
To claim this channel, temporarily add mc.game to the channel description on YouTube, save it, then click below.
Log inVideo del canale
Video archiviati di durata superiore a 60 secondi, ordinati per Mi piace di mc.game e poi per Mi piace di YouTube.
Cortometraggi del canale
Cortometraggi memorizzati fino a 60 secondi, ordinati per Mi piace di mc.game e poi per Mi piace di YouTube.
Commenti sul canale
Commenti sotto i video di questo canale, ordinati per numero di Mi piace.
Da wist ik al lang
Dat geleerd van YouTube als je warme Danny Blind
Ik wist niet๐ฎ
Ik wis dit al๐
Ik wist ze al allemaal
Like voor deel 2!
DIT WIST IK OPRECHT NIET
Er stond inderdaad iets bij het raam te kijken
Like als je een pro bent!
nee dat zat er nog eens niet
wow jij bent echt een goede youtuber! zeker een subje erbij
Op 5:11 was het dirt bleu like als je dit zietโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโค
Mensen onder 1 uur ๐
Ik zag ze verwisselen
4:23 er stond een irongolem achter jou
12:03 een Wite villager vliegt
4:40 dit was er nog niet!
Dit is echt een leuke video nebloโค
5:10 Toen je aan het zwemmen was toen was de aarde verandert in blauwe blokken ๐ข๐ฎ12:6 vliegde een witte villager ๐ฎ๐ข
Dat bedrock stond er nog niet
leuke video echt zo door gaan
Iemand was onzichtbaar want er kwamen witte bubbeltjes
DEEL 2
Neblo deze wereld is niet eng, maar jij maakt het eng, en dat zegt hoe goed jou video kwaliteit isโค ga zo door nebbieโค
Neblo 0.9 ik zag een villagar die zwarte ogen had agter je toen je weg ging van het strand.๐ฎ
Neblo, tip: soms kan je misschien iets beter om je heen kijken want ik zie heel vaak mysterieuze dingen die jij dan niet ziet. Ook in het begin vd video zak ik in de modder die op een pijl leek bijv vuur toen je met f5 half naar achter keek en ook ergens in de video zak ik een rare big naast jullie random spawnen ๐
Hallo neblo om 5:06 tijd als je zat te zwemmen was de aarde blauwe en nog en fijne dag โคโคโค
Uh eigenlijk heeft Poedie gelogen want dat is geen spruce trapdoor maar een dark oak trapdoor....
14:14 veranderde de kerk in ijzer!!
Hoi neblo09 kun je nog een deel 5 maken van verlaten server van kiri alvast dankjewel
De villeger spande weg op 4.39๐
Hoi neblo โคโคโคโค
Of je doet een elytra mace d-tap in de zelfde tick. Je doet dit door eerst met een breach mace te slaan en in de zelfde tick je elytra uit te doen en dan te switchen naar een density mace. De density mace doet meer damge en normaal gezien zou hij alleen de damge pakken van de density mace, maar omdat je in de zelfde tick al een breach mace hebt gebruikt en daarbij de totem hebt gepopt doet hij bijde. Zo kun je iemand insta killen met totem. Zo een machine is dan wel makkelijker,
zo niet staged
als je dit ziet 3:28 is er vuur
Mag ik een hartje neblo09 โค
Laat hem zijn farmpje bouwen
Leukste vidio oojt
ja. daar stond iemand met zwarte ogen. 1:17
Ik wist ze allemaal
Ik hou er van als je zo'n video's maakt en er zijn veel geheimen ๐๐๐
Dit is echt leuk jou filmpjes neal
Ja dat was het eerst gele bloemen ook niet iron. what๐ฎ๐ฎ
5 NEDERLANDERS IK GA STUK-
Hij had alleen blauw en dan wol๐
Weer eerst 1 like is i keer winnen voor neblo
Hoezo vraag je niet welk geluid maakt het?
Hoe wist je dat? ๐
๐๐
Ik bedoel judelow
Eerste
Gg neblo je hebt hem gedood
noob
deel 2 willen we
in het boekje toen hij gek ging doen stont er spoort in de plaats van spoor
Meester werk is dit je krijgt er een abonnee
Het was erg leuk om mee te kunnen doen, ik ben trouwens WilderPie453104.๐ค
Toen je aan het zwemmen was voor de eerste keer toen keek je achter je en werd de dirt blauw. Trouwens mijn zus is jarig!๐ Nog een fijne dag
Leuke short โคโคโคโคkan je een keer 10 hunters VS jou doen Neblo09? Asjeblieft ik ben geabonneerd en heb geliked te short
Hoe werkt het eigenlijk?
