Torniamo a YouTube
YouTube
Finlandia

Zavast

đŸ”„WE HAWT!đŸ”„ EipĂ€ muuta tĂ€rkeÀÀ sanottavaa oikeastaan ole. Mut minecraftia tosiaan enimmĂ€kseen pelailen. Ei mul muuta Peace!đŸ€™

Abbonati
52,900
Viste
9.6M
Video
138
Guadagno mensile stimato
$13.0 - $22.0
Channel owner
Unclaimed

To claim this channel, temporarily add mc.game to the channel description on YouTube, save it, then click below.

Log in

Video del canale

Video archiviati di durata superiore a 60 secondi, ordinati per Mi piace di mc.game e poi per Mi piace di YouTube.

A YT piace
9,861
Viste
246.7K
A YT piace
6,729
Viste
205.5K
A YT piace
6,017
Viste
197.1K
A YT piace
5,527
Viste
213.9K
A YT piace
5,507
Viste
167.2K
A YT piace
5,227
Viste
164.9K
A YT piace
4,925
Viste
195.4K
A YT piace
4,840
Viste
219.1K
A YT piace
4,691
Viste
175.7K
A YT piace
4,114
Viste
168.3K

Cortometraggi del canale

Cortometraggi memorizzati fino a 60 secondi, ordinati per Mi piace di mc.game e poi per Mi piace di YouTube.

Nessun cortometraggio ancora memorizzato per questo canale.

Commenti sul canale

Commenti sotto i video di questo canale, ordinati per numero di Mi piace.

EDIT: 6:36 ja 8:59 ÀÀnet ei toimi koska YouTube pÀÀtti poistaa ne :)) No huh huh :D TĂ€llĂ€ videolla tosiaan yritĂ€n vetÀÀ Minecraftin hardcoressa lĂ€pi samalla kuin Slinkon yrittÀÀ tappaa mut. MitĂ€ piditte? Kuka ens kerralla mukaan? 👀

A YT piace
118

"TĂ€nÀÀ pelataan tĂ€llasta mielenkiintosta... juttua" Vitsi toi oli hyvĂ€ xDD Edit: vitsi mĂ€ tykkÀÀn tosta musiikista taustalla alussa :o Edit: tÀÀ oli niiiin eeppinenđŸ˜±

A YT piace
84

Melkein piti laitta "Voi harmi kun harmittaa, mutta ei saa harmittaa. Paras pelaaja on se kenellÀ on eniten kivaa."

A YT piace
78

Koska jengi o suuttunu ettei oo credittejÀ ni laitetaas sitten :D Idea saatu: https://www.twitch.tv/nelskutin Mukana videolla: https://www.youtube.com/user/00SkyBear00 Koodannut: https://www.youtube.com/channel/UCOnyelnPRXP0m2Vj0SDpwhA Setupannut: https://www.youtube.com/channel/UC0om_dZjk9O-b32pFUeWGnw Auttanut: https://www.youtube.com/channel/UCKbIx2E7WNCDvIwlBk57_sQ/ Thumbnail: https://www.youtube.com/channel/UCzljze-woVrnxdl2j7Ab7Xw Editointi inspi: https://www.youtube.com/watch?v=cZVu7QyPLe0 Editointi inspi: https://www.youtube.com/watch?v=rLXwd2xdkm8 Editointi inspi: https://www.youtube.com/watch?v=ois7FwG8o0A Auttanut: https://www.youtube.com/channel/UCZVcUEHj75cQ4RQW-RrJuwQ Auttanut: https://www.youtube.com/channel/UCZQAvqItxq4jKsZf3dwGp9g Auttanut: https://www.twitch.tv/dantsi_ Ja jos joku NYT vÀittÀÀ etten oo jotai creditattu ni voi syö sukka xDD

A YT piace
69

Ei vissii kulunu yhtÀÀn ender eytÀ portaalin ettimises kun sait niit 11 ja kun menit stongholdiin sul oli yhÀ 11

A YT piace
44

Se fiilis, kun on ollu kokopĂ€ivĂ€ menoo ja lopulta ku pÀÀsee kotiin niin vĂ€syttÀÀ, menee hetkeks kotisohvalle istuumaan ja sitten huomaa YouTuben etusivulla Zavan uuden videonđŸ€€ Kiitos pĂ€ivĂ€n piristyksestĂ€! Oli loistavaa settiĂ€! :)

A YT piace
28

6:00 tarkotti ettÀ niitÀ ghasteja spawnaa sillee randomisti vaa niitÀ ghasteja spawnaa blockeille ja sillee niinku se ghast oli sielÀ bastionilla jossa sillÀ oli blockeja jolle spawnaa.

A YT piace
21

Ghastit ei voi spawnaa ilman blockkeja, mut tehÀ viette blockkei netheriin ja toki ne chunkit mitÀ siel valmiiks on, on ongelma :D

A YT piace
11

Slinkon: Juoksee Zavastin perÀssÀ Zavast: *Juoksee narniaan asti karkuun*' Legenda kertoo ettÀ Zavast on vielÀkin juoksemassa Narniaan asti...

A YT piace
6

VÀhÀn kÀytety rÀÀ musiikki jota laitat aina ekana soimaan ja suurimman osan videon ajasta. Suosittelisin ettimÀÀn muitakin eeppisiÀ musiikkeja, niitÀ kyllÀ on!

A YT piace
3

Siis teet ihan sika hyvÀÀ kontenttia ja oot muutenki hyvĂ€! đŸ€— TykkÀÀn myls ihan sikana sun texture packista! Voiko sen jotenkin jakaa?

A YT piace
3

6:10 eiks se ois toiminu jos oisitta hakannu ne alimmat portaalin obsidianit ite ja laittanu ne sitte ite siihe? đŸ€” HyvĂ€ video! đŸ”„

A YT piace
2

Aloitin Sveitsin valtaamisen juuri ennen heidÀn kansallispÀivÀÀnsÀ valitsin saksan kieltÀmÀttÀ se harmittaa hieman kaasu alkaa loppua eikÀ vielÀ ole edes talvi en onnistunut valtaamaan yhtÀÀn Sveitsin provinsseistÀ ja nyt kimppuuni hyökÀtÀÀn liittoudun ranskan kanssa ehkÀ he voisivat auttaa

A YT piace
1

Voitko tehĂ€ videon miten lataa toi sun texture pĂ€kki ja yli pÀÀtÀÀ mitÀÀ texture pĂ€kkii? đŸ™‚đŸ€š

A YT piace
1

Pystyitte kyllÀ laittaan niitÀ slÀbejÀ sinne endiin, mut aina kun joku tulee siitÀ portaalista niin peli muuttaa kaikki palikat siitÀ plÀtformista 3 ylöspÀin ilmaksi.

A YT piace
1