YouTube'a geri dön
YouTube
Macaristan

Thør011 Gaming

Teamers don't Survive long in my lobbies :) Hogyha Szereted A Brawl Stars Videókat, akkor ez a legjobb hely neked! :D Business: [email protected]

Aboneler
81,600
Görünümler
39.4M
Videolar
1,278
Tahmini aylık kazançlar
$6,691 - $11,152
Channel owner
Unclaimed

To claim this channel, temporarily add mc.game to the channel description on YouTube, save it, then click below.

Log in

Kanal videoları

60 saniyeden uzun depolanan videolar, mc.game beğenilerine ve ardından YouTube beğenilerine göre sıralanır.

YT'nin beğenileri
3,176
Görünümler
50,291
YT'nin beğenileri
1,518
Görünümler
57,432
YT'nin beğenileri
1,344
Görünümler
39,159
YT'nin beğenileri
1,312
Görünümler
40,368
YT'nin beğenileri
1,251
Görünümler
36,746
YT'nin beğenileri
993
Görünümler
21,495
YT'nin beğenileri
979
Görünümler
33,837
YT'nin beğenileri
954
Görünümler
26,925
YT'nin beğenileri
938
Görünümler
24,149
YT'nin beğenileri
752
Görünümler
16,706
YT'nin beğenileri
745
Görünümler
20,114
YT'nin beğenileri
729
Görünümler
18,922
YT'nin beğenileri
585
Görünümler
13,502
YT'nin beğenileri
574
Görünümler
12,149
YT'nin beğenileri
522
Görünümler
10,916
YT'nin beğenileri
511
Görünümler
13,633

Kanal şortları

60 saniyeye kadar saklanan kısa videolar, mc.game beğenilerine ve ardından YouTube beğenilerine göre sıralanır.

YT'nin beğenileri
5,674
Görünümler
267K
YT'nin beğenileri
5,285
Görünümler
121.8K
YT'nin beğenileri
4,326
Görünümler
191.1K
YT'nin beğenileri
3,947
Görünümler
231.3K
YT'nin beğenileri
3,862
Görünümler
187.7K
YT'nin beğenileri
3,154
Görünümler
178.3K
YT'nin beğenileri
3,070
Görünümler
163.1K
YT'nin beğenileri
3,039
Görünümler
174.8K
YT'nin beğenileri
2,984
Görünümler
160.5K
YT'nin beğenileri
2,931
Görünümler
139.2K
YT'nin beğenileri
2,919
Görünümler
125.8K
YT'nin beğenileri
2,916
Görünümler
143.2K
YT'nin beğenileri
2,813
Görünümler
163K
YT'nin beğenileri
2,808
Görünümler
119.7K
YT'nin beğenileri
2,707
Görünümler
155.7K
YT'nin beğenileri
2,695
Görünümler
116.8K
YT'nin beğenileri
2,517
Görünümler
124.7K
YT'nin beğenileri
2,502
Görünümler
128.1K
YT'nin beğenileri
2,487
Görünümler
134.4K
YT'nin beğenileri
2,428
Görünümler
146.1K
YT'nin beğenileri
2,415
Görünümler
131.8K
YT'nin beğenileri
2,329
Görünümler
120.1K
YT'nin beğenileri
2,317
Görünümler
117.9K
YT'nin beğenileri
2,208
Görünümler
123.1K

Kanal yorumları

Bu kanalın videolarının altındaki yorumlar, beğeni sayısına göre sıralanmıştır.

hát...umm Kattosnak pont ilyen videója volt.érdekes...

YT'nin beğenileri
43
#6 @LynxGameplay76
HUNTER SÖTÉT TITKA...

Örülök hogy egyre többen szólalnak fel ezzel a Ganggel kapcsolatban

YT'nin beğenileri
33

Abszolút W videó, köszönöm hogy vettél bátorságot megcsinálni végre... Remélem mindenkihez eljut!

YT'nin beğenileri
14
#21 @botitubefan
MENNYIRE VAGY BRAINROT?

Kattosé legalább vágatlan volt, bsben amugy is tortenik mindig valami

YT'nin beğenileri
14

4 első van😂 Én ezzel azért nem értek eggyet mert ha szeretsz valakit miért akarnál nem játszani vele lehet hogy nehéz de még mindig vannak nem kupára menők meg főleg prestige felett nem lehet visszabukni tehát ha eléres prestig 1 vagy 2 esetleg 3 akkor utána játszhadsz anélkül hogy aggódnál kupa bukás miatt

YT'nin beğenileri
13

Köszönöm hogy megcsináltad ezt a videót a rohadt nagy respect neked Thor sok sikert 100k-hoz.

