
Festaben
🐵 VELKOMMEN TIL MIN KANAL! 🐵 På denne kanal laver jeg underholdende Minecraft videoer til unge. 💭 OM MIG! 💭 Jeg er en 24 årig dreng med godt humør, som elsker at optage og redigere videoer! Jeg er bosat i Odense, hvor jeg bor på kollegie og studerer. 📞 KONTAKT! 📞 Angående reklame/promovering kan jeg blive kontaktet på min mail: [email protected] 👕Merchandise👕 Jeg har mit helt eget tøj, som kan købes på min hjemmeside. Det bliver trykt og sendt i Danmark. https://coolmerch.dk/ 🖥️Hjemmeside🖥️ Besøg min hjemmeside for at lære mig bedre at kende. https://festaben.dk/
To claim this channel, temporarily add mc.game to the channel description on YouTube, save it, then click below.
Log inKanal videoları
60 saniyeden uzun depolanan videolar, mc.game beğenilerine ve ardından YouTube beğenilerine göre sıralanır.
Kanal şortları
60 saniyeye kadar saklanan kısa videolar, mc.game beğenilerine ve ardından YouTube beğenilerine göre sıralanır.
Kanal yorumları
Bu kanalın videolarının altındaki yorumlar, beğeni sayısına göre sıralanmıştır.
Kyllingen navn chicken jockey
Kom med navneforslag til vores pandaer🐼🐼😋
Glædelig jul til alle mine festaber🎄☃🐒
Festhunden😂😊
Hvad synes I om Mrs Prinsesseplant?💅🏻🌸😂
Festhunden ❤❤❤❤❤❤❤
Kylle rylle
din hund skal hede bubi og din kyllingen skal hede kylle rylle
Kyllingen skal hedde chicken jockey
Hvad skal vi navngive vores 2 søde vovser?🐶🐶
#Reklame - Black week tilbud på mit merch😎 https://coolmerch.dk/collections/festaben
Min hund hedder også baloo bare lige det staves baloo
Fido
Shadys har accepteret din udfordring 1v1 på prank wars Ps mega god video
har du en bror som hedder Max😅😅😅
du er så mega super sej 2:10
Det er virkelig flot og fedt lavet!
De er shadys kat der har pranket morten 😅😂
God video😊
Chadi’s har accepteret at lave en battle inde ved en hos ham
Rigtig god video like hvis i er enige 🎉❤
Du er verdens bedste YouTuber og håber du får en god jul 🎉❤ 🎅🤶🤶
Kan du huske sisdte video der svaret du mig. det var en sindssyg god kamp
Super god video fest
God video ❤❤
Jeg har lige set tidsrejsen 1 og skal se nummer 2🤩🎄
Fahh
SPY har kørt nyt tøj still ps er KEMPE FAN men min lillebrors ven har en ven så da sytg godt ville have dig som en af hanes fan hans kanal er COOL godzilla gamig
Kan du spille faction igen
Mega fed short❤😊
Shadys har taget pvpen op
God video fest
Mod spy
Glædelig Juleaften til alle igår
Lav nu uhc igen
Shadys har også lavet en hemmelig base i spawn spingvand i en af de lampe
Glædelig jul alle sammen også god jul til dig Fest🎉❤
Min ned onder din base
God video
Mega God Video Fest det var godt nok en tæt kamp du kæmpet godt men ser vidst ud til du mangler og træne lidt men ellers Glædelig Jul Fest😄❤️🎄🎅
Glædelig jul fest mega god video og min mor siger også at jeg er en abe så dig og min mor er meget enige med at jeg er en abe 🐒😂🎁🎄
😮😅det var mit navn 😂 troede ikke at det var det navn du Valgte😂det er så fedt😊 PS indtil videre god video❤
hey Fest jeg elsker dine videoer og du er den beste youtuber i verden forset det god arbejde :) ps kan du spille Roblox Piggy med Judex og Shadys
Falke
Mega god video fest
