
HenryLand
Minecraft, Among us en meer! Het kanaal waarop ik (henRYANand) game! ๐ ๐ฎ โ Mijn naam is Ryan ook wel 'henRYANand' of dus 'Henryland' ๐Je kan me kennen van de destijds Minecraft NetherlandSMP (met SICKO & de PNB), mijn Minecraft Events met vele kijkers (en dit is wat er gebeurde) en Among Us waar ik destijds vaak meedeed met o.a. GameMeneer en Roedie Contact: [email protected]
To claim this channel, temporarily add mc.game to the channel description on YouTube, save it, then click below.
Log inVideo del canale
Video archiviati di durata superiore a 60 secondi, ordinati per Mi piace di mc.game e poi per Mi piace di YouTube.
Cortometraggi del canale
Cortometraggi memorizzati fino a 60 secondi, ordinati per Mi piace di mc.game e poi per Mi piace di YouTube.
Commenti sul canale
Commenti sotto i video di questo canale, ordinati per numero di Mi piace.
Mana is zo schattig team mana
Mama denk ikโค
i love panda's daarom had ik het ook goed
i love vossen
goed
Noobs hebben de McDonaldโs beter gemaakt like als je de noobs beter vind ๐
De noobs (kijkers) vind ik persoonlijk mooier
๐ Wie heeft gewonnen?! De noobs... of toch de pro's?! ๐ Deze video is mede mogelijk ge-edit door Merlin. Super bedankt <3
Sorry
Shoutout naar Greg voor het oorspronkelijke idee :)
Ik loop nog steeds rondjes.. Help
Wat zou jouw strategie zijn in deze 2D wereld?
Rode panadaโคโคโค
De golden circle: IEDERE ZATERDAG om 16:30 !!
henryland jij bent echt een legend jij bent echt een van mijn favoriete Youtubers en ik vindt je video echt geweldig
Lekker bezig Roedie ook met z'n 10 euro ik zou het ook doen, er niet inspringen voor 1o euro
Ik mag die imposter wel ๐
Goed bezig met de bomen redden!!!!!
Spongebob โคโคโค
DE NOOBS NATUURLIJK
Maak een video met als ze iemand slaan krijgen ze neteriete zwaard๐๐๐
zou jij het gedaan hebben?! wat zou jij doen als er 'geen doel' zou zijn hahaha
Ryan zegt: LIKE DE VIDEO AAA
Ben jij al naar de mario movie geweest? Dit is niet gesponsord ofzo.. ben gewoon benieuwd :)
yay, goed geraden ๐
Love rode panda's
Dit was zo genant (ik was die itsessie persoon)
Wacht... Dodelijk Doolhof... hmm.. die naam komt me bekend voor ๐คช (Sjoutout Joost ๐)
Man moest meteen zn nieuwe pc uittesten
Je moet Ronald echt 24/7 in de gaten houden anders maakt hij iets kapot
Voor mij was dat wel de BESTE prijs. Ik zeg je eerlijk
De noobs ze zijn goed๐โค
Wajoooow dat was mijn voorspelling
Jij bent favo youtuber
Je laatste idee was echt super goed/leuk die moet je echt doen
Leuke vid๐ ๐
Geweldig ๐
Ik ben hier de allerbeste kat!
Wel mooi dat de arena weer kapot is๐
Yo Henry, hoe kun je meedoen aan een van jouw videoโs?
Jij gooit en winnaar mag volgende keer gooien. Kun je serie maken en meer ๐ถ verdienen
ik hou van mn grote groep
De noeps naruurlijk
Tuurlijk was het Lucas
Tok tok tok tok tok ๐
Eigelijk is het wel een event, het is een event om te wachten op een even. WOWWWW
hij heeft wel drip
Wat is de server ip
wel netjes van Roedie
Grappig mijn naam is ook lucsd
Wat voor minecraft dingen zouden jullie willen zien :D
Hoe vond je het zelf gaan?
Yes niewe video
nieuwe video weer :))๐
Kaas ๐ง
Mooi man
Mana denk ikโค
team goed antwoord
gagaga echt geweldig
Ik ben weer is gewonnen ;)
Appelkaas!๐๐๐โคโค
Nooobys heben gewonen
Het zou nooit in mij opkomen om dat te doen
Ik storf jij stoft wij storfen
Waarom was dit stiekem best satisfaying ๐
Leuke short
roze bos lore
Als ik een muis was zou ik ook een hapje van die kaas nemen ๐๐ง๐
ik zag mezelf in de chat hahaha
0:54 omg mijn naam wordt gezegd
Dit was echt de beste golden circle die je ooit gedaan hebt ๐
Ja
Ja
๐ฅ๐ฅ๐ฅ
Ik had een goede voorspelling gedaan ๐๐
IstEssie๐ฎ๐ฎ๐ฎ๐ฎ๐ฎ
Mijn voorspellingen bij deze soort videos zijn altijd waar! Kan ik hierop geld inzetten en verdubbelen?