YT'nin beğenileri
13
#27 @Bmgamer-12b7
CSAK ENNYIT DAMAGEL?!!

Charlienak a superje is tud 1-et damagelni, ha a robot kb. 1 hp-n van.

YT'nin beğenileri
11

Broo és ezér kell mert hasonlít egy virág lópikulára?😂😂😂

YT'nin beğenileri
11

Régi rendszerben 31k kupája volt és bug miatt csak nála így volt látható az update utáni első napokban, Izanának meg 50 es volt 😂

YT'nin beğenileri
10

Örülök neki, hogy nem csak Hunrix csinál ilyet hanem már nagyobb tartalom gyártók végreeeeeeeeee😘

YT'nin beğenileri
10

Ez tipik az a videó volt, Amibe bele kezdtem, és azt kívántam bárcsak ne tettem volna xD Rengeteg óra ment bele ebbe a videóba, Ami egyáltalán nem látszódik a videó hosszán sajna, Szóval CSAK 2,000 like után GONDOLKODOK EL Még egy ilyen videón... (És megköszönöm hogyha nyomtok egy hypeot a videóra )

YT'nin beğenileri
7
#39 @PowerPatrikOfficial
10+ DOLOG AMIT ELFELEJTETTÉL...

Szia Thor! Csinálnék egy olyan videót, ahol magyar YouTuberek döntik el, hogy mit csinálok aznap. Nagyon boldog lennék, ha írnál nekem egy cselekvést / tevékenységet amit aznap végre kell hajtsak! Ez lehet sport, kihívás vagy bármi ami eszedbe jut! Előre is köszi a válaszod!

YT'nin beğenileri
7
#42 @Noel_molnar
Ő VOLT A LEGELSŐ?!!

Csinálsz egy rövid videót arról hogy colletel mi történt?

YT'nin beğenileri
6
#46 @tamastoth8421
ÉRKEZNEK ÚJ HYPEREK?!

Nem hiszem , mert gier-ből 6-ot ír szóval … MINDENBŐL 6 LESZ ÉS CSŐDBE MEGYÜNK!!!!!!!!!!!!!!!😂

YT'nin beğenileri
6
#47 @EmíliaFrancsics
ÉRKEZNEK ÚJ HYPEREK?!

Ez logikus! Már alig várom!!🎉🎉🎉🎉

YT'nin beğenileri
6

Harmadik comment és még egy bug van ha no trophies modeba mész és egymás után hármat vesztel a kövi körbe pl elinditod a shodownt botok lesznek valaki így csinálta meg a prestige kettőt

YT'nin beğenileri
5

Én egy brawl box ból nyitottam ki crowt és az a nevem hogy brawl box 😂

YT'nin beğenileri
5

Thor a legjobb! Végre valaki aki jól elmagyarázta hogy mi folyik! El is küldtem az osztálytársaim felének mert ők nap mint nap Huntert néznek.

YT'nin beğenileri
5
#64 @JaniSz-g2s
INGYEN KUPA GLITCH?!!

Felvittem cordit prestige 1 re ès aztán kettőre de a p2 es pushnál szar enemyket kaptam nemtudom miért

YT'nin beğenileri
4

A p5 vége is már olyan volt, hogy 3-as damianek, és -15 kupa egy lose, úgyhogy már ne számíts p6-ra!

YT'nin beğenileri
4
#82 @QuickSlash-YT
INGYEN KUPA GLITCH?!!

Ez régen volt bent kb márciusba ha jol toom :P

YT'nin beğenileri
3
#85 @zazu-clips-hard
Mi Volt A Brawl Stars PRIME?!

Fu ez jó kis nostalgia volt, a Starr Force-os seasonben emlékszem akkor volt az első Brawl Passem megvéve. Amúgy az volt a pizzás event nem?

YT'nin beğenileri
3

Szia Thor! Köszönjük neked ezt a csodás videót, ezeket idáig énis észrevettem, hogy egy igazi csaló! Nagy Respect a videóért!

YT'nin beğenileri
3
#88 @Dr.Lasagne123
HUNTER SÖTÉT TITKA...

