
Jessy
Mijn naam is Jessy en ik maak gaming video's! Abonneer als je gamen ook leuk vind! 😁 Samenwerken? [email protected] Dit kanaal staat onder toezicht staat van het Commissariaat voor de Media.
To claim this channel, temporarily add mc.game to the channel description on YouTube, save it, then click below.
Log inKanal videoları
60 saniyeden uzun depolanan videolar, mc.game beğenilerine ve ardından YouTube beğenilerine göre sıralanır.
Kanal şortları
60 saniyeye kadar saklanan kısa videolar, mc.game beğenilerine ve ardından YouTube beğenilerine göre sıralanır.
Kanal yorumları
Bu kanalın videolarının altındaki yorumlar, beğeni sayısına göre sıralanmıştır.
Zal ik vaker mods downloaden om ze te trollen? 😂
Hahaha hoe zou ik de volgende keer Thorben en Santino trollen? 😂
Ze wisten al lang dat jij npc was
Jessy ga ook en keer naar kleurstad thorben is daar ook like zodat jessy dat ziet
Hij was dood gegaan in de laatste ronde, dus hij heeft official gezien verloren. Dit was in 6 try's niet 5.
Ik was vandaag in de Imax❤❤
beste vid
Altijd leuk lekker bezig
Onder 1 uur gang🎉🎉🎉
Nee doe meer van deze video’s
13:43 omdat je aan het spookrijden bent😂
Ik dacht eerst dat hij met Clonny games ging spelen😂😂 ik leesde het verkeerd
Jessy Thorben is toch met Dutchtuber Ninja op de foto geweest
Super super leuke video
Gefeliciteerd
Kunnen jullie vaker elkaar kidnappen is gta dat vind ik leuk❤😂
Iedereen mee mepen
Goeie vid blijf zo door gaan
Het is leuk
Meer minigames
Ik ben er gister naar toe geweest😎Lol
Chachie snor!!!
Strijder man blijf zo doorgaan ❤❤
dit was echt een actie film bro
😱
doe pl meer van deze video"s pllllllllll
Ik ben de eerste die heeft gelikt
Ik ben ziek maar ik kijk één viedeo van jullie en ik voel me gelijk beter ga zo door jongens
1 dag gang
3🎉🎉
Waar is je facecam
En komt de vid nog?
😂😂😂😂 " ik bedoel blup blup blup hou je mond dicht Thorben"😂😂😂
Mooi pakje
Mouraaaaaaaaaa en alexxxxxxxxxxxxx Ik hou van jullie mijn juf heet Marieke en moura is de jufs dochter Ik ben zoooo blij de juf zij dat jullie er waren ❤ XOXOALEXMOURAXOXO😊
Eyyyyy bijlmer ArenA!
Leuk❤
Huh waarom is al die schermen verkeerd
Geweldig dit 😂❤
Doe dit ook met patto en mick en giel
Ja met kijkers
Onder de 3uur 👇👇👇👇👇
Hahahah😂
Haha😂
Torben hat ook een goede plek maar de beste mens moet weer gaan zoeken😂
Weer zin in de vid elke keer kijk ik er naar uit
Leuke vid
Ik kijk altijd jullie videos en ik ben geaboneerd
dat was wel slim en jij moet de race winnen
Santino moet winnen jessy kan niks
Lekker bezig jessy!
😂😂😂
😂😂 geniaal, het is ook altijd weer jessy die zo iets zou doen😂❤
Super grappig dit
Onder 14 min
Mag ik het script😂
Geen haat ofzo maar je kan toch je naam zien
welk liedje speelt altijd op je background
❤ ❤❤❤❤
Alweer een goede video
ju mhept niet alu waar us 😂
Een defecografie is een onderzoek dat helpt bij het beoordelen van de werking van uw bekkenbodem, endeldarm en anus tijdens het poepen.
😂😂😂😂😂😂😤😤😤😤😤😤😤
Hahahaha😂😂😂😂
dat je kan vliegen of teleporteren
Leuk nog een video topper😂
Je kan goed zinge
Hoe noemt die video
Zo jij kan goed zingen
Hahahahahahahahahahah
😂😅😅😅😅😅😅😅
Respect voor jessy altijd een top vidio
Jij bent echt heel lief en leuk
Waarom zet je Thor eens radar uit dat hij niet weet waar jullie zijn😂😂😂😂 leuke vid
nice video
1
Nice video
Please doe weer golf it...
Jessy moet winnen
DIKKE DNF VOOR SANTINO
Welke video
Zaag: ja.. niet mijn probleem😅😁
Ik mag ik een keer met jullie spelen
Haha
Jessy hoe heet jij in GTA 5
Dankjewel voor me laten lachen
Die video is echt leuk en leuk pakje
Dat is bombardilocrocodilo
Ik speel nu ook gta5 🎉
Net op tijd
Kil. Wat. te. FaK😮😮😮😮😮
Op 10ce konde zag ik santino😂
Jessie je hebt een helikopter ga gelijk naar het vliegtuig airpod dus je gaat eerst helemaal weg en dan ga je weer helemaal naar het Airport je moet gewoon gelijk vliegtuigpakken
Hoi jezi de beste Yoetoeber
Ik vind echt leuk
Dit is zo grappig 😂😂😂😂
Yes npc video
Jessy doe een kill battle met vthorben en die groene guy(santino) wie elkaar het meeste killen
leuke video
Leuk filmpje ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Jazeker, dat is wel heel grappig. Is en een mod van onzichtbaar?
Jesse ik ben de grootste gamer fan van jou
Jessy je hep leuk viyos
Bruh je kon gwn weg rijden hzo deed je dat niet jessy?
Die auto kan je wel kopen in gta5 online
Jessy ik heb een tip dat meestal bij mij werkt in de lucht geen gas geven hoppelijk helpt dit je voor jumps
goede titel bro
Ik ben eerste
Eerste
0:24 op welke console spelen jullie?
Doe meer face to faces
12 sec
4 maar
Jij zegt dat je enzo knol zijn auto gaat stelen maar van vtorben
Bru😮💨
3:34 santino rent naar de auto en doet vervolgens alsof hij er al 3 uur stond en loopt terug naar de zaak🤣🤣🤣
Jesssy
Rij voort
Gewoon heel veel bommen kopen
First
Welke video is dit?
😂😂😂😂😂🎉❤
Wanneer komt tie online
Ja plszet hem online
Ja
ben nu depresief en jij maakt serieus me dag love naar Jessy!❤💯
Okokokokokokokoko
6:34 huh waarom hangt daar een mens?
jessy moet winnen
Juist gekeken😂😂😂😂😂
Keano
Eerste leuk om dit ook een keer te doen in shorts
Volgens mij vindt jessy die draai dingen heel leuk
Leuk man altijd
Lol (2de)
Het lol fakyou
LOL
LOL
Loser
❤️😂😂😂😂
Thorben is de beste
Is hier ook een lange video?
2DE
Eerste
ik ben de aller 1e🎉🎉
Ik mis de oude jessy knijn
❤️❤❤❤❤❤❤❤
Een gengar wil je die
1❤🎉🎉
😂n😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Waar ben je toch gebleven jessy van me😢
Mag ik een keer met jou spelen in GTA 5 jessy



