
Zavast
🔥WE HAWT!🔥 Eipä muuta tärkeää sanottavaa oikeastaan ole. Mut minecraftia tosiaan enimmäkseen pelailen. Ei mul muuta Peace!🤙
To claim this channel, temporarily add mc.game to the channel description on YouTube, save it, then click below.
Log inVídeos do canal
Vídeos armazenados com mais de 60 segundos, classificados por curtidas no mc.game e depois no YouTube.
Curtas do canal
Shorts armazenados por até 60 segundos, classificados por curtidas no mc.game e depois no YouTube.
Comentários do canal
Comentários nos vídeos deste canal, classificados por contagem de curtidas.
Suomen Dream :D Kova video! Näit on kiva kattoo et tällasta lisää, kiitos!
Tää oli kyl jotain... kamalaa.
Se legit otti mun hevosen.. jonka itse löysin ja kesytin monen vuoden takaa, jouduttii tekee siit meetvurstia.
EDIT: 6:36 ja 8:59 äänet ei toimi koska YouTube päätti poistaa ne :)) No huh huh :D Tällä videolla tosiaan yritän vetää Minecraftin hardcoressa läpi samalla kuin Slinkon yrittää tappaa mut. Mitä piditte? Kuka ens kerralla mukaan? 👀
Zavastin tutoriaalit osa 1: näin minecraft pelaaja voi saada tyttöystävän :D
Eyyy 15min Tubessa ja 800 näyttökertaa! Zavastilla menee paremmin kun mulla! :D gg
Apple jäi jumiin sinne vessaan, tuuks auttaa?
"Tehkää tilaa äijjät" reps
"Tänää pelataan tällasta mielenkiintosta... juttua" Vitsi toi oli hyvä xDD Edit: vitsi mä tykkään tosta musiikista taustalla alussa :o Edit: tää oli niiiin eeppinen😱
Melkein piti laitta "Voi harmi kun harmittaa, mutta ei saa harmittaa. Paras pelaaja on se kenellä on eniten kivaa."
Tää oli aika pelottava alku, kun tietää kuka Saiix on... :D Miks ei oo facecamia?
ois siistii nähä tällane samallainen mut ns toistepäin, eli saiix olis niinku se speedrunner :D
zavast päivän pelastaa zavast! :3
Koska jengi o suuttunu ettei oo credittejä ni laitetaas sitten :D Idea saatu: https://www.twitch.tv/nelskutin Mukana videolla: https://www.youtube.com/user/00SkyBear00 Koodannut: https://www.youtube.com/channel/UCOnyelnPRXP0m2Vj0SDpwhA Setupannut: https://www.youtube.com/channel/UC0om_dZjk9O-b32pFUeWGnw Auttanut: https://www.youtube.com/channel/UCKbIx2E7WNCDvIwlBk57_sQ/ Thumbnail: https://www.youtube.com/channel/UCzljze-woVrnxdl2j7Ab7Xw Editointi inspi: https://www.youtube.com/watch?v=cZVu7QyPLe0 Editointi inspi: https://www.youtube.com/watch?v=rLXwd2xdkm8 Editointi inspi: https://www.youtube.com/watch?v=ois7FwG8o0A Auttanut: https://www.youtube.com/channel/UCZVcUEHj75cQ4RQW-RrJuwQ Auttanut: https://www.youtube.com/channel/UCZQAvqItxq4jKsZf3dwGp9g Auttanut: https://www.twitch.tv/dantsi_ Ja jos joku NYT väittää etten oo jotai creditattu ni voi syö sukka xDD
16:25 Saiix... ! = George... come here! Xd
Nyt oli kyl hyvii isku repliikei:DD
1:22 ha ha ha
Liittykää discordiin jos haluatte mukaan haasteisiin! :) https://discord.gg/YfBy2m5
Zavast on Suomen Dream :D Mut hei, hyvä video!
Ei vissii kulunu yhtään ender eytä portaalin ettimises kun sait niit 11 ja kun menit stongholdiin sul oli yhä 11
Nyt oli jännä video, hyvin editoitu! :D
Käykää seuraamassa Nelskua twitchissä! :D https://www.twitch.tv/nelskutin?sr=a
Zavast: Tappaa kaikki. Enderman: Mitä sanoit?!
Legenda on taas julkaissut uuden videon! Olisko uus haaste idea minecraft mutta Random mobi spawnaa joka 1 min?
