
Kanakeitto
Suomen HULLUIN pelaaja Minecraftin paras ase: Kaaripyssy Paras juoma: Maito Nimi "Kanakeitto" vuodesta 2017 Inspiraation lähteinä mm. joulupukki, naapurin mummo, teletapit, David Goggins ja taikasienet Discord: kanakeitto555 Mc pelinikki: Kanakeitto5 Virallisemmat yhteydenotot ja kaupalliset tiedustelut: [email protected]
To claim this channel, temporarily add mc.game to the channel description on YouTube, save it, then click below.
Log inVideo del canale
Video archiviati di durata superiore a 60 secondi, ordinati per Mi piace di mc.game e poi per Mi piace di YouTube.
Cortometraggi del canale
Cortometraggi memorizzati fino a 60 secondi, ordinati per Mi piace di mc.game e poi per Mi piace di YouTube.
Commenti sul canale
Commenti sotto i video di questo canale, ordinati per numero di Mi piace.
revanssi olkoon legendaarinen!
voi kepappi
jätkä millo opit tekee näin hyvii videoita legit
Jos joku sanois mulle et määrittele Maito, näyttäisin niille tän videon
Lisää näitä
Olipa kerran maitovarasto, jossa asui Kanakeitto.
ihan vitun hyvä tääki 😂
Mua ei mitkään pasit pidättele... 😤
VAROITUS: Tämä video on todella cinemaa.
jos näätte tän pelaajan teidän minecraft maassa niin varokaa sitä...
nyt oli original
Hyvä video😂😂
plot twist: mä ja lertsa oltii tän takana
Dam mun mummo ja äiti ovat nyt suosittuja? 😍
4:42 "Mitä pidemmät mahakarvat, sitä nopeampi ruuansulatus" - Kanakeitto, 2026
Kanakeitto toivottavasti me saamme huijarin vielä kiinni ja laitamme yhdessä ninjataidot testiin!
Iha vitun hyvä video😂 vaihanpa bowiin ens kerralla
absolute cinema
Kirjoitin veitsellä äitin autoon seuratkaa kanakeittoo555 ja open läppärin kanteen
Realmin pelaajat vaikuttaa tosi täysjärkisiltä tän jälkee
Ehdottomasti Suomen vaarallisin pelaaja kanakeitto näyttää mallia macettajille🥛🍼🏹🐔🏆🐣🐤🐥
Rip Pasikeitto
Nää on hyvin.tee lisää😂
Tee lisää tälläsii!!
Nyt oli kyl hyvä 😅
Iha crazy
Apteekki oli kyllä lempi hahmo😂😂
hui että.. tuli kakkelit pöksyyn kun oli niin pelottavia
Toi loppu: öhöhöhööööhöhöö😂
Mäki luulin et Keitson pää, ku sillä on aina liikoja mielessä :0
Sitten kanakeitto huomasi että hän oli ollut allegrinen maidolle koko ajan😲
Äijällä on simohäyhän aimi bowilla
Harkitsen vakavasti puheoikeutesi eväämistä tämän videon perusteella. 😭🥶
Hyvä video
Rip mansikki😢
aika kova intro
siis sanoin tälle jätkälle "kuvittele jos oisit joskus speedrunner" ja se otti sen kirjaimellisesti
Et sä tweakkaa
niityt vihannoi, linnut visertää, mutta kanakeiton käsien tärinä ei lopu.
Lääkkeet kana lääkkeet
Ei tälläiseen touhuun mikään vasara tai hammastikku kelpaa, kyllä sen KAARIPYSSY olla pitää!
Power of The Kaaripyssy
Vielä semmonen lisäys tohon videoon, että jos ehitte täräyttää sitä nuijapäätä hitaan tippumisen liemellä/nuolella ni vaikka sillä olis siivet ja raketteja ni siitä sen nuijasta tulee hyödytön. Team kaaripyssy pistää nuijapäille jauhot suuhun!
Mitä
Sairas 🔥🔥🔥
Vaarallisin pelaaja "oikeasti" on Goat Plays Suomi jos hänellä on maitoämpärit molemmissa käsissä tai sit Lertsa joka on tilannut kanavan😅
Koska nähään tää elokuvateattereissa?
Kauhistuttavaa!
Ethän tuu koputtaa mun ovelle toi kädessä?
Oot hyvä tubettaja ja kiitos hyvistä videoista
Tämä on ilmiselvästi tuffia
Samaa mieltä Keitson kanssa: oli cinemaa 🔥
Jos voitat voitat? Fr???