Respawn ankers of creepers
Ik neem mijn Nintendo swith mee voor minecraft en mijn knuffel
Ey! Thats me! Gefeliciteerd met de 30K btw!
Geitje zegt: IEDEREEN LIKE EN ABONEER๐
top dit!
First
Nu is de video al leuk
Epic
Team zonnebaden๐ซก
Ik ben optijd omg
Papa?๐ฎ
LAVAAA
leuke video
Leukkk
Random โค
nahhh man VakoGames is de echte kippenkoning
Leuke video
Wajow, ik sta gwn in de thumbnail ziek!๐คฉ๐คฃ
First heb echt zin in de video
Ronald!!!!โคโคโคโคโคโคโคโค
Leuk
Ik wist het!
bij de taart won carsten ook
Ik had het goed
IK HOU OOK VAN PANDAS ๐ผ๐ผ๐ผ๐ผ๐ผ
meloen
yes!!!!! ik heb het fout!?๐คช
Ik hed het goed mijn gevoel zij het gewoon dat meloen weg ging
Alle kijkers erin jij gooit en eie af is moet ook gooien
Je kan ook de anvil challanche doen dus dat je soms veel en soms weinig anvils laat vallen Like als je dit ook een leuk idee vind
Pov the hunger games
ik had het goed
Leuk
Hoe tellen jullie de punten?
ze kunnen goeie Mcdonalds maken!
DE NOOPS ZIJN BETER DAN DE BROFS
Ale bij
Eigenlijk vind ik die van de noobs mooier like als je de van de noobs beter vond
Noobs like als je dat ook vindt
Nooo
TEAM NOOBS๐๐ ๐๐
Ik had het goed!
Welkom bij harry Potter 4
Blockie nogwat heb ik gegokt
Lol grappig gedaan
Cool
Bro hoe gaat jou pc niet kapot bij 9,261 TNT๐ฎ๐ฎ๐ฎ๐ฎ๐ฎ๐ฎ๐ฎ๐ฎ๐ฎ
HenRyanCAM Pog
W video
De lore is gearriveerd...
Doe die bomen nou niet verpesten ryan!
en dit is wat er gebeurde
dit ding heeft acht weergaven en 10 likes wtf
Die thijmem was wel goed hรจ ๐
was goeie!
Leuke video
๐
superleuke video! top bezig!
Leuke video ga zo door
wow waarom kreeg ik deze video nu ineens op mijn frontpage
Rip mezelf daaf7
Ah shit man ik had moeten meedoen, want mn achternaam is Kazen๐
leuke onlyblocks henry;)
Dit was zooooooo naar he hahahaahahaha๐๐ญ
Ik had het door in de Twitch chat om 5:35 !
Er was eens een Ryan, hij bedacht een "prachtig nutteloos event" en dit is wat er gebeurde...
Jawel hij mag dat Ronald is namelijk heel erg cool En daarom mag hij explosies
Voorspelling goed
Post de video en maak en deel 2 en ik hauw van je video's
Ook een keer in 3d
sponge โค leuke short
Ik had het fout
Ik had het goed spons wint altijd!
GOED IEDE
Ik zou winnen als ik mee dee
derpendkatje heef een efteling uniform
je ziet mijn gewoon hier in de short dood gaan en ik ben NIET de circkel in gegaan want Roedie had me gekilled
Ik heet ook lucas haha๐
Ik heet SVEN
Mijn broer heeft L.U.C.A.S
Ik heet ook lucas
Xtency the goat gwn
Ik had gelijk ๐โค
Ik heet ook Ryan
Boomstammen
Ik hoop het Patrick Zeester heeft gewonnen want hij lijkt op Patrick Zeester
Zo heet ik en mag ik er ook zijn
we zijn er weeerrr
Dit parkour blijft sick!
Was dit geen repost
Hoe kan ik meedoen in jouw video's?
BAHAHAHHA APPELKAAS
de kijkers
โคโคโคโค
Leuk
ik dacht echt niet dat ik mezelf zou zien
Het duurde echt beschamend lang hoelang het duurde voordat ik het door had ๐ญ