Nyt on aivan pakko sanoo, et parempaa Speedrunner vs assassin videota en oo nähny
JESS VIHDOIN UUS VIDEO:D Oon kattonu tässä viimeaikoina läpi varmaa puolet sun videoista ja on kyl ihanaa contenttia!! <3
Yrittäkää tappaa ender dragon maailma sivuttain Tykkää että zavast näkee
hyvä video ja kiva kun saikkeli mukana :D
Tee video: minecraft, mutta en saa droppaa mitää mitään mikä joutuu inventöryyn eikä mitäån saa laittaa chestii! Ja saa siis craftaa tai laittaa jotain juttui kaikkii tableihi
Seuraavaks ei saa osua Maahan mutta kalana LIKEE JOS HYVÄ IDEA
"mä tykkään ku sä pelaat likasesti"💀😂😂
Millon Zavasta ja Tubu pelaa minecraftiä tyttöystävien kanssa?
15:32 zavast meni lankaan 😂
Se fiilis, kun on ollu kokopäivä menoo ja lopulta ku pääsee kotiin niin väsyttää, menee hetkeks kotisohvalle istuumaan ja sitten huomaa YouTuben etusivulla Zavan uuden videon🤤 Kiitos päivän piristyksestä! Oli loistavaa settiä! :)
Miten sä selvisit ton 15:30 kohan :D. Ja editointi oli kyl ihan 7/5 👌🔥
Paras tiimi Zavast, Kakkuh ja Applezzi
Oot mun lempi tubettaja koska teet hyvii mine videoi jotka o. Kans haaste videoit
6:00 tarkotti että niitä ghasteja spawnaa sillee randomisti vaa niitä ghasteja spawnaa blockeille ja sillee niinku se ghast oli sielä bastionilla jossa sillä oli blockeja jolle spawnaa.
Zavast got some rizz :D
Mä en tykännyt tästä D:
5:24 itelkin kun olis tommoset tohvelit XD
Muutut hämähäkiksi! "Mä buildaan johonki" - Zava 2021
Tää video on vaan niin täydellinen hanki tyttöystävä ja ole häviämättä 100€
Yoooo
Jos lähtisin ite yrittää tollasta kuolisin ihan koko ajan :)
😎😎
Näytti tuskalta mut hyvää kontettii tuli👏🏻👏🏻Seuraavaks joka blocki mille astut muuttuu randomiks🦆
Tää oli sun parhaimpia videoita!👍🤩
Kyllä kanava menee tilaukseen jos tulee tämmöstä contenttia
Mielenkiintoinen haaste,hyvä video🙂👍
Uus video = päivän parantuminen 100%
"Tänään me pelataan mielenkiintoista juttua" tän sarjan introks :DD
Slinkon meni kirjaimellisesti lankaan endissä😂
Ghastit ei voi spawnaa ilman blockkeja, mut tehä viette blockkei netheriin ja toki ne chunkit mitä siel valmiiks on, on ongelma :D
3:19 zavast pro pick up line
Legendan mukaan jos on ajoissa zavast vastaa
12:33 ois kannattanut tehä shieldi
Tee speedrunner vs assassin jollai tämmösel twistillä :D ois aika hauska
Kiitos Zavast kun jaksat ja jaksat tehdä näitä vide oita Big recspeckt
15:27 LUCKY AF 😂😂😂
Sorsa. Ihanasti editoitu. Olin ihan jäykkänä aika mones kohtaa ku pelotti sun puolest xD
Slinkon: Juoksee Zavastin perässä Zavast: *Juoksee narniaan asti karkuun*' Legenda kertoo että Zavast on vieläkin juoksemassa Narniaan asti...
12:22 tubu on ilmeisesti kattonu dreamin videoita
11:38 Muuten ihan hyvä idea, mutta Helsingin keskustassa ei tietääkseni ole järveä 🤣
Itseasiassa 15:30 Se oli puoliks Slinken apua:D jos se ei ois hämänny et ois Ehkä laittanu. Sorsa (katoin vidin loppuu)
Hyvä ja hauska video! 🤩 lisää näitä ja enemmä assassineja 😎
Hyvä video, Sorsa! Lisää näitä :) Tubu olis kiva vieras tai Saiix. Editointi oli kans tosi LIT 🔥
Sun videot on parhaita!😌👍 Tee lisää tälläsiä videoita! ps minkäköhän lainen uusi setuppi on?
