
Be first today
No score has been saved yet. Play one round and claim today's board.

Creeper Dash
Bugün henüz kayıtlı bir skor yok. Parkura çık ve ilk elmasları kazan.

Chicken Rage
Bugün henüz kayıtlı bir skor yok. İlk sen ol.

bawang
Hello I’m Bawang. I’m a Malaysian streamer who plays a lot of Minecraft (and sometimes other games too). Currently playing: Minecraft Bedrock Bawang = Onion. ~ Milestones: 100 Subs ~ 4 Nov 22 1st Stream ~ 1 Dec 22 500 Subs ~ 16 Mar 23 1k Subs ~ 4 Nov 23 Partner ~ 12 Jan 24 5k Subs ~ 21 Jan 24 8k Subs ~ 9 Jun 25 10k Subs ~ ? 🧅
To claim this channel, temporarily add mc.game to the channel description on YouTube, save it, then click below.
Log inKanal videoları
60 saniyeden uzun depolanan videolar, mc.game beğenilerine ve ardından YouTube beğenilerine göre sıralanır.
Kanal şortları
60 saniyeye kadar saklanan kısa videolar, mc.game beğenilerine ve ardından YouTube beğenilerine göre sıralanır.
Kanal yorumları
Bu kanalın videolarının altındaki yorumlar, beğeni sayısına göre sıralanmıştır.
4:51:56 lili nyayi
46:56 waktu bawang di bilik jantung selama sesaat
5:28:08 baru sekarang nak nyanyi ye...
bawang this look like movie 😭😭 (BTW this lokk amazing❤)
Hope live ni tak kena removed ❤ the last time we seen the ucuks together
bawang aku suggest waypoint home bawang letak nama La` Casa De Bawang
Jemah nie kan .. kepala gorgon dia boleh buat main siakkkk
Yg part 27:06 Malluffy nak je tu bgi luna , tpi dia memerlukan pendapat fans dia juga and mostly fans lebih suruh dia lock sbb mal tak pernah lwn wither , tpi keputusan mal kira okylah jg, sbb dia pilih diri sendiri takut menyesal bgi orng . Sbb masa mal dpt level 2 dia dh pegang gambar luna tpi fans suruh lock. Mal kuat tpi tulah, dia kan nak jdi lanun sejati 😂
5:31:25 143 in the chat😂
3:04:28 sorry tergelak😂
Uish banyaknye diamond
Rindu -tya +satu nyawa s3❤❤
5:28:29 sedap Panda nyanyi
1:53:02 mak minta kepala gorgon yer🗿
Tq for the stream baweeee
Beweng jangan nangis dah tau stay strong ❤😊
nice game! i really like your base.Bcs Wow it's so creative😻hope you can survive in Satu nyawa🎉
Bawe sori lah ye saya tk dpt masuk😌🥲
Hello kaka Cuba Kaka guna shader ikut 1.21+ atau tengok tutorial (shader tu macam graphik Minecraft 🎉🎉
2:43:39 jantung saya dah jedag jedug ni 😭
Dah tuu jgn nangis lagi bawang 😢
Nice base baweee😍😍
DOUBLE KILL
Fuyooooo lawooo nyeeeeee :D
goood luucckkk onion
EP yg memang tkde suara eh bawang ?
Sori lah bawe kita kejap keluar kejap masuk😌😌 kita saya dpt singgah sekejap je bye bawe mwah❤
x luck sia harini, lose almost 1k point 😩
patio tu sesuai untuk makcik2 bawang membawang
Ngantuk sgt smlm pukul 11 terpaksa turnoff huhuhu
1:01:40 astaghfirullah makk🗿pakai sound tu lah yerrr
Helo salam dari Indonesia 😊😊😊😊😊
Alhamdulillah bawang masuk sn4 Doa² bawang juara sn4 Aminn❤
Begitulah kehidupan di Minecraft.... Bila nak xde bila xnak ade pulak
Dulu bilik bawang tak ada diding juma ada tempat tidur saja😮
hello kaka
Semangat ka aku dari indo 😊
AKHIRNYA JUMPA JUGK YNG PANDA NYANYI TU
57:11 pakcoy😅😂
Goodbye aki?
Goodluck bawang, boleh try jadi juara season ni
😍
Minat youtuber minecraf malaysiaaa
Secara tak sengaja bawang bunuh dia ye 😭🤣
Pertama😊😊😊
Wahhh tak sabar!!!!😆😆
Goodluckk bawang 🔥🔥
GOOD LUCK BAWEE YESS BAWANG JOIN SN S4!!! SEMOGA BAWE JADI JUARA S4
sokey,bawe kan hebat xpe bawe go adventure with new a cast ye...kenangan with kakyong takkan terlupakan right?
Congrats BAWANGG
Adakah Bawang akan adopt anak lembu😌
banyak anak binatang kena abandoned we HAHA
first edit: cam kenal je yg send komen tu
Tangkap Zombie nak buat apa??? Nak buat farm die ke
Begitu bermanfaat ye
kak boleh nk join server ni
first, nk kena pin
Hai kak saya dari Malaysia
halo akak malasia ya kenal kan saya dari ondonesia
Six seven🗿🗿
🎉
rewatching the karaoke part and crying at the uchuks🥲
X sangka panda ada bakat
Bawang sorry tak masuk live sebab nana masuk wad takde masa sangat
4:39:01
Yang bunuh qamarul Abe Domo sbb dia kene jugak Dan yang bunuh junior kak yong
Gok gok gok
Bawang nak Tanya,kenapa bawang suka GOK GOK GOK ??
LETS GOOO!!!!
Bawang soooo cute😍😍😍❤️❤️❤️
Wahhh 👍🏻✨
Mantap🤙🇲🇾🔥
1:55:36
What 11 bulan lalu??
❤❤ main betul2
Best utuber
You can do it akakkkkkk🎉🎉
👍👍👍
Sorry kalau ada salah silap kak
GOODLUCK BAWEEE
Grafik gem nya keren
i dont understand anything but being scared of the enderman and being muslim
mcm terawal 7 min je
Woahh my hearto hahah😂😂
