
Keitso
Suomen Keijoin ------------------------------------- Pelinimi: Keitso Discord: keitso
To claim this channel, temporarily add mc.game to the channel description on YouTube, save it, then click below.
Log inVídeos do canal
Vídeos armazenados com mais de 60 segundos, classificados por curtidas no mc.game e depois no YouTube.
Curtas do canal
Shorts armazenados por até 60 segundos, classificados por curtidas no mc.game e depois no YouTube.
Comentários do canal
Comentários nos vídeos deste canal, classificados por contagem de curtidas.
Pitää käydä parilla laulutunnilla
hurhur kopioi mua lol
Apina gamer tulee olemaan vielä iso tubettaja! Annetaan kaikille mahdollisuus yrittää parhaansa 😊
Haluun vielä korostaa, etten ite oo saanu kommentteja joista oisin loukkaantunut. Mun videoihin voitte kommentoida ihan niinku ennenkin. Miettikää jatkossa että mitä kommentoitte ja kelle. Monella menee helposti päivä pilalle ton kaltasista kommenteista. Ja älkää suunnatko vihaa Kreindalille ja Turhikselle, hekin ovat kiusaamista vastaan!
töyttömyys viimeinen vihollinen
kummitäti approves jos saan lapsilisät
Hyvä huomio. Rakentavaa palautetta saa antaa, mutta ne muut negatiiviset kommentit vois jättää kommentoimatta
Keitso & Kakkuh collab 2026? 🤩🤩 Massiivinen kunnia
Ok tää oli yllätys
applezzi murtautu mun kämppään
W keitso mun video.
Muistakaa etten oikeesti oo loukkaantunut noista kommenteista!😆Tää on vaan huumoria. 😁
ABSOLUTE CINEMA
kuollut internet teoria
Kiitos Keitso! tämä lämmitti sydäntä paljon!
Kona parempi ku alkuperäinen❤😂
Tuli nostalgiaa tost timantti kuutio kappaleesta 😢
Nyt loppuu se Kanakeiton maitojen juominen!
moi kommentoikaa nii pääsette seuraavaan osaan 😳 paras ragebait voittaa😤
This might be Mirella
Mikä lapsen nimeks tulee?
Jes mun ansa toimi!
Laita lisää halutaan nähä koko kämppä
Poltettiin tässä just kanakeiton kaa parvekkeella😭✌️🥀
En ihmettelis jos Keitso joutuis mielisairaalaan liiallisten kommenttejen lukemisen takia
KEITSO … SIMO ON MUN IKKUNAN TAKANA MITÄ TEEN???!!!
Liittykää mun discord-servulle kanavan kuvauksesta 😳
Et ole kiva vaan olet kiva😌🥀
Miau
parhaat kommentit menee tuleviin videoihin jee
Ampiainen Keitson korvassa vaikkuun hukkuu, kun Pasi haudassaan nukkuu.🕊️
Kai sä tiiät mitä Lertsalle kävi ku se nyysi mun maidot? Jätkä sä et tuu selvii täst!
kirjottakaa runoja kommentteihin niin valitsen parhaat
"mitäh ei ei vittu"😂
Mä nauroin tyyliin tunnin kun sanoit siitä räpistä:Okei tästä lähtee! En mä jaksa😂 mä odotin jotain hyvää kamaa😂😂😂
Olette hyvin mielenterveydellisesti terveitä
En aluks edes huomannut, että tää oli Apteekki:D
Apteekki kävin eilen meillä, kyllä muuten menoa ja meininkiä riitti🔥🔥
absoluuttinen elokuvateatteri
Seuraaa!
TURPA KII💪
Avaruus pingviinit on hyvä ohjelma ja ainakin keijo
Keitso tarvii rahaa terapiaan joten tilatkaa kanava😂
Hyvä video tärkeestä aiheesta! Itse en omaa kommenttia nähny mitenkään "kiusaamisena", huomautin vaan että videon nimessä oli vielä tällöin sana "Hardcore", vaikka videossa pelattiin survivalissa.
jos kirjotatte 5/5 runoja nii voin tehä toisen osan (2 rivin runoja ei pls pidempii)
Näin eilen kanakeitto apteekin kanssa baarissa....
Miks matkit sitä ihan selvästi
Pasi!