Itse Asiassa sodassa kaikki ei ole sallittua koska siinä on olemassa omat sääntönsä🤓
Vähän käytety rää musiikki jota laitat aina ekana soimaan ja suurimman osan videon ajasta. Suosittelisin ettimään muitakin eeppisiä musiikkeja, niitä kyllä on!
EZ GG
Siis teet ihan sika hyvää kontenttia ja oot muutenki hyvä! 🤗 Tykkään myls ihan sikana sun texture packista! Voiko sen jotenkin jakaa?
Sun videoista tulee aina hyvälle tuulelle!! 😄💎
Semmone et et lähtee randomisti 5 hp ja joskus maailma muutttuu sivuttain ja pitää tappaa ender dragon tai wither tykätkää et näkee
Hyvä video🙂 toi mode on aika siisti.
Ens vidin idea Joka 30sec sun päälle spawnaa tnt?
Ei saat*na toi pränkki :DD btw hyvä video jälleen
Voi näitä Zavastin, Applezzin ja Kakkuhin mobi tietämystä
Tosi hyvä video ja hienosti pärjätty!!! Oot tosi hyvä pelaan<3 sorsa
Seuraavaks Minecraft mutta 100% maailmasta puuttuu
kuka kattoo 2024
6:10 eiks se ois toiminu jos oisitta hakannu ne alimmat portaalin obsidianit ite ja laittanu ne sitte ite siihe? 🤔 Hyvä video! 🔥
En viel kattonu koko videoo mut kuulostaa vaikealta :O
Mahtava video
Tää on mun lempi video koko youtubessa
muista käytää kirvestä muuten kun joku sojaa kilvellä se rikoo kilven hetkeksi
Oikeesti avivan mahtava video taas varmasti kiitos
tää o hyvä ku tos e dragon fightis on nii intensiivinen musiikki mut et ees ottanu melkee yhtää damagee siitä lol
Aloitin Sveitsin valtaamisen juuri ennen heidän kansallispäiväänsä valitsin saksan kieltämättä se harmittaa hieman kaasu alkaa loppua eikä vielä ole edes talvi en onnistunut valtaamaan yhtään Sveitsin provinsseistä ja nyt kimppuuni hyökätään liittoudun ranskan kanssa ehkä he voisivat auttaa
Näköjää pitkästäaikaa jotai muuta ku randomizer uhc xD
vähä voisit laittaa musiikkia hiljemmalle loppufigthissa koska puhe ei kuulu kunnolla. muuten tosi hyv video :D
Tarviin lisää näitä oon tullu kattoo monta kertaa tän saman videon
Voitko leikata vähän enemmän että ois lyhyempi video koska en jaksa kattoo ihan näin pitkiä älmäö
Voitko tehä videon miten lataa toi sun texture päkki ja yli päätää mitää texture päkkii? 🙂🤨
Pystyitte kyllä laittaan niitä släbejä sinne endiin, mut aina kun joku tulee siitä portaalista niin peli muuttaa kaikki palikat siitä plätformista 3 ylöspäin ilmaksi.
Hyvä video👍 Ei ainakaa idea tullu georgenotfoundilta?😉
Olin kattomas slinkonin streamii ja huomasin et sult tuli video ja tulin heti kattoon
Ei vitsi toi oli hyvä kun sanoit "Ootko sä super kuuma kun tuut nehteristä" tai jotain😆😌
Hyvä vidi! Lisää näitä! Ja lisää videoita aktiivisemmin!😉👍🏻
Siis tilauksee menit siitä et sul on soinu ny parissa videos tää sama musa täs alus, ni see on yks mun lempi biiseist :D
Mä haluun lisää näitä haaste videoita zavast
Odotukset: tää on sit joku tunnin kuvaus Todellisuus: aijaa täs meniki se 7 tuntii
Tilasin kanavan ja tykkäsin videosta. Oot paras tubettaja❤
Tää oli kyl yks parhaista sun videoista 5/5
Tilasin sut. Todella hyvä idea. Siis todella hyvä idea tää Minecraft mutta 99% maailmasta puuttuu
Sait kaks kertaa monster hunter achementin oot myös toisiks paras tubettaja
Tää on muuten niin hyvä video jo kolmasti katottu.
Nyt oli kyllä niin hyvä video että parempaa saa hakea
Netherissä voit käyttää vettä laittamalla padan maahan ja vettä sen sisälle (Like et zava näkee!)😁😁



