
Minecraft.Greece
Hey everyone! We’re RFS—the Rainbow Family Servers, known as Minecraft.gr. Since 2011, we’ve been building a warm home for the Greek Minecraft community a place where newcomers feel safe, veterans feel challenged, and curiosity wins. Our rule of thumb is simple: no problems, only challenges. When something breaks we breathe, diagnose and fix; when an idea appears, we prototype and ship. Survival seasons invite neighborly projects and long arcs; creative cycles spark big builds and redstone schemes; events bring laughter, races, quests, screenshots you’ll keep. Performance matters, but kindness matters more, so we keep things inclusive, anti-toxic, and fair. Moderators guide without hovering; the vibe stays human. Creators drop by to film, stream, and collaborate. The team lends craft and flair, turning spawns into landmarks and weekends into festivals. If this sounds like you, join our Discord, say hello, claim your spot, and place that first block. RFS—Since 2011 & Beyond.
To claim this channel, temporarily add mc.game to the channel description on YouTube, save it, then click below.
Log inKanal videoları
60 saniyeden uzun depolanan videolar, mc.game beğenilerine ve ardından YouTube beğenilerine göre sıralanır.
Kanal şortları
60 saniyeye kadar saklanan kısa videolar, mc.game beğenilerine ve ardından YouTube beğenilerine göre sıralanır.
Kanal yorumları
Bu kanalın videolarının altındaki yorumlar, beğeni sayısına göre sıralanmıştır.
DISCLAIMER: I was not hurt in the making of this video
ВОТ, что нужно в майнкрафте строить!)
keep up, περιμένουμε!!
RFS<3 anypomonoume ;)!! Psomas*
μολις τρεχω τον σερβερ moy ftiaxnei αρχεια αλλα στο ''log and chat'' δεν γραφει τιποτα!!!!!!! εχω 1.7.4..... τι να κανω? plase help!
That Ps2 minecraft
the server is not working
@KrionStudioThank you mate. Next its Gludin :P . Its public yes. IP is on description!
Rawr! I built it! (some of it =D)
and then god came
@RainbowServer You want me to build a 400 by 300 castle. Thats gonna take a long long time...
Oh my God! THIS IS THE BEST!!
The server is great, i highly advise joining this server, u won't regret it :)
RIP Talking island
hehe nice... What is next ? the rest of talking island ? I would like to join this server if its public. Let me know.
amazing work! well done! good job! love it! (what else could I say? :D)
@RainbowServer is there a chance of you making the whoie map on one scale (one world?) I can help
THIS FUCKING SERVER IS BADDASS NAD FOR THE POEPLE WHO MADE IT: YOU GUYS ROCK!!
@KrionStudio YEap. We have already the map of L2 but we are going to build only the towns for now :)
nice :D
kai egw!
nai alla den e3igeis merika pragmata as poume ama einai kapios kenourios kai den 3erei apo auta den les pos kanoume to arxeio.stin arxei
Padakoys σε ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σου.. καταφερα και ανοιξα εναν σερβερ..το θεμα που μπε προβληματιζει τωρα ειναι οτι στο προηγουμενο βιντεο σου δεν ειχες μηλισει για static ip..απο οτι ξερω πρεπει να εχεις στατικη ιπ για εναν σερβερ..εγω ενω ειχα για καποιες ωρες την ιδια ιπ (απο το what'smyip) μετα αφου ξανατσεκαρα για την ιπ μου ειχε αλλη.. πως μπορω να το διορθοσω? και κατι αλλο. οταν νεοι μπαινουν στον σερβερ μου δν μπορουν να σπασουν τπτ..πως το διωρθωνω? ευχαριστω προκαταβολικα.!
h exeis to essentials protect,check it :)
dhmiourgeis ena egrafw keimenou kai kaneis paste: java.exe -Xmx1G -Xms1G -jar craftbukkit.jar PAUSE arxeio apothikeush ws kai grafeis Run.bat to bazeis sto folder tou server sou kai kaneis Run
padakoys γίνεται να βάλω public IP και να παίζω χωρίς να αγοράσω το Minecraft;
LostreBoy006 edw!!! Oreo tautroal padakoys :)))
padakoys 8elo poli help m leei otan patao to "run.bat" ERROR:unable to access jar file craftbukkit.jar ti kano?