Tilasin kanavan! Ja koko menun
Soin apteekin lääkkeet
mä tiedän missä asut nimittäin talossa
"Tubu kuole ei, se tekee lisää videi ja mä näen niitä vielä." Joo, ihan siisti versio kyl. 😎
Mulla on kanakeiton resepti
Haluun videoon ja tee räppi rumpukapuloista
Mä kävin apteekissa eilen😅
Apina gamerista tulee kyl iso tubettaja ja harmillisesti useat ovat kiusanneet vaikka ovat häntä vanhempia ja ois myös kiva jos apina gamer pääsisi ihan oikeaan hardcore palvelimelle kiitos ❤
Eiku morjensta pöytään! Täältä tarvikkeet löytää…
Top 1 Emma-gaalassa
Meillä on huomenna ruokana kana keittoa😁
Bed-rock🤣
Onko näiden videoiden sisältö tarkoituksella laatua vai onko se sun keisto superrrvoima
Hieno video
Oon sun ikkunan takana niin älä mieti jos kuuluu ääniä😂
OOT MUN LEMPI TUBETTAJA SIIS FOR REAL ÄLÄ IKINÄ LOPPAA
Alkuperäinen video: NotVixios
Olaanks kavereita :)
VOIHAN KEITSO😂 lopetan tilaamisen jos en pääse videolle.
entä sigma simon huone
Millon on laskettu aika?
Lisää näitä nää on niin hyvii😅😂😅😂
Alkuperäinen video: NotVixios
Voitko maukuu
Tykkään kanasta ja keitsosta oliko keitso nyt se eläinlaji joka uhkapelaa se on myös todella hyvää ruokaa
Minkä kokonen muna SUL on ja jos on pieni osta hesen menu😊
😂😂😂
Keitsoon mutsista ei ole sanomista
millon face reveal
Keitso sun huonees pitäis olla 2 sänkyy sulle ja Apteekille❤🤭
Kun kerros ateria pöytään kolahtaa, niin sekunnissa se keitson mahaan vilahtaa✨
Kaikkien pitäis tilata sun kanava
MILLON KOSKIT RUOHOON VIIMEKSI??
Nää on iha parhait
Kumpi on painavampi, steve vai alex?
🙃Tää Simo homma on liian hyvä☠️
1.Haluun videolle 2. Lue mun nimi 3. Oot outo❤ 4. Sopuli
Mä oon sun keittiössä syömässä kanakeittoa😂
Goonasin tälle❤
Millon kauppaan tulee lisää matoia???
Mä näin kanakeiton puskassa makaamas ja siin vieres oli joku 20 maitopurkkia
Ei hitto toi possu on niin painava 😂
Kebabbi tehdään Rokkiksesta,samalla ku Keitsoo nauraa teurastamon roskiksessa❤
Mee töihin😂
Tehkää sama mappi netherissä💀
Pitäiskö tehdä keitsosta kebappii
Onko sun oikee nimi kebappi
Sä rakennat lisää palikoita
Oot ilkee
Lisää näitä
Olit mun YouTube videolla joskus kun kuvasin Pixel Worlds videoita. Hakkasit vaan seinää siellä Pixel Worldsissä jollain kitaralla.
Dina videot är bästa!
W keitso
Söin eilen kanakeittoo ja oli hyvää😋
Tilasin eilen Hesen koko menun! <3 Ja söin sun äitin! 🥰🙏🏻
Keijo on komee, näät sen bulkilla Safkaa nopee, haba ku hulkilla Manhunt mut... Video alkaa, kaava toistuu mut Keijo jatkaa Keijo voittaa ja video loppuu Dragon saa turpaan ja voidiin tippuu
Nicee🔥
Hauska🤣🤣
MP kurkkumopot ?
Oot hyvä pelaan
mikä tän modin nimi on toi et noi tippuu tollee
Työtön final boss
Miten alasin on kevyempi kun siinä on 3 rautapalikkaa
Miks puhut
Sä varmasti tykkäät Honda:sta
Voitko ääninäytellä keksiä
Millon kävit viimeks suihkussa kun haisee tänne asti!>:)
Millpn vauvs tulee?
Oot tosi hyvä tubettaja. Jos pääsen videolle niin oot maailman paras tubettaja😊
Nää on ihan vitun hauskoi!
ei jou nää on sairaan hyvii
Hyvä shorttsi
Mielen räjäyttävä
EI EI EI SAATA-!! repesin toho😂😂 LISÄÄÄÄ
Se puu blocki keskellä:🤫🤫🤫
PASI MY FRIEND!!!!! 🤣😭
KEITSO mitä teen simo ja pasin haamu ja kanakeitto varastanko kanakeiton madot heheheh
Millo room tour
Mä ryöstin kanakeiton
Oon sun sängyn alla nii älä ihmettele jos kuluu ääniä"
Oon sun selän takana
Meillä oli tänää kanakeittoo koulus ja se oli hyvää
Laitoin apteekin mun paketti autoon ja se on ny raskaana et joo
Torissa on myynnissä 3 lasta joitten nimet on Tupu, hupu ja Lupu myyjänä keitso
Ei oo mun kommenttia
Oliko siima Simo viime videon juontaja
näin sut mäkis ja otit 100 mega ateriaa
Siis ihmettelin minne kanakeitto on mennyt ja löysin valvontakameroista että söit kanakeiton😢MIKSSSS?!!!
