
To claim this channel, temporarily add mc.game to the channel description on YouTube, save it, then click below.
Log inVideo del canale
Video archiviati di durata superiore a 60 secondi, ordinati per Mi piace di mc.game e poi per Mi piace di YouTube.
Cortometraggi del canale
Cortometraggi memorizzati fino a 60 secondi, ordinati per Mi piace di mc.game e poi per Mi piace di YouTube.
Commenti sul canale
Commenti sotto i video di questo canale, ordinati per numero di Mi piace.
Annem : 1dk'ya oyununu bitir Ben :
Abi sari kula yok kuvvet iksiri ile idare edecen
yakinda kendisini de steve yapıcak
Yeni oyuna başladın: Odun kesmek ❌ Ejderhayı kesmek🗿
Kurtarın beni lütfen 😭🙏🏻
Bu speedrun işini ben takip etmeyi bıraktığımda 19 dakikaydı şimdi 1 dakikaya düşmüş vay be
Modu yapanın ve Enes Baturun acil destek alması lazım
Bende bu işi yapıyorum 30 bin çok para asgari ücretli 1 ayda o parayı alıyor orda en fazla 2 günlük iş var ve en fazla fiyatı 10 bin tl olsun sırf ekonomi bozuk diye millet hep kazıklamaya çalışıyor .Bu arada helal olsun çok güzel oldu
Hitafis
Ya zaten PopBob'un 2b2t'de yapmadıgı halt kalmadı
Başımız sağ olsun, iyi seyirler
Yine devamı gelmeyecek bir seri (devamı gelmiş)
O sırada end e ışınlanmak icin 2 dakikaya ihtiyaç duyan bilgisayarım
Adal yeniden işsizlik dönemine giriyorsa güneşli günler geliyor......
End güncellemesi nerede?????
Seri devam etsin
Oyuncular:eeend güncellemesi Mojang:bebeekleeer
Adal İshal değil shorts atıyo vay be
50 dk video atmam kıyamet göstergesi. O yüzden videoyu beğenin, ona iyi davranın ki bu süre böyle artmaya devam etsin.
Görüntüsü küçükken oynadığım çakma Minecraft gibi
Umarım uzun ve eğlenceli bir seri olur. İkinci Bölüm: https://youtu.be/6PTUxtb-ino
Yada end in güneşi 😅😅😅 (yeni güncellemenin küçük infosu olabilir) 😅
Masum (100 tanesi aynı anda düşüyor)
"Gerçek Bursalılar Uludağ çıkmaz ki" hits diffrent
2022 yılında direk bu haliyle bile çıkarsalarmış oyun fena patlarmış
Yemek yaptığım nadir anlardan. Tadını çıkarın
"Efekan yapma çocuğum öyle kalacaksın"
Bu video neden boyle bitti hic adal adamin tarzinda bir bitis degil sanki yanlislikla bitmis gibi
Bu adam soruyor, neden hytale videosu yapmadın ?
"I trusted you!" - Housemaster
İsim olmamış ben köpeğime isim vermek için kıta kıta gezince daha eğlenceli oluyo
Her akşam 20.00'da yayındayız! Herobrine devam! https://www.twitch.tv/adal
OHA LAN abi yaşamayak o zaman benim evrendeki bıraktığım tozun kokusunu alıp yine bulurlar bune
Bence ende güzel bir ambians sağlıyor
rraenne nin rüyasında yaptığı ev 13:39 sonuç (tümör ev)
Bu başlık bana bir yerden tanıdık geliyor
2B2T oyniyan hiçbir zaman masum değildirler
1.22 yeni dekorasyon blokları güncellemesi mi bu?
Herkes minecraft end güncellemesini beklerken Minecraft dungeons 2'yi çıkarmaları biraz yersiz ve zamansız ama yine de güzel bir haber, oynamayacağım muhtemelen :D oynayacak olanlara iyi oyunlar.
korku modu yaparsam moddaki canavarın korkutuculuk:
Reis chill Minecraft takılıyor.
İkincisi gelmez dediğiniz seri geldi… 😂
3:46 fatih hanımın orda ne işi var be adamım
2:15 Minecraft daha yeni civciv getirirken adamlar ilk sürümden direkt getirmişler😅
"Bir iş doğru yapılsın istiyorsan kendin yapacaksın"
Yola koyulduğunu kim nerden bilebilir ki?
ŞOK HABER: bursaya giderken yanlışıkla evereste çıkan üniversite öğrencileri görenleri şaşırttı
31:30 ETSİN BENCE.....
