta 100k!❤ oikeesti mikä ihme tää modi on😂😂😂❤
Hyvää sisältöä!
1. Porkkana 2. Valkoinen betoni 3. En tiiä mitään levy nimiä😅😅 4. Valkoinen 5. Survival 6. Endi En tilannu sun kanavaa koska mä oon jo tilannu sen ja sulla on jo 101,00 tilaajaa🎉🎉😊
KAIKKI SAMAT SAATANA
En tippunut mut seuraan silti❤
No sait seurauksen
1. Lurkki 2. Plains ( niitty ) 3. Tubu 4. Kirkkaan sininen 5. Rauta hakku 6. Ender dragon
Miks applezzi käytti armoria kun sen piti kuolla eikä pysyä hengissä
SIKA HYVÄ VIDEO❤❤❤❤❤
Tilatkaa applezzi!! 🎉🎉
oon kans ollu yli viikon kipee ja oon nytkin joten oli tosi kiva yllatys etta tuli video
Tää oli hauska video oot hyvä minecraftissa
11:38 😂😂😂😂😂😂🤩🤩🤩
4:05 😂😂😂😂😂😂😂😂mä arvasin😂😂
Katoin tän kyl ennsimmäisenä päivänä kyn tää tuli mut oot mun lempi tubettaja kakkuhin ja mrrockiksen lisäksi❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Voitko tehä lisää näitä etsi kana
Erittäin hyvä shortti! Lisää tällasseit Minecraft mutta shortei
W kontenttia keep it up apple🔥🔥
KATSO KOKO VIDEO MUN YOUTUBE KANAVALTA! tai tästä linkistä: https://www.youtube.com/watch?v=CCztMf2gVkk&t
Lumiskeleton
Aavikko zombi?????
vika ois ehkä hiekka zombi?
Oisko ollu elder kuardiani
😊😊
Appelezzi tiiätkö että Squid game kolmos kausi on tullu
Ui jes vihdoin teitte tän
Tehkää pitkä video
Hyvää vappua 🎉🎉
Oon fani
Ei ollut kivaa kun Aplezzi tappo Eetun🙁
Olisiko noita
Oisko vaikka pillageri
Arvasin ensin sika, mehiläinen, wither skeleton ja viimeistä en tiedä
Kiitos uudesta videosta ❤️
1:11 meillä oli tänään makarooni laatikkoa koulussa
Kiitos uudesta videosta ❤
Kiitos taas mahtavasta videosta aplezzi oot paras❤️
Applezzi lisää tällästä kontsaa😍😍
Tipuin vikalla argh
En tippunut mutta tilasin silti
En tippunut😊🎉
Ok
Kuka täällä 2026 👇🏻
@Applezzi käyttäkää shadereita pliis (kuten complementary reimagined) se tekee pelottavasta minecraftista paremman!
Lisää näitä Kakkuh kaa🙏liketkää jos samaa mieltä
I am steeve
Miten voi tehä tällässii koko masilma on...?
Seuraavaksi video jossa koko map On laavaa
🤔
Seuraavaksi Minecraft mutta koko mailma on bedrockkia
hauskaa😂
Hyvä video 👍
aplezzi voitti koska mrrokkis sano ettei se olis toimin vaikka se toimi
Applezzi. Tos iha lopus oisit voinu päästä tasapelii sillee että et ois antanu rockiksen hukkuu. Oisit tappanu sen siin
RESPECT Aple kun jaksaa panostaa editointiin😎💪
Sä teet hyviä videoita❤🎉
Mun känny on sekasin en pysty pistää likee😢😢😢😢😢😢😭😭😭😭
APPLEZZI ON BEST SE ON PARHAIN TUBETTAJA NIISTÄ KAKKUHISTA ROCKIKSISTA JA NIIN EDES PÄIN SORI KAKKUH JA ROCKIS JA MUUT MUT APLE ON VAAN BEST!!!!!!❤❤❤🎉🎉🎉🎉𓃦𓃦
PARAS VIDEO IKNÄ 😁😁
😮😮😮
Oot kyl hyvä keksii näitä ❤😊
SÄ ET OO TOSISSAS, TÄMMÖNEN CUSTOM HORROR MODI JA SIT SUN TEKEMÄ NI VIÄ PAREMPI P.S mäki oon kipee😂
18:51 xd, mä oon therian ja rakastan kattoo sun videi! Ne on aina hauskoja ja kivoja! Oot ihana tubettaja!❤
Nyt on 100tonnia täynnä onnea apletzi
Jes lisää tätä❤
Onnea 100k oot ansainnut sen❤🎉
Oon tilannut kanavan🎉
Arttu Luhtala hotellit 😂😂😂😂😂😂😂😂❤❤❤❤
Tilasin sun kanavan koska tykkään susta mun nimion tos pelis omppuli😅❤🎉😂😊
Mulle ei oo ikinä laitettu tikkejä mulle laitettiin tänään tikit koska minulla jäi oven väliin jalka
Onko tuo modi vai saako minecraftista
Luin että tossa luki "tossa on itsekäs kylä" 😂 Oli pakko tarkistaa uudestaan.