Oli kyllä hauskaa video 👍💛.
Onnea raskaudesta tohtorin kanssa😊🎉
Älä välitä ilkeistä viesteistä ne ei pidä paikkaansa ❤❤
Jos annat 200€ euroa niin mä tilaan su kanava😁😂
mikä modi toi on voiks linkkaa
TILATKAA KEITSOoOoo!!❤
Oot tosi hyvä tekee videoita ja Oot tosi kiva ❤❤❤❤❤❤😊
Oot og tubettaja😊😊
Haluun seuraavaan videoonn!❤ ööö en keksi mitä sanoooo...... Mitä aijot tehä jouluna
eh ei vitt-
Kosken sun äitii
Laita keittoo sun keitsoon🍲
Pasi on viaton :((((
Aiotko ees vit
Adoptiomummi haluun rahaa adoptimummiiii anna ruokaa😂
Kissa vai kanakeitto kumpi on parempaa syödä😅
Ootko heittänyt kana keiton ikkunasta?
Missä maassa asut?🪇🪇
Semmosta parannusta vielä: tee videon sisäset subtitlet
Oon sun sun pesuhuoneessa nii älä ihmettele jos kuuluu ääniä😊
Oot söpö❤
Mikä ton muodin nimi on
Sä huomaat sulla on sellainen palikka torni tossa toisessa
Suomen kieli ei vaan oo tehty Ai slop videoita varten...
gg
Älkää haukkuko toisia
😂😂😂😂🤣🤣🤣^o^
Oot paras❤
Java vai Bedrock? :D
Mee sinne mistä tulitki
:DDDD
huutikset
Sä oot paras😊❤
Sä oot kiva mutta voitko sä laittaa mulle vastauksen koska kukaan ei ole laittanu mulle likee
Musta tuntuu että Simo tippu sinne vetee mut räjähti
Tee 1000 näitä 😂😂😊
Sä oot niin hyvä 👌 😊
❤❤❤😂
Kumpi on painavampi
Pasionsinunisä😂
MÄJOIN SUN KAIKI MAIDOT
Parsakaali on sigmojen ruokaa ja mikä on sun lempi telakka?
Söin kanakeiton päivälliseksi ja maistu pahalta en tykkää siitä😅
Tiiätkö mikä on milli 😂 Meidän matikan kirja tilatkaa jo se kanava.
Onko vauva tullu
Woihan kebappi🌯👏🏻
Oon tääl sun nurkassa älä ihmettele jos pidän ääntä✨️
VARASTIN SULTA KANAKEITON MAIDOT JA PALAUTIN NE SILLE. älä siis mieti miks sul ei oo enää niitä PS OON SUN SÄNGYN ALLA
Miks pöllit mun maidot
Selviäisitkö 24h ilman Apteekkia
Lopetan tilaamisen! Söin tänää kanakeittoo oli hyvältä𓆩♡𓆪
Älä ihmettele että ikkunassa kuuluu ääniä klo 3 AM😂
Tiiän missä asut ja nään kun sä joka päivä tverkkaat
Keitso ja apteekki on kaunis pari he työnsy syvälle toisiaan
söin eilen kebabbia, ja oli muutes niin hyvää, että laitoin sitä vähän kanakeittoon. Mut sitten siitä alkoi valua jotakin valkoista nestettä, joka maistui erikoisen hyvältä, joten tein siitä milkcheikit ja laitoin hesen menuun.
No voi nyt kebabbi🍖
Olin eilen apteekissa ja näin TOHTORIN ja se sano että se JÄTTÄÄ sut🎉JEEEEEE!!!
Joitko mun glögin eilen kello 22.00 nimittäin...
Mulla oli tänään ruuaks kanakeittoa😂
Ei jumaliste nää laittaa aina naurattaa 😂😂
Haluatko mun maidot?😂
Mä murtaudun talon suunnittelu voisi soitella sunnuntaina klo 15 ok mutta missä on Tea party
Mä söin kanakeiton oli hyvää
MÄ RYÖSTIN PASIN HAUDAN JA KOHTA SUT 😈
Äijä varasti kanakeiton maidot🤣🤣
Voitko joskus tehä nexus station videoita
Mitä kirjaa sä luet? Ei kiinnosta... -Keitso 😂😂😂
laitoin kanakeiton maitoon vettä
Mä söin kanakeitto 😁🤣
Apteekin kaa oli kyl ihanaa nukkua vaik sun sänkys oli jotai märkää🙏🏻
Voitko tehä face riveal?:]
Keitsolla tuli pieni paukku samaan aikaan kun haukkui
Aa Pasi kuoli
Keksijä keksi keksi keksin keksittyään keksin keksijä keksi keksin keksityksi 💙
Oot paras youtubetaja minekrafti sa ja hiljainen hetki passille ❤❤🙏🙏
Jouluna Isä syö possuu kun rookeri taas juo kossuu
Varastin sun kaikki kebabit😂😂😂😂
Miten sä et huomannu et käytin sun rahat uhkapeleihin
Mä saan se maito😁
Hyvä video ja millon manhunttia?
tiesikkö että peppu kakka hehehee...