Igen! Örülök hogy egyre több ilyen videó van már a yt-n. A legjobb hogy jó humrorral csinálod. A hunter és a snüss is csak azt bizonyítja hogy indiai. Amúgy a tábor jegyeket szerintem nem ők határozzák meg, de az is igaz hogy szarnak bele, legyen több pénzük. 3:45 én (amikor szintén brawl starsozott) a dc szeróján a nevetett az egyik videómon amit én küldtem, és rám írt hogy nyertem, és kb naponta kellett baszogatni hogy akkor mivan, de kb 1-2 hét alatt megkaptam a nyereményt, és amúgy ott velem az időn kívül egyépként full rugalmas volt. Egyépként a dc szerójuk sem semmi, ha szeretnél belőle videót csinálni akkor segítek benne nagyon szívesen

YT'nin beğenileri
3

😂 7.pierce box=Pierce 😂1.glowbert box=Glowy 😂3.gigi box=Gigi 😂4.zigi box=Zigi 😂1.mina box=Mina 😂6.sirius box=Sirius Most 43.000.kupám van és 100 Karim!

YT'nin beğenileri
2

Hajra thor hamarosan ott van a 100k neked! A te kitartasod is motivalt arra hogy ne hagyjam abba a videózást! Lehet nem ismersz de attol fuggetlenul koszonom❤

YT'nin beğenileri
2

Random fun fact: Most vettem észre, hogy valahogy kihagytam Lou-t, xD Azért volt fura, mert jól emlékszem hogy felvettem Louval is a gameplayt.

YT'nin beğenileri
2
#120 @becike_nagy21
HUNTER SÖTÉT TITKA...

Hát ez igaz 😂😂😂 én réggebb ótta nem néztem el is kerültem sokkal jobb tégedet nézni mint őtt😂

YT'nin beğenileri
2
#121 @ferencnemeth_2011
HUNTER SÖTÉT TITKA...

Köszönöm szépen! Nagyon elegem van hogy a Magyar Youtubeon csak ez megy de az a baj hogy a mai generáció csak ezt szereti. Remélem hogy ez nem így lesz majd. Csak így tovább.

YT'nin beğenileri
2

Bro te mondod hogy fügő vagyok mikor neked minden karaktered prestige 1-en van😅

YT'nin beğenileri
1

Nekem is van doug-ra egy true gold skinem de a true silver nincs meg úgy kaptam hogy egyszer hajnali 3-kor free volt

YT'nin beğenileri
1
#144 @IstvanDobozi-ol2zk
A 20 LEGFURÁBB BRAWL STARS FIÓK...

Ez nekem meg van hogy truglod skinem van dogra de nincs silver egycer bent volt a shopban 5k blingért

YT'nin beğenileri
1

Amugy m8lyen erdekes amig nem jott be sirius az osszes uj brawlert 1 héttel a kijovetele utan nerfelték a siriust meg 3honapja nem nerfelik kb

YT'nin beğenileri
1

De kapunk helyette ingyen 5 chaosdroppot! hát nagyon megéri... ők nyithattak 10 karaktert, mi pedig kapunk 5 chaosdrpppot.

YT'nin beğenileri
1
#169 @VTX_TopList
NE PUSHOLJ PRESTIGEKET...

Nekem Crow és Gus a kedvenc karakterem de mindkettő prestige 2😂😢

YT'nin beğenileri
1

Jó, izgalmas lett a videó❤ (miért nem vagyok ott a videó végén a tagok között😢?)

YT'nin beğenileri
1
#192 @Mr_meh_the_cat
VISSZATÉRT A STAR SHELLY?!

Én ebből az ultra trophie boxból kinyitottam az egyik crrator icint meg azt a lilás supercell icont is egy boxbol

YT'nin beğenileri
1

2. resz? Mert en is tudok par infot mondani ha az segit

YT'nin beğenileri
1
#195 @AerarenMapping_official
HUNTER SÖTÉT TITKA...

Én akkor kezdtem el nézni őt, amikor elkezdte. Mivel akkor még fiatalabb voltam, ezért sokszor engem is átvert. Aztán, amikor anyám rámnyitott, mert nem tanultam meg a Biosz házit, akkor rájött, hogy mit nézek, azt mondta, hogy a magyar creatorok rosszak. Hála a Bioszházinak sikerült leszoknom Hunterről. Aztán évekkel később rábukkantam a csatornádra, megnyertem egy nyereményjátékot. ( Akkor még Aeraren Gaming ként) Akkor elkezdtelek nézni, és rájöttem, hogy a magyar YT lehet színvonalas is, ha jó kezekbe kerül. Köszönöm, Thor! (Ja, és az a Bioszos eset még mindig nem szerettette meg velem a tantárgyat :/)

YT'nin beğenileri
1

3n most csinálom a mortis prestige 2 és most van nekem pontosan 800 prestige kupás holnap meg akarom csinálni a Prestige 2-öt

YT'nin beğenileri
0

Hát éppen nem a munkám, de köszi. Amúgy jól rajzolok szóval lehet h supercell maket beküldök

YT'nin beğenileri
0
#211 @BiankaDöbrösi-x1r
EZT MONDJA A PRESTIGED RÓLAD...