VIHDOOOIIIN pt.3!😊🥳🩷
Epäreilua kun voitte spämmäå tota seittiä. Mut hyvä video.
Tosi hyvä video!!
Milloin lisää minecraft legendiä?
Ketkä tääl 2025 heinäkuussa??
Tee uusi osa likee jos oot samaa mieltä
Tuliko blue screen :( error taitaa vähän lagitaa😂
Mä oon aina sanonut ghastejä lentävikisi pesukoneiksi
✨👍
Cool🔥🌶️❤️🔥
Kotattu koko videoooo🤩🤩
Toka
Se uus skeletoni minkä nimee en muista
Mä oon nähnyt koko videon🤩
Lisää tätä ehdottomasti❤
Hyvä video kiitti tästä
Hassu onks teillä piilo leikki vai :3
Mahtava shortti😂❤
Olipa kerran Applezzi hän on hyvä tubettaja Loppu.
peak
Joo!
Jalmarit mestoil😂
Voisitko tehdä uuden osan 😢😢😢
Pelasin Minecraft niin zompi ei pallanutu päivälä kun aloitin pellamn ja ei käynyt kyläläisen kinpo ja se oli outo
Kiitos uudesta videosta ❤
Minecraftissa on aika erikoisia spavneja
Voiks tehä niitä mutta-haastevideoita Kakkuhin kans? ps. Oot hyvä tubettaja
Hyvä video✨
Hyvä video
Jos end crystallin päälle laittaa vettä ja sen räjäyttää sitten se ei tuhoa mitään paitsi niitä item frameja
5.47 kohdassa käyttäisin pistoneja endercrystallin siirtämiseen
Oot kivaaa ja paras❤🎉
Onks tää se video mitä editoit eilen keskellä yöllä?:D Hyvä video btw
Muistatko mut siitä Kulman livestä. Hyvä video.
En tippunu vihdoi
En oo missään muussa tämmösessä tippunut paitsi tässä
1.omena 2.multa 3.rikkinäinen levy 4.valkoinen villa 5.survival 6.nether
1.leipä 2.kivi 3.se rikki mennyt 4.vihreä 5. debug tila 6.overworld
Helppo enkä tippunut T.Erica😂
Mä otin kirsikka-puun sitä kai lasketaan😅😂
tää että porukka tippuu netheriin johtuu siitä että kuvassa vilahtaa nether, näin voidaan aivopestä ihmisiä mikroviestinällä. Terveisin mk ultra
Olin 5500 tykkääjä🎉
Miksi sä et vastannu 2024 videoon voitko tulla pelaa
Mä oon tillannu jo sun kansvan
Toi spawni ei ole oikee
Oon tilannut jo 😊❤
1 zombi 2 koivumetsä 3 tubuaaja 4 valkoinenvilla 5 hakku 6 wither
Possu ja lumi biome ja sininen ja miekka ja wither
Miten ihmeessä tipuin tosta KUOKASTA😭😭
Nää videot on niin best!!