Pelaatko robloxii jos et haastan sut oikeuteen
Mikä modi
Kuka tietää että keitsol on toinen kanava ja se näyttää siinä sen naamam 😮😮
Keijo, Keijo!
TOKA🎉
Voitko esitellä sun lapsen onks poika vai tyttö?✨
Mä aion koskee sun sohva 😁
Jee
Ebinkeijo millo pw videoita
👍
mee mee mee mee töihi
Olet todella kiva
Oot niin kiva mut voihan gepappi ranskalaiset ja nauravat nakit niin näytät siltä ku suutut ❤😂😊
Oon tilannu sun kanavan ja sä teet tosi hyviä videoita🎉🎉🎉❤❤❤😊😊😊
Mikä on tän moden nimi
Mä näin sut eilen 6-7 aikaan mun lähi kauppakeskuksen keskellä goonaamassa ja siinä oli kyltti jossa luki Keitson Goonaus Show
Tää on kyllä Rookeri halvalla budjetilla
Oot hyvä pelaa ja kiva
OOT HEMULI TEE FACE REVAL JA LAITA KANAKEITTO JA YYYYYYYYYYYYYYYZZZZZZZZZZZZZZZZZZTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
Kreindal myös
Oot paras
Sälaitoitjoisainpalikoita
Mikä modi
”Turpa kii”😂😂😂😅😅😅
Mikä modi
😂😂😂 nää on niin hauskoja
Tyyppi huijaa noissa kun sä pistät lisä painoa ja pistit siihen lisäpalikoita. Huijausta. Ei millään pahalla halusin vaa sanoo
Mä olin eilen kanakeiton hautajaisissa
Mikä tän mod8n nimi on
Mun mutsista ei puhuta noin
Hei tiedäksä että mikä on painavampi kun sä no hoyhen
Tiesitkö muuten että se lehmä oli sun mutsis Ei mun
Mikä modi
Kumpi on painavampi Lertsa vai kanakaitto
Kolmas
Rip Pasi😢😢
Mä en käsitä miten sun videot on niiiiiiii hyviä👍🏼👍🏼👍🏼
Olet hyvä pelaa
Oli hyvä😊 mut voitko tehä pitemmän räpin😊❤😅
Milloin osa 3 Miten tämä pelaaja melkein kuoli Hardcoressa.
Öö mun kaverit sano, että mun profiilikuva on vähän pelottava. Onko se?
Voitko tehdä siit synnytyksestä videon?
mitä mieltä olet siitä, että Seta -järjestö ajaa lasten ja nuorten sukupuolikorjauksia, vaikka he eivät ole vielä kehittyneet tarpeeksi ymmärtämään mitä tekevät?
mikä tulee nelos vauvan nimeksi ja söin keijon
Sen sun lapsen nimi vois olla lääke-keitso koska apteekissa myydään lääkkeitä ja sit siinä vois olla sun nimi koska miks ei
Ootko käyny ryöstää mun minecraft macen😢
Miks pöllit kanakeiton maijot se ei ollu maitoa vaan jotain aivan muuta ❤😂 Sun seuraavaan short videoon
Miks sä varastot kanakeiton maidot?? 😂
Montako vuotta äijä on?
Oon ite 015
Toi oli oikein keitso oot tosi fiksu🫡
Taivaalla loistaa kuu sen alla on luu ✨️
Miks ryyppäsit Apteekin kaa autossa teillä oli lapsetkin mukana (juomassa)
Sulla ja mulla on pulla sen nimi on Ulla se kiipeää puuhun jotta voisi nähdä kuuhun
Keitso inhoo mäkkii mut silti se syö kakkii. ( tilatkaa keitso) [ oot hyvä tubettaja]
Oliko pasi orja vai oliko palkkaa?
Hiljainen hetki, valo ikkunassa, päivän kiireet jäävät taka-alalle. Ajatus lentää, mieli avoinna, sanat asettuvat riviin hiljalleen. Toivottavasti pidät siitä! Ole hyvä onko tässä liikaa?
1.Haluun videolle 2. Lue mun nimi 3. Oot outo❤ 4. Sipuli
Hahahaho joo❤❤❤❤❤
Oot hyvä tekee videoita
Pliis seuraavaksi maito biisi