Må jeg komme på skærmen har subscribed Btw doodie lavet kyllinge pranken
Det er en God video Festaben :)
Jeg syntes der ville være sødt med chokolade og lakrids ved ikke hvad den siste skal hedde
Flere normale videoer de er bedre end shots men denne shots er der ikke noget dårligt ved
hvad betyder det
Jeg tror jeg vil finde en måde at gøre mig selv så lille😂
Haha
Første
Der er pæn
9:53 OMG en BANAN!! God video :D
Hej fest..Mega god video❤❤. Mvh.. MONE🐒🙊🙈🙉🐵
Hey fest fed video❤🎉 10:18 hmm hmm fed mininion der😅
Fake men stadig mega god❤
😉🤯
OMG FESTABEN SPEEDRUNNER :O
Den lille panda kunne hede bandi lidt ligesom en lille bandit😊
Jeg hved godt at du har et akvarie ved siden af din base men det kunne være lidt mere realistisk vis din base bliver til en vand blog, fordi axselotels går virkeligt sjældent op på land 🤓 så det ville give mest menig ps din gras blog er også flot😊
👍🏽👍🏽😂❤😊👍🏽👍🏽
12:40 jeg pynter slet ikke op til jul. Jeg hader jul. Jul er den mest deprimerende måned på hele året.
Sparki
Fest du er den beste til prank wars
Elsker dine video’er😊❤❤❤ og med det der uld kan du bygge en hemmelig base under vandet eller et skib😊😊
Du skal prank shadys næst gang😂❤😊
Festhunden
Tulle❤❤ hilsen Storm
Var den Første der liket
Drapeham😊🪦💀
En Prank du kunne bygge et hus til ham med Ghost Blocks som guld
mega god video fest:)
Der skulle havet været en kiste der vil dræbe dig fra beduna😂 men jeg tror den døde
Han har lavet en video 😀😀🤪🤪😅😅
Shadys har bygget hospitalet
Det er et hospital og shadys har lavet det😊
Den nye hvide bygning af shadys ny Hospital
Jeg har også sobed til dig😁
Vild fed video fest😁 (plus jeg har lige ramt 90 subs)
god vid såm altid 1nd
Ja det giver ingen mening god video❤
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
E det ikke herobrien tror jeg nummer to the skriver btw
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍🏿
Godt fundet 😂
Kan man join serveren?
Sjovt😂
Hey Festaben
Fed
meget god video fest!
Suspicious
Du god til at snyde
God video som altid
Mega sygt speed Runner vi har på banen 😂❤
God video som altid😂
God video
Du var bare uheldig
Hvad med masser af julegaver😂😂
Elsker virkelig alle dine videoer
En af Pandaerne kun Hedde carlo
Nu der 3.930
Baby pandaen skal hede Jonas
Det er Mortens skyld at Spy har fået hul i hovedet ps mega god video mvh Matilde
Morten har været over ved spa base og stjålet nogen af hans ting, han kom ved et uheld til at springe en creeper og derfor har spy hul i hovedet😂😂 Ps elsker dine videoer bedste hilsner safira💜💜
Jaaaa
Lav bit hode😊
Det har beduna sæt
Ild🥶🔥🦆
Du er god til at byge
Banger Video fest glæder mig til mere sjov og festabe balade
Håber du vil spille valis UHC
Du er den bedste fest
Den hund men lyserød halsbånd skal hede gurli og den med gul halsbånd skal hede Gustav 😂😂❤❤
Det er fordi shadys prankede Morten
DER ER JUDEX DER HAR LAVET EN KYLINGE PRANK HA HA HA😂😂
Doodie det er ham 😊
Woow det er mega flot🐼
Du kan lave en Cobblemon serie det kan folk godt lide
det virker ikke helt 😂man skal have en enderman farm før man får XP tror jeg
😐
😂
Det meget nemmere og komme op med vand og man skal nok gør det uden Shaders😄