30:47 KABEYE BENZİYO DEMEDİYSEN BİŞİ BİLMİYOM VİDEO KESİLMİŞ DFKLGJDFKLGDMG
devamı gelen nadir serilerden
Şarkı yemek yapımından önceki planlamayı çok iyi anlatıyor
Adal serilerede çeşitlilik yapıyor O GERİ GELDİ
Bence hiç bir teori doğru değil. Direkt ende manzara olsun diye katmış olmalılar
1:56 yerim sizi (gerçektende yedi)
Doğukan Adal'ın kötü dış dünyadan koruduğu o 3 köylü artık toz oldu...
45:54 şaka maka köylülere üzüldüm lan
Tam videosu gelsin mi? Gece 3'te Fortnite için yapılan halini oynarken, mc versiyonunu da deneyelim dedik. Böyle kısa bi video çıktı.
DAMMİT! Sonsuz chunk nerde adal adam.
5 Yıl Önce, Adal End i İlk Yeşillendirdiği Zaman Ende Köylü Götürmeye Çalıştığı Canlı Yayın geldi Aklıma, O Canlı Yayın Efsaneydi.
5:03 buradaki kiraz çiçeği ağacı fidanı eski zamanlarda japonyada int-har anlamına gelirdi... ama ocağına incir ağacı ekmeye çalışıyorda olabilir 😅
Korkudan ay çiçeklerinin sürekli güneşe bakması gerektiğini unutan koca yurekli adal
3:55 "Suça sürüklenen çocuklar"
4:44 Yol yakınken geri mi dönsek(6000 metre çıktılar)
Bu baya iyi olmuş
endden end adalarına bir boğaz köprüsü yaparsın artık
Abi bu aktiflik gözlerimi yaşarttı 🥹
Lemurla video bekliyoruz abici
Tam halini istiyoruz!
0:39 abim koluna sansür atmış ya
Kafayı sıyırmadık bir Adal kalmıştı o da gitti.
abi ekran surene bayiliyoruum
Seri devam etsinnnn
Tam video çıkacak mı?
Abi bu 1. Dünya savaşında köpeklere bomba bağlayıp tankların altına yollamaları gibi bişey
Gün geçmiyorki 2b2t de yeni bir heck olayı gerçekleşmesin.
Ende ışık 3 ayda ekleniyorsa bizim istediğimiz güncelleme 3 yıl sonra demektir herhalde sağol mojang çok erken oldu
20:15 tony stark bunu bir mağarda yapabildi
"2B2T'nin büyük bir sorunu vardı." Amacı o.
Vanq ejderhayı kesince sanki orada biri başardın diye fısıldıyor gibi geliyor
endi yeşillendirmek 👍🏿 14:03 birkaç sandık açmak👎🏿
0:03 bu yaptığın seni ne kadar kaliteli bir insan olduğunu kanıtladı aslan abim
oyun nedense hala bana beta gibi geliyo. antik kenteki portal,end güncellemesi, seçilmeyen mobların yavaş yavaş gelmesi. eyerin yapılması bile yeni eklendi sırf atların kullanımı artsın diye.
11:40 abi vinland sagadaki thorfinn in hançerleri gibi tutuyor ve saldırıyor
bilmem kaç yılında 0.01 salise boyunca trend olmuş bir varlıkla adalı aynı videoda görmek ne güzel
1:45 üstüme elinde satır olan biri koşsa bende kaçarım adal bey
3:00 Adal: ''ACIMASIZ VE KORKUNÇ BİR KATİLİN ACIKLI HİKAYESİNİ ANLATIR" Arkadaki Terraria müziği: 🌴🌲🍀☘🌷🌸🍏
31:05 'Komutan Logar.Bir cisim yaklaşıyor efendim.'
Lazanyadan yıllar snr yine yemek tarifii çok iyi olmuss
Bu Bob ve bir arkadaşı hile olmasına rağmen hilesiz yetenekli bir adama karşı 2v1 de kaybetti
Tilkiyide evcilleştirebilsek keşke
08:50 selim bey buraya 3 katlı bina dikerdi
Adal adam bizi privine aldigi icin tesekkur ediyoruz
Selim Bey sade olsun.
kirpi balıklarına olan sevgin gözümü yaşarttı abi
Keşke dungeonsdaki bazı şeyleri normal minecrafta ekleselee.En basitinden bloklar mesela.
Arkada hollow knight müziği
Dungeonsı çok seviyorum bu oyunda eğer orjinal dungeons oynayisindan cikmazlarsa cok iyi olur
Adal yeşil perdeye bağımlı oldu
Şu 2b2t olmasa mc de ki açıklar bulunamayacak yemin ederim.
2b2t de ilk kural: asla kimseye güvenme
Bu yemek baya SOLID 10/10
45:42 Her şeyden şeyden habersiz evine koşuyordu...
