
Noobwork
Gründer, rådgiver og innholdsskaper basert i Tokyo. Videoer om business, tech, trening, livsstil og det å bygge noe fra Japan. Jeg er Joachim Haraldsen. Bygde en av Norges største gaming-kanaler, grunnla og solgte Heroic Group (over 100 millioner kroner i omsetning), og jobbet som Senior Director of Strategy, Gaming for Qiddiya Investment Company i Saudi-Arabia. Seks utgitte bøker og et månedsmagasin som ble nasjonal bestselger. Målet mitt: bli en litt bedre versjon av meg selv hver dag. Jeg deler oppturer og nedturer, ærlig og ufiltrert. Rådgir og investerer selektivt i gaming, AI, compute, energi, forsvar, romfart, media og deep tech. Gründer? Har du bygd noe du tror jeg kan hjelpe deg med å få ut i verden? Ta kontakt. [email protected] | noobwork.no
To claim this channel, temporarily add mc.game to the channel description on YouTube, save it, then click below.
Log inVideo del canale
Video archiviati di durata superiore a 60 secondi, ordinati per Mi piace di mc.game e poi per Mi piace di YouTube.
Cortometraggi del canale
Cortometraggi memorizzati fino a 60 secondi, ordinati per Mi piace di mc.game e poi per Mi piace di YouTube.
Commenti sul canale
Commenti sotto i video di questo canale, ordinati per numero di Mi piace.
6 år senere og det er fremdeles gøy å se disse videoene igjen ca 1 gang i året.
Denne videoen er historiematriell.
I miss the old days of minecraft bedwars
Takk for barndommen, Joachim, Jonas og Henrik ❤️ Norsk YouTube Hall of Fame 🙌
I miss these days
All the memories ahhh.
Du sa ti minutter Deaths Noobwork
Noen november 2025
10 år🥹 vi er voksne nå😢
Hva skjedde med old noobwork
Okey... norske nooben må tilbake!!!
10 år senere fremdeles gøy å se disse videone
Hvor har den ekte nooben blitt av😭😭
9 år senere like gøy vær gang den blir sett❤❤, men også litt vondt i hjerte og se hvor lenge siden du la ut disse videoene. Lik hvis du er enig❤
en av de mest nostalgiske videone på youtube
Kan du please spille vanlig norsk minecraft?🙏❤❤Var en stor fan, men nå er jeg ikke det fordi du snakker engelsk på alt😓
Like denne kommentaren hvis du savner gamle Noob😭😢
Jeg ser dette i 2025
Så denne live, det er bra at du er back! Kan du spille med B&H???
Dette er det jeg trengte, uten å vite det. Har savnet det så syyyykt
Kan du baibai og huginn lage en lucky block for gamle dagers skyld? 🥺
Hvor er den gamle noobwork blitt av?😪
Jeg savner den gamle norske noobwork :(
i miss the old days..
Har abonnert👍 Snakk litt norsk plis. 🙏
dette var de gode tidene.
Kan du starte med Norsk
Kan du snakke norsk.
Noen 2025?
Kan du lage ein ny kanal som du snaker norsk på👍👍
Takk for at du er på Norsk❤️
SNAKK NORSK PLIZ Savner den gamle deg😭😭😭😭❤️❤️❤️
Hvor er den gamle noobwork
like kommentaren om dere ser denne videoen i 2023
noobwork kan du spille ensomhetsøya du kan lage en stor statue
Kan du spille gutta krutt med baibai og huginn og lucky skyblock igjen?😍
Dette, dette var nostalgisk det.
Noen 2026
"like viss du ser i ..." hold kjeft.
Savner deg i gode gamle dager
Det var wood du kunne lage crafing for å lage dia Gear på 5.00
Bra jobba! Det er kult med engelsk også men jeg savner noobwork norsk gaming
Wow har savnet det
Jo det var lucky block jo for faen!
fan!!!!!!!!!!!!
NOOBEN er ENDELIG tilbake!