Ik krijg te veel Daquavis vibes ๐ญ
Emma ging doodโฆโฆ bij de zombie
Hoe komt man aan een stack netherite!
Tweede๐๐๐
Iedereen weet dat je alles erin hebt gedaan zelf
Hype deze video zeker Beste video ter wereld En ef stond inderdaad iets bij het raam te kijken Op 07:00 stond er villager met zwarte ogen achter jou en eentje voor jou om 10:00
Nee hij loog hij zijn spurs geen dank oak๐๐
is de zombie een speler want er kwam een msg in de chat toen hij dood ging 6e in de chat btw
Eerstโฆโฆ. Laatmaar
Goed gedaan๐
Echt zielig voor poedie๐ข
Met hoeveel HP begon die gast 2 ofzo๐
Doe mob head zodat je wel normaal ziet
Je bent vergeten de tick speed sneller te laten lijken
NEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!
Leuke video
En hoelang speel jij al Minecraft want je ben echt goed
Bro plz stop met zo braindead zijn mn broertje kijkt deze shit (op mijn acc๐ญ๐ญ) en gelooft alles plz stop hij is 11
Jowwww Nebbie Ik ben eerste Hou van je videoโs man Ga zo door! (PS wil je een keer hardcore Lets play serie doen)
Iemand die speelt onzichtbaar ๐ฎ๐ฎ๐ฎ
Leuke videoโค 1 tip je praat heel hard. Je mag wel een iets kalmere stem opzetten๐
Op het strand was er een villagger achter je toen je weg ging
Leuk
Er was brand toen jij om dree
Yo poedies, was leuk om mee te doenโค
Mijn lievelings kleur is ook blauw๐โค
BRO IS NIET JUDELOW
Pls mij ook
Tweede
2.24 daar staat die big
Dit wist ik niet ๐โค
Telt
Wat een leuk iemand is die Gekkie2014 zeg!
๐ die xp levels
Je had gwn de spear op ze kunnen chargen want die heeft een langere reach en is speed based dus al zij op jou spear vallen zijn ze eig gwn dood
Wat ben ik toch slim!
Maar een tip hoezo vraag je niet gewoon welk geluid het maakt ๐
Eerste
Bro van waar de wind charch
Hoe over leeft hij๐ฑ๐ฑ
Volgensmij heb je gewoon faither falling๐ญ๐ญ๐ญ๐ญ๐ญ
Enige niet enigste domme
Ik ben nog niet jarig maar we vieren het wel โค๐๐(vandaag)
De3e๐
Bedrock wel de 2e niet waar
Haha iedereen dood jij leeft nog๐๐
Ik ga die gebruiken voor mijn vrienden ๐๐
Hi.
Julie maken stommen gifjes
Neblo maak je huis veilig daily gaat je huis opblazen zei hij in zijn short
๐
Hi
Yoo neal ik volg je al heel lang dusss mag ik in een van je videos komen mijn naam is Fynnemen ik ben 10 en zit op de bloneburg doscord oja trouwens leuke server bloneburg Vijne dag nog! Met vriendelijke groet Fynn
Tweede
Eersteโคโค
Je moet ook de composter vullen.
Eerste
lekker neblo bijna 80 k abbonees
Goed gedaan maar toch zie ik ook deze video's van duaquavis
Ik ga abonneren op je
Dat heet slopen Neblo niet farmen๐
Waarom liever invis wanner je dan je canal moet verwijderen๐
Kan je weer speedrunnen????โคโคโคโคโค๐ข๐ข
Waarom doe je sommige YouTubers na
Leuke vidoe,s ๐
Er zit een fout in aan het begin zegt daily 2 nederwitd bloken maar er is er maar 1
Dat einde lmao
Onder een uur ps yee een nieuwe video โคโคโคโคโคโคโคโค
Neblo, zo kun je de copper golems voor de gek houden!๐๐
Heel koel
Het enige nadeel aan f3 + a is dat je fps nogal dropt en je een nasa pc nodig hebt om het een beetje soepel te kunnen doen.
Vraag aan hem : ben je dom of doe je dom
Daily man bro, wat doe je nou!!!