Enderman talibini bekliyor...🥀
Analog korku modu bu, bu yaratığın olayı harbiden dans etmek
Helal olsun kardeşim usta diye geçinen kişiler bu kadar temiz işçilik çıkarmıyor.
Allah bu seriye Arka Sokaklar ömrü versin.
39:20 abi değersiz eşyalar çok iyidurmuyo
11:13 adalın ses teller…
Adal Bey yeni video nerede? Bugün cumartesi saat 22.00 hala yeni video atılmamış...ve umutsuzca 4.Bölümü bekliyorum🚬🚬🥀
Abi orası Mendebur Lemur'un evi değil mi
Ossurada PobBob'u ve Itristtian'ı tek bir hile bile kullanmadan yenen Kingoros ☠️
31:30 etsin ama meteor modu kalksın böyle sıkıcı olur sürekli yer değiştircen seni de bayar izleme zevki de pek olmaz. meteor modu yerine daha farklı zorlayıcı şeyler mesela sıcaklık soğukluk olsun radyasyondan kaynaklı dışarsı sıcak olsun ve o sıcağı önlemek için radyasyonu önlemeye çalıştığın gibi bir cihaz olsun. yani bilmiyorum daha iyi bi fikri olan bunun altına yorum yazabilir tabiki ama benim fikrimce meteor modu kalkmalı. dünyanın etrafındaki meteor fırtınası venüse doğru ilerledi ve dünya meteor fırtınasından kurtuldu fakat hala radyasyon devam ediyor gibi bir hikaye ile de hikayeyi bağlayabilirsin
kullandığın modları bizimle paylaşırmısın :)
16:00 Abi senin arkaya Terraria müziği koymama bayılıyorum
Oyun istiyo abisi
Yav adal hevesimizi kursağımızda bırakma be kardeşim
Terraria MC karışımı bir oyun olmuş
Sayın 2B2T oyuncusu; Atalarınızın göt kılının yere düşerken havada yaptığı salınım ile oluşan titreşimlerin frekansından çıkan sayıları tercüme ettiğimizde çıkan koordinatlar sayesinde eviniz patlatılmıştır bilginize. B001.
Usta parayı kolay buluyor . Toplasan işçilik dahi malzemeli 5000 bile haketmiyorlar . Eline sağlık
21:57 Madem Öyle Bölüm 4 ü en kötü 4 güne bekliyoruz
adal bey lütfen bu ve geçenki küçülmeli saklambaç videosunun uzunlarını çek yoksa olacaklardan sorumlu değiliz
Sonunda tavuğun yavrusunun civciv olduğunu anladılar
Burası minecraft deyince aklıma burak oyunda geldi
Abi bu dungeonsta ki şehlerden birkaçını minecrafta koysalar örneğin bossları falan oyun çok güzel olur
18:09 bir sonraki hareketini bilmelerine asla izin verme
1:13 Videonun en güzel kısmı
Adal totemi elinde tutmadığı için hardcor dünyası gitti
Endermanin pozuna ne demeli🤣
1. Oyunun ayarlarından düşman can barını açabiliyorsun 2. Yukarı bakarak space tuşuna basılı tutarsan 2 block yukarı atlarsın(3 block için atladıktan sonra spam atman lazım) 3. 1 yada 2 blockluk uzaklıktaki yere tutnmak için zıplayıp space tuşun spam atman lazım
Adal adam bugün 1 Nisan. 1 Nisan videosu nerde?
Minecraft Dungeons çok iyiydi ama Minecraft'ta istenen güncellemeleri oraya getirip satmalarını sevmiyorum. End DLC'si ve Warden portalı gibi.
12:30 Baklavayı alicın, ters .eviricın, damana yapıştıricin, ısınrınca 'hğoşş' diye bir ses çıkıcik. Baklavanın iyisi antepte yenir, evin iyisi Adal Konutları'ndan alınır.
Arkadaşlar dalga geçebilirsiniz ama bu oyun Albion Onlinen'ın 1. Görüş Açısı gibi değil mi. Tabii onda pazar felan var ama onunla gelişme kısmı aynı. Grafikleri Terraria, Dünyası ve mantığı Minecraft gibi. Üçünü de sevdiğim için bu oyun bence çok güzel. Ama minecraft olamaz çünkü mantıkları farklı arkadaşlar. Biri FPS oyunu gibi macera oyunu diğeri Sandbox
Oyuncular: Ya biz end günc- Mojang:Şşş sessizce şu güzelliğe bak sonra bi daha bak Ha bu arada dönüp bir daha bakabilirsin he
Eyer yeni Boss gelirse speedruncılara bol şans😊
Abi herobirine exe 3 'ün son bölümünü nezaman atican aradan 2-3 yıl geçti.
Abi çıktığında seri gelirmiiiii
Adal'ın videolar hiç eskimiyor