Mansikki ei saanut 1000kg mämmiä😭
Tosi hyvä video
Oot hyvä ja hauska tubettaja. ❤
Olo oli huono
Hyvä kertojan ääni sulla :D
mulla oli samallainen
Tää on peak
Teletapit hyökkäävät huomenna???😂😂
Tää tarinan kerronta on ihan paras🔥🔥
Realmissa mun warp on warp xp kiva ja iselä lukee pölli kanakeitto maidot ja myynniitä😂
Ollako vaiko eikö olla? NO EN OLE >:(
Lisää näitä!!
olin ihan varma et sielt kuitenki tulee se pasi MÄ OON SPIDERMAN!!!
Tilasin sun kanavan , ku oli niin hyvä vidi
Menempä tästä syömään kanakeittoa ja juomaan maitoa!
Legendaarinen video aiva ultimaaaaaatttinen
Olisin Pai jos olisin teletappi :D
Tää on ihan kauhistuttava video!!
Tämä video on absoluuttinen elokuvateatteri!
Kaaripyssy hoitaa🔥
sairaan hyvä videota
Kanakeitto on hyvä keitto
pitiks tän olla jotenki hauska ?
😂😂😂 joo todella järkevää
Ei tätä puhetyylii taas😂
Nyt on kyl kova video 🎉🔥💪
Miau
Keitos on hyvä tyyppi❤😂
Oot hyvä tyyppi
Mä syön kanakeittoo😂
lue mun kommentti nii tilaan sut :DD ei oikeest tarvi oot sen verran hauska et tilaan muutenki
Sä oot niin Viksu 🤯🤯🤯
Keitso tappoi sen🎉
"Massiivinen rotko"
Absolute cinema🔥🎬
😂 Lisää näitä😂
Lepää rauhassa, Jyrki!
Seuraavaks dr donutt😂
Kauhutarinoita takametsästä vibes
Mulle kävi tasan samanlainen
Agree muute mut pitäs olla hemo hyvä aimi toisi ku masel ei tarvi nii paljoo
Noi ei oo raiteet ne on ketsuppi raiteet😂
eka, toka ja vika.
Tolta tuntuisi olla mun mummo😂 ja hyvä vidi
Mitähä ne villagerit mahto aatella tuolla kyläs
Nyt oli kyl kova video🔥💪
1:18 mikä blahbleheista toi oli
Ehdoton elokuva
tosi hauska vidi taas piristi päivää🤣🥳
Hui kuinka pelottava!
Tää paransi mun päivän bro btw muista laittaa sellerit paahtimeen mutta jos kaveris sanoo et se on pakastin vastaa että pakastimeen laitetaan tusseja. :D
Kiitos videosta 🎉🎉🎉🎉🎉
Nyt oli kylläkin hasu video tai no mikä näistä videoista ei olis!😛Hyvä video!
Nyt oli cinema😂😂
Keitson pää on aika painava😂
Daym täl on 575k katselukertoja?????? 😮😂
Veikkaan että olis kannatanut ladata se modi😂
ihan absolute cinema
Kreindalin kanssa kalassa
Tää oli hyvä 😂😂
Joo siis 100 prosentin tarkuudella😂😂😅😅
Mutta simohan kuoli ei se päässy sun talolle näin sen keitson kanavalta😂
Voit sä myydä mulle Pokémon kortteja
Moi
Tilasin sun kanavan
Minkä ikänen maito on?
Teletapit hyökkää huomenna😂
RIP pasi
XD oot ihan best miten osaat tehä noin hauskaa kontsaa
"ai kato.. Pasi" 😂😂😂
Mikä ihmeen Monimutkaisin Ansa😂😂 😅
❤
Lisää näitä
Keitso antaisitko maitosi?
Tää on nii hyvä😂
ainoa tapa voittaa kreindal
Oli pakko tulla kattoo uudestaan 😂
Ihan perseen hyvä video❤
ihan btw sulla on 10 tuhatta tilaajaa niin teeppäs hakemus realmin dc srevulle niin saat realmiin media rank
Äijä. Jotkut ei varmaa usko mutta mulle yritertiin täysiin sama mutta on mul aivot ja en menny siis sekin oli se hypixel discord ja siel oli joku 30 tuhatta ihmistä ja toinen kerta oli joku lunaaar tournamment
Oon itsekkin nähnyt tämmösen scämmin ja sen tunnistaa helposti jos kattoo sitä koodia minkä ne lähetää mikä on oikeesti salasanan resettaus koodi.
Oli hyvä vidi ja pitää kokeilla itekkin jääkö kaveri noihin😂😅!
Iha hito hyvä vidi nauroin iha koko ajan
W video ja oot parempi kun rookeri tai kreindal ❤
kanakeitto miksi meidän lähikaupasta on loppunut?
Absolute maitomeijeri🤚😯✋
Nyt kyllä katsoin koko videon hymy suulla
Todella hyvä video. Lempikohtani oli se kun näin Herkon.