Nekem 3 van. Jessie sandy meg leon es most bonnie-t meg nitát próbálom fel vinni

YT'nin beğenileri
0
#228 @ZalánPljesovszki-c6y
Ő VOLT A LEGELSŐ?!!

Én tudtam mert végig néztem😂

YT'nin beğenileri
0
#230 @TivadarMóricz-Brenner
Ő VOLT A LEGELSŐ?!!

Hogy lehet kettő első broooooooo😑😑

YT'nin beğenileri
0

3:08 az a kit stu. counterlés sprout fallal a legkönnyebb, mortis dashel prdig a legnehezebb de azzal is lehet ha 0 pinged van

YT'nin beğenileri
0
#300 @KornelArnold-rm6ub
LUCKIEST VAGY INKÁBB UNLUCKIEST?!

hallod ha megprobálod a káosz droppoknak az alsó sarkát akkor azért lehet nagyon jokat nyitni(saját tapasztalat)

YT'nin beğenileri
0
#314 @Dr.Lasagne123
INGYEN KUPA GLITCH?!!

Amúgy… mindig igyen vannak a kupák… csak.. így.. btw

YT'nin beğenileri
0

Szia Thor csinálni akarunk a barátaimmal egy videót esetleg tudsz írni egy irl kihivást?

YT'nin beğenileri
0

Szia thor ha nem tudtad volna miután elhasználod Ali szuperjét nem attckolsz ameddig le nem jár a szuperje és miután lejár a szuperje attackolj egyet egy enemibe és megkapod az extra damaget

YT'nin beğenileri
0

És akkor jönnének a kisgyerekek: nekem megvan a prestige 150 😂😂😂❤😂🎉😮

YT'nin beğenileri
0
#331 @SharkMoon-Original
VALAKI ELÉRTE A PRESTIGE 5-ÖT...

Szia Thor! Physic már nem fog pusholni szóval még sok idő lesz az első prestige 6, de kínai bs-be valaki már prestige 9

YT'nin beğenileri
0

Én szerintem is a legjobb seasone a Stranger Thingses seasone, a matchmaking az totál fail volt, és nagyon könnyű volt kupát pusholni... Remélem lesz még ilyen...🔥

YT'nin beğenileri
0

volt eddig valaha egy video otleted amit nem mastol loptal?

YT'nin beğenileri
0
#342 @Fatãl17bs
CSAK ENNYIT DAMAGEL?!!

Anno jacky attack vég3 is 1 et sebzet bug miatt😂 de rég volt😂

YT'nin beğenileri
0
#345 @bendeguzlaszlo3628
HUNTER SÖTÉT TITKA...

Teljes mértékben igazad van de tényleg De akkor miért csináltál vele videót? (lehet csak rosszul emlékszek)

YT'nin beğenileri
0
#347 @TherealMarcis
HUNTER SÖTÉT TITKA...

Szia! Örülök, hogy egyre többen csinálnak erről a témáról videót. Ha bár mondtad, hogy nem szeretnél több ilyen videót csinálni, a Hunter “Csapatból” a még szerintem károsabb NGT Noel-ről. Van egy klippem is ahol egy brainrot játék-ban egy kisgyereknek családbarátsághoz közel nem lévő szavakat mondott. Egyébként a tábor amiről beszéltél az nem mindig volt egy csak a pénzre fókuszáló átverés. Kb 3-4 éve hívják meg Hunter rendszeresen. Az elején már normálisabb volt, de amint meglátta, hogy mennyi pénz van belőle egyből kihasználta és már élőben is lehúzta a nézőit. Én elmentem 3-szor abba a táborba, ugyanis mostmár az egész tábor csak a roblox-ról szól, de régebben ez egy normális játék volt normális játékokkal és még élveztem is. Mostmár nem tudnám.

YT'nin beğenileri
0
#348 @enderfire-minecraft-HUN
HUNTER SÖTÉT TITKA...

Nagyon jó hogy már te is csináltál ezzel kapcsolatban videót!

YT'nin beğenileri
0