Rocis pelas paremmin, se voitti.Rociksen taktiikka oli et se ei kerro. SE VOITTI!🤗
Applezzi
Oli muuten hyvä video mutta sä sait ja ruined portaalin chest sytkärin
Kan
Oli kyllä hauskaa video kun tuli hauskoja kohtia niin lisää tämän tapaisia videoita tulevaisuudessa 👍.
MARAS VIDEO❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Tee video kun pelaat Kakkuhin ja MrRockikksen kanssa siren head modia minecraftissa.
ny o tääki kanava otettu haltuu.. eka video minkä näin ja vaikutti iha hyvält.. harkitsen tilaamist tos uv:n jälkee jos siihe mennes tulis ees snadisti cs kontsaa
Tää ei ole niin pelottavaa mutta chiefd ja swayle pelaa todella hyviä modeja ja erilaisia. Ne on hyviä. Suosittelen katsomaan
Tää oli hyvä :D
ONNEA APLEZZI 100K ansaitset sen!💖💖💖💖💖💖💖
100k onnee oot piristänyt mun päiviä ja ollut muutenkin yksi mun osa elämää 100k kuuluu sulle🔥🤝😉
101k! Tää on aika käsittämätöntä koska muistan kun katoin ekan kerran sun videoita kun sulla oli 14k
Kaikki tilaa nyt Applezzin kanavan se tarvii enää 200 tilaajaa!! Hyvä Applezziini oot tosi lähellä 💯k tilaajia😎
Sun oma minecraft hahmo on niin söpö❤😊ja sun videot on ihan pahaita❤✨
Hiip
Tilaa kanava nyt
Kyläläisten Matti puhelimessa kyllä minä avasin oven
Gravel tehään perseet
Minecraft, mutta maa on Sora ai
0:03 joo hyvä nimi ois videolle VIIMEINEN VIDEO tänään mun pitää kuolla 😅😂😂😂😂😂
0:03 joo hyvä nimi ois videolle tänään mun pitää kuolla joten tää on viimeinen video😅😂😂😂😂😂
mikä resursi paketti sinulla on käytössä ja mistä olet ladannut sen tää oli hauska:D
Moi
😂
Hyvä meet and greet oli
Miks et vaihda slimejä pinkiks
Kuulema sinä mrrockis ja kakkuh on menossa minrcraft elokuvan kutsuvierasesitykseen. Sitä vaan että mäkin tulen koska mun äidin kaveri on töyissä jossain jutussa niin mä pääsen sinne :D
😂
Ou shit😂😂❤
Kannattaako ottaa casti maailman Mikä on täynnä räjähtäviä asioita😂😂
Hyvä video! Aina kun pelaan minee, niin mä ajattelen, että läpäisempä pelin. No se jää siihen että rakennan talon...😂😅
Kolmas
Mitä sä teet Apple
Jyksedi kirjoitti tuon saman tekstin omassa kauhumode videossa
Bogged en oo ihan varma miten kirjotetaat
hävisin jo tokassa ku luulin sitä strideriks, mut vika kyl näyttää vähä iron golemolta joka o ottanu damagea
@applezzi mikäs tää soundi on näis videis?
moi
Siinä oli Thanos ja Nam-gyu
Applezzi moikku💕💕
tuutko helsinkii kun speed tulle suomen?
Eka oikea ihminen ja ihanaa päästä kattoo uutta videoo
❤️
Ootte parhaita
Tilasin kaikki just äskö😅
Hyvä vidi🌸
Voiksä pelaa Robloxiin ja night in the Forest
Pystytkö voittaa villagerit ja pelastamaan kaapatut toisessa osassa
Hyvä viDeo aika ilkeitä noi kyläläiset
Bro otti rubiinit rockiksen enderchestistä mites toi on mahollista ois kantsinu pistää normi chestii nii ois näyttäny paremmalta muute hyvää kontenttia!
Aplezzillä ei oo kavereita niin se puhuu kyläläisille😂
hyvä video katsoa ennen ku menee nukkumaan :D
Oot hyvä ja paras oli hyvä video:)
Hyvä video. Pitää varmaan tilata.
Jesss vihdoin uus video!!!
Oot ihan paras ja sun videot on tosi hyvin!❤