4:01 Äijälä on hemo biiffi läppäri
Tässä videossa on 67 tykkäysta
Tee kommentejen luku video🎉😢(on hyvä video)
Sairaan hyvä video!! Nyt oon aivosolun viisaampi
Kanakeitto leikkii!!! kaaripyssyllä
Jos oisit juonut alussa maitoa niin se olisi kuollut (67 litraa)
Tää On Absolute Cinema!!
Tää on sitä hyvää kontenttia kiitos videosta
2:50 vai että kaljalle
4:50 Mahtava talo
Keitso on parempi 😂
keitso pov
kaboom höhöhöhö
Eihän mul ees oo sitä modii ladattuna😂
matki seuraavaks rookeria
😅😅 hyvä video
Tärkeä video!
Miks tapoit Mansikin ja räjäytit Keitson talon
SEEURAAAA!
😂
Kanakeitto: aivan liikaa auraa
Haluutko vetää mua vastaan pvp
Et sä mua voita tolla
Miten tohon ees voi kuolla😂
Eiiiii samiiii
Nyt on kyl laatu kontenttia
Mikä on vanilla
Tee Pasi armeiä nii keitso ei voi mitää😅
Oikeuteen!
Jooooo lisääääää❤❤❤❤haskoja
Tää oli niin hyvä että osaan sen jo ulkoa 😂😂
Bro miten yö teleporttas yhtäkkii
Millon kaaripyssy speedrun
onko sinulla 8 lautasta jossa on lihapullia
Tämä videot on autoja en ymmärrä mutta ja hyvä video kuitenkin Jatka samaan malliin Älä jatka jatka 😂
Olipa hyvä
Oot tosi pelottava
Onnee
Toka
Näköjään kaaripyssy pystyi voittamaan suomen VAAArallisimman pelaajan😂
missä määrin tämä tuntematon tubettaja on taitava tai vaarallinen pelaaja
En kyl usko, että kreindal pelasin oikein
Kanakeitto5 on vaarallisin pelaajaa seuraava on rookeri
Ota uugimii vastaan kijonka aiheena on tarkka ampumus
Hauska video 😂😂
Hyvä video😂
Tässä perjaattees sama lore kun epävakaa smp ainaki kässäri on sama ku joka jaksossa epävakaata😅
Epärealistinen video, missä näkymättömyyden räjähtävä taikajuoma?
Paras video
Muistakaa syödä mämmiä ja juoda maitoa! Absolute cinema 🔥
Mahtava tarina video
mulla kävi just äsken sama homma ja nyt mä odotan että miten tässä käy😬😬
Hyvä mielenkiintone video😊
Liian Goated sisältöö
Nuija vastaan TOSI NUIJA
Tämmösii videoi lisää
0:30 huono video kirjoitit korjauslumouksen englanniksi. (oikeasti hyvä video)
kyllä kaaripyssy laittaa jauhot suuhun kovimmallekin kaverille
Hyvä että oli sittenkin se puu tnt ansa. 😊
Älä heitä kalapuikkoja katolle tuliko selväksi😂
Stalkkeri 😂
Katsojille ja kanalle tiedoksi. Normi arkkuu voi käyttää, laittaa vaan ton tarkkailija pitkin kattoon sitä arkkuun.
Ei kiihdytin vaan aktivointi kisko.
Puuansaan pistäkää myös tarkkailija, sit kun sen alimman pölkyn hakkaa, niin vaikka tnt:tä siihen alle
hyvä vidi, hyvät ansat kyl🔥🔥
Iha hullu speedrun
Monen lapsuuden nostalgia musa lähti soimaan 14:00
En tiennykkään et sulla on vielä dementiakin. Mut onneks sait kombottua aika hyvin Keitson ja Lertsan.
täydellinen kuva realmin vc:stä
missä kun sanot wäy
Kyl se hammastikku taitaa silti olla vahvempi kun sun maitoämpärit ;)
täst äijäst tulee suomen vaarallisin pelaaja 2027
jos katsoo tarkkaan niin kaaripyssy kakkosen nuoli on isompi
Kaaripyssy on paras ase maailmassa!
Liekinheitin vai kaaripyssy?
Moi kanakeitto oli tärkee video🙏
Tuff maito on hyvää
Mä käytän mun vanilla kitissä kumpaakin toiminut aina hyvin siihen asti kunnes vihut rage guittaa Kiva kun joku muukin on tajunnut Bowien voiman
Kovaa kontsaa 🔥
Poju vetää bowi pottii wardenin kaa🥶 (diamond pot reference)
Kana tappaa sen maidolla😂😂
Millo minee lisätää kanakeitto päivitys Uus bossi = keitso Uus ase = kaaripyssy v3 Ja maitoa potion muodossa
Tosi hyvä video!! Sairaan hyvää kontsaa🔥🔥🔥🔥
Oli kyl mahtava tapahtuma kiitos osteriossi
Kiitos hienosta videosta kanakeitto555 tämä oli viihdyttävä video!