Dus je hebt wel spullen
De iron golem spande achter je toen je vloog hij stalkt je
Bijna gehaald bro je bent een spietruner
Neblo wil je met mij minecraft ik ben fanksy aan genaamโค
Ik ben ven neblo
Telt wel๐
Neal kom je naar den haag middachtenweg bij de fan meeting
Waar komen die windcharches vandaan
Wat een gevegt het was maar 7 seconden ๐๐๐
Bro kiest in creative๐
Het telt een beetj
GEKKIEEEEEEEEEEEEEE
Je moet vaker videos met haar maken๐ฎ
Naa geapt van dream
Heb je daylitjuh in de steek gelaten ?
Ja Emma ging dood
3de
Maak een tent hardcor
leip
Leukemia
Wanneer ga je levens uitdelen en bloomburg ?
Over word had hij al gevraagd
Cool ๐ฎ
Goed gedaan neblo09โ ๏ธ๐
ga morgen pls live en doe ls minecraft manhunt (pls met mij)
bro is lwk verslaafd aan JudeLow
Wist ik al
Leuke filmpje
Die heb je van judelow en shadow
Dit heb jij van jutlow 100%
Hoe heet de gene met wie je het doet
Hoe respawn je in hardcore!
Bij 4:20 spawnde er letterlijk een irongolem achter jouw๐ฎ
Hoi Neblo
3 reactie yes weer een nieuwe vid
Leuke video's
Kuuuuuuu ๐ Zeg maar gwn ๐
Het is nog steeds sneeuw
Hoi
Hoi 3e
Bro krijgt een hele dierentuin ๐
Ik haat die zombie
Zo goed
Derde
Scripted
Wie neblo niet kent zijn juilie niet og
Je bent de BESTE NEBLO09 ๐๐๐
Haha die was goed
2de en hoe kan je respawne
Ga ik gebruiken in mijn wereld met verstoppertje neblo
Kan je een keer een video met meneerkb of harlo haker maken ik ben je grootste fanโคโคโค
Je videoโs zijn nog meer scripted dan unstable
waarom nak je van judelow?
Je hebt slow falling
Je bent de ๐beste โคโคโคโคโคโคโค โคโคโคโคโคโคโคโคโคโค
Holy gestolenvan NoLimmedDash ๐๐๐๐๐๐
Eersteโค
3 de
Leuke video neblo
Leuke video ๐โค
wat is die omit pro zeg
Meer dirt shulkers en bundels ??
Ik heet ook Lux ๐
Leuke video ga niet stoppen met video's ook al heb je geen abonnees meer ik blijf een aboneโคโคโคโคโคโคโคโคโคโค๐๐
Hij is heel erg goed daarom
๐
Ja, dat waren eerst deadlines
Holy daquavis steal bro
Sws je had wurst client aan kan nie anders
Hallo neblo kan je hallo terug zeggen
Eerste!๐
Leukste YouTube
Leuke video
5 nederlanderz ๐๐๐๐๐๐
waarom lijk je op me geschiedenis docent?
Hij gaat je terug pakken hij zij dat in een video
Wil je morgen live?๐ฅบ
๐
6:34 ja klopt
Ik vind het arena ook wel leuk hoor โค
Ik hou van je vidios
Eerste
Eh.. ok maar hoe maak je dit๐๐
of gwoon double spear mace dat is makkelijk en werkt heel goed
w
Nee ๐๐๐ ๐ โค๐
Lekker Neal
Hoe kom je aan windcharges en pijlen
Speel brawl stars please
Dit is 1 van de leukste video.s
WaT dE hEL
Ik heet emma
Hoi โค Neal
Met die tnt dar raakt toch niet ke bedrock
Neblo mag ik een hoi
Eigenlijk een ander item gebruiken is gewoon cheaten๐ en kan je blok breken.. plaatsen en gebruiken.. zijn 3 vragen/opdrachten..
Maar ja poedi is ook niet echt slim hรฉ๐ฎ๐ฎ๐ฎ๐ ๐ ๐
Waarom ben jij in hardcore en hij niet.Maar heel leuk!!!!!
โค
HA in roblox is er ook zo een spel SPLIT OR STEAL
Poedie loog hij had een dark oak trapdoor๐๐๐
Ik ben en van van jou
2de
Hij vroeg hem 2keer
Hardcore maar je kan respawnen?
Plaats een block boven je
Bro is geen drdonutt
jettism trap btw
Nice!!!