Το run.bat που θα το βρω;
to run.bat pos to briskoume . katebazw to craftbukkit alla to run.bat pou tha to brw .. ?
εχω κατεβασει το ετοιμο server αλλα οταν παταω server.RFS μου λεει oops something went wrong!! Γιατι??? :(
re file mou ego otan pao na to katebaso mou leei pos mporei na blapsei to pc sou ti na kano ? mporo na to katebaso apo kapou allou ?
Prepei na valw akrivws osoi RAM exei o ipologistis mou?
θα ήθελα βοήθεια. Πως φτιάχνω το run.bat? Μπορεί να με βοηθήσει κανείς?
taz approves !
to run pou to vrsikw?
Pws na kanw to .bat file ?
padakous θα ηθελα βοηθεια , πως να κανω το run.bat ????? ευχαριστω!!!
kool
φιλε μου εγv βαζω την IP apo to what is my ip kai o server den anoigei tha mporouses na me bohtheiseis????
Padakoys pos kano update to run.bat gia na ginei o server 1.5.2??
Οκ αυτο με την ιπ και του νεους παικτες.. αλλα αντιμετωπιζω ενα προβλημα.. ο σερβερ μου λειτουργουσε κανονικα αλλα ειπα να φτιαξω εναν νεο.. αφου τον εφτιαξα και εκανα ολα τα βηματα τωρα δινω στοους φιλους μου την external ip μου αλλα δν μπορουν να μπουν..τι γινετε?οι ριθμησεις του σερβερ ειναι οπως ηταν οταν λειτουργουσε κανονικα..
what i must find in ipconfigg ?
Kati p dn gnwriza oti ypirxe.Nice job!
@osfp4ever1 Dokimase na anoikseis tin port sto firewall ton windows i na kliseis to firewall ( pou dn to sunisto - mono se periptoseis apelpisias )
thnx polu !
@petsagouris Sto epomeno video... to leo kiolas sto telos!
ena poly kalo video ua htan pos na topouetoume plugins h akoma kalytera poia einai ta poio basika kai diaskedastika plugins pou ua htan orea na ta eixame ston server mas panta me bukkit omos
Ego tin deytera i tin triti tha enan server pou legete AmazingCraft kai o kodikos tha einai 5.136.156.198 apo ti nomizw
htan o prwtos Minecraft server ellhnikos
mia erwtisi dld prepei na ftiajw server ama uelw na peje mono egw kai enas filos moy ???
padakoys exo ftiaksei ton server alla otan pao na bo mou leei outaded client ti na kano?
@nikoloz774 start -> run -> cmd then type ipconfig
pos ton kanoume na mhn laggaroume?
@Fandomethor sto cmd grapse to path tou c:/windows/system32 k meta ektelese tin edoli ipconfig
file eki sto 3:47 poy patas kai soy bgazi ton server exo kani oti ekanes ala emena den moy ton bgazi ??
Eimai cmd, pataw ipconfig, enter ke m vgazei 'ipconfig' is not recognised as an internal or external command, operable program or batch file. Ti kanw lathos?...
gt dn exei wind sto port forwarding?
h mousikh pou akougete pia einai?
pio ine to tragoudi??
padakoys ti texture pack exeis sto minecraft ? mporeis na mou steileis link gia na to katevaso giati mou arese ?