Dat was net op het randje heel erg goed gedaanโค๐๐
Er kan geen elytra in een nether portel kist spawnen
Je kan geen elytra vinden in de overworld
Een "dekschild" in een nether portaal๐๐๐
Hoe heb je gewonen hij had netherite ๐๐โค
Goed gebrobeerd
jij zij toch dat hij de cobblestone niet mag hakn
Ik wist deze dankzij een manhunt van jou
๐โค
Jij ben echt goed
Spears kunnen niet mensen/mobs hitten die in een 2block range (ongeveer) zijn
Eerste lekker bro
Hi ik ben Anna love Youโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโคโค
Wow dankje neblo voor alle tipss
lekker bezig gefeliciteerd met de 80k nog 20 voor golden plate
Poedi is zoo grappig๐๐
Je kan op de kist clutchen door te shiften
Pov een admin betrapt je er op
Ga ik gebruiken op je server neblo ๐
Je maakt geweldige video's. Maar helaas ik kan niet komen. Ik had je zo graag gezien maar ik kijk altijd jou video's en ik ben geabonneerd.๐
Jij moet vaker video's maken met haar
What if he has a totem
Fan
Yo neblo09
Waarom schreeuwen we ?
goede win neblo
Ik weet hoe je wint de pijlen sparen
Ik vinde je de beste
๐hahah
๐ข๐๐๐๐๐๐๐๐
Blib blib bloeb
๐๐๐๐๐๐๐ฎ๐ฎ๐ฎ๐ฎ๐ฎโคโคโคโคโคโคโคโคโคโค๐
Ik was vergeten dat dat locaterbar er was
Gefeliciteerd met je 80k subs ๐๐๐๐๐๐๐ฅณ๐ฅณ๐ฅณ๐ฅณ๐ฅณ๐ฅณ๐ฅณ๐ฅณโคโคโค
Haha ondertiteling had error met Nederland blokken๐คช
Dat kan ook met shulker boxen.๐
Hahahahahahahahahahah๐๐๐
Het is leuk
Ik vond de arena heel mooi
En poedie die vroeg een vraag 2 keer๐
je had op het paard moeten klimmen misschien werd je uit ge teleport
het is hardcore maar er stond dat hij kon respawne
Ik kon niet abonneren want ik ben al geabonneerd ๐ข๐ข๐ ๐
Eerste ๐๐๐๐โคโค
Ik wist he al maar ik wou liken
bro zegt echte spelers.(haalt casually een paid actor er bij
cauldren en honing
Bro wat heb je bij daily 's huis gedaan๐ข
Jeee
10de like
lekker bezig
135e like van mij
Gekke clutch
๐๐ goed gedaan
Like als jij ook zag dat het bed wakker niet eerst stond๐ฎ๐ฎ๐ฎ
WOOOO VETTE VIDEO
Lubz
Eerste en je heb leuke vidos
Je ziet alleen particals met f3 a
Ik ben ge abonneertโคโคโค
Hoi neblo dit was leuk pls doe dit vaker ik heb ook al je manhunt gezien
en ik wil een deel 2! super leuke video's maak je altijd!
Je had toch ook een vlog kanaal hoe heet dat๐
โค
Eerste like
Een beetje zielig๐ข๐ข๐ข
Jaa er stont afalkist๐ฎ๐ฎ๐ฎ
Bro jij aapt Daquavis na bro kan niet nadenken..
Waarom probeert deze flapdrol eruit te zien als Donut? Wat een pannenkoek...
Hoi๐
Neblo09 je mag wel in bloneburg naar chillabara en mijn casino?๐
hey daquavis thit you change ur name
Als je vlak bij ben kan je snel clutchen met de water bucket
Hoi
Leuke trip ๐๐๐๐๐ ๐ ๐ ๐
๐
5 Nederlander blocks lol๐
Neblo zullen jij Dailey en ik samen gaan spelen een keer bijv een horror mod
Je bent de allerbeste NEBLO09 โคโคโค
Genius
Moet je dan ook plus in drukken of niet?
Neblu bij de laatste kon je al zien wat hij had want hij had het heel even in zijn hand
WAT DOET HIJ HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH ๐คฃ๐คฃ๐คฃ๐คฃ๐คฃ๐๐๐๐๐
Ez kill voor neblo
โค๏ธ
Ik ben vandaaf jarig๐
Poedie had een trapped chest
๐
Je hebt tallend