το port forward το εκανα μια χαρα αλλα λεει ακομα οτι ειναι κλειστη οταν το τσεκαρα εκλεισα και το firewall απο τον υπολογιστη και παλι τα ιδια. Padakoys i have problem!!!:P help αν μπορεις. Υ.Γ. επαιζες trackmania?
file m se parakalw apanta s ayto to mnma... 8lw na ftia3w enan server oxi gia na mazepsw kosmo alla gia na paizw mazi me enan filo mou.. dn 3rw an me katalaveneis..ta ekana ola ayta p eipes alla synexeia m leei bad login..kamia idea?
¿PS2 o PS3?
Pc !!!!!!!
Eida PS2 kai leo ti sto kalo evgalan to minecraft gia PlayStation 2
Is the rainbow server still running? I've been searching for how to get on for ages!
no it is just f**********g PC
@projactLP agorasa to minecraft :p
suubed megale =D
gamato
ευχαριστώ :)
pos se lene skype na me voithisis
gia thelon na rotiso ama mporo na sindetho ston server (simiosi den exo primium logargiasmo einai aplos kai xrisimopio tin craked version tou 1.8.1) ama mporo kai ginete na sas stilo to name pou vazo sto programa gia to fake name mousas parakalo apantiste
to tragoudi pou to vriskw ? kserw pos to exei ftiaksei o padakoys alla pou to vriskw ?
AKA:PADA FTW!!!!
se merika nai to xriazese...se ala oxi p.x Essentials po0 einai simpiesmeno arxio nai to xriazese
sto yusers m leei sta permiseons afto - groupmanager.noofflineperms na to diagrapso?
eine crachet o server?
hi
@DuDekilleR7 den aksizeis
@DuDekilleR7 Poios eipe oti tha svisw to comment ? Thelw na vlepoun tin axaristia sto megalio. eimai enas kai alloi einai olokliri omada k dn ta katafernoun etsi.
@djqontrol1 there are other channels that support the rainbow server..thats why this channel has only 1 video and little views...check out the Favorites of this channel for more videos..!
pio einai to name s sto skype
paidia mpravw!!! o server eiani katapliktikos alla den mporw na kanw login :(
Πολυ ωραιο βιντεο !!!! - dabaze1
mprabo george wraio videaki! basika ti videaki lew..VIDEARA! :) ~skino0 +1 like
very good video na kano mia erotisi 8a sas parakalousa na tin apantisete iparxi problima an bo ston server sas i kai se opiondipote server me onoma OmgFuckALL dn paei se kapion auto alla dn mou erxontan kapio onoma dn iparxi periptosi gia ban e?
nai
epic video!
ισος ο καλητερος server που ειπηρχαι ποτε στην ελλαδα σηγουρα
Maresei poly o server sas paidia exw pai3ei ligo (exw mpei se faction exw maze4ei diamantia ktlp) Eixa dei sto sxediob gia kati class 9a mporoyses na mou e3hgiseis kai to systhma me ta shops pls?
Πιο shaderpack έχεις;
kane m sub egw s ekna
go padakoys from jdoger95
@123themi Gasp
@RainbowServer wow pios tragoudaei? :D
Poli kalo to piston!
to song einai ola ta lefta! pws legete?
@RainbowServer esu to exeis ftia3ei h einai apo sigrotima? gt dn to vriskw sto youtube!
@123themi egw :-)
Server is 1.7 - update your client !
ParacraftGR dw:)
Kai Egw georgeGR2811
παλι καλα προλαβα θεση για δικο μου chest :D
Raimbow <3
RFS <3
ανυπομονουμε να δουμε !!!
perimenoume ta xananixei <3 enas apo tous kaliterous ellinikous minecraft server(kai isos o kaliteros :D).
Parabens pelo seu canal, adorei seus videos também sou youtuber mais to iniciando ainda kkkk Tenho mais experiencia em lojas físicas... tenho uma rede de lojas. Mais por fim otimo conteudo ..ai se poder ajudar a gente aqui também e se inscrever no nosso canal agradeço mt



