
Heute als Erster punkten
Noch wurde kein Ergebnis gespeichert. Spiele eine Runde und hol dir den Tagesplatz.

Creeper Dash

Chicken Rage
Heute wurde noch kein Ergebnis gespeichert. Sei der Erste.

TrierGaming
Hej og velkommen til TrierGaming! Vi hedder Mikkel og Emil og er 2 sjove drenge på 26 år, som elsker at spille minecraft og optage videoer fra vores Minecraftserver MeCraft.dk Derudover vlogger vi når der sker specielle ting i vores liv, og når vi besøger vores følgere. Vi er ejere af MeCraft.dk som er vores egen minecraft server. Her optager vi og hygger med vores følgere. Subscribe da :D
To claim this channel, temporarily add mc.game to the channel description on YouTube, save it, then click below.
Log inKanalvideos
Gespeicherte Videos, die länger als 60 Sekunden sind, sortiert nach mc.game-Likes und dann nach YouTube-Likes.
Kanalshorts
Gespeicherte Kurzfilme mit einer Länge von bis zu 60 Sekunden, sortiert nach mc.game-Likes und dann nach YouTube-Likes.
Kanalkommentare
Kommentare unter den Videos dieses Kanals, sortiert nach der Anzahl der „Gefällt mir“-Angaben.
Er sangen god? :D
Skal vi lave flere sange? :O
Hvem er mest noob? Mikkel eller Emil?
Hvad skal vi prøve at arbejde som?😃
Heyyy :D Husk at i kan se vores hjemmeside her: https://triergaming.dk
Har I liket videoen :D?
Har i en god dag?
❤HUSK! Sangen er også ude på Spotify og Apple Music ❤
Jeg syntes at den skal hede mini Trier❤🎉😊😊
Køb MEGA SEJE Trier-Ting lige her: https://triergaming.dk
Var videoen god?
Glæder I jer til part 3, hvor vi bliver opdaget :o?
Var det en sjov serie :D?
Skal vi lave flere videoer med Futte? :O
Er Futte sød?
Skal vi lave en part 2?
HEYYY LIKE VIDEOEN! :D
Har i en god dag :D?
Husk at I kan læse mere om World Play Day og LEGO®House her: https://legohouse.com/da-dk/det-sker/world-play-day/
Helt klart bedste lifehack nogensinde 😂
reklame MØD OS I VIRKELIGHEDEN!! Det kan i allerede i morgen den 20. Juni hvor vi kommer til LEGO House I Billund. I kan også møde os den 21. Juni hvor vi kommer til Sommerfesten i Herlufmagle på Sjælland. Læs mere info her: https://triergaming.dk/moed-os/
Hvad ønsker i jer i julegave? :o
Har I liket videoen? :O
🌈 Køb Trier-ting: https://triergaming.dk ⭐ VORES MINECRAFT SERVER ip: mecraft.dk
Kan i prøve at arbejde som brandmand
Har I en god dag :D?
Snowing det kan den hedde😊
Hvad er jeres bedste minde i Minecraft :D? Skriv det her!
Har I liket videoen :o?
Tillykke med fødselsdagen Mikkel og Emil 🎉❤
Synes I LEGO House er sejt? :D
Synes i denne Brickerite Ore er sej :D?
😂😂😂 Mikkels attitude er virkelig sjov 😂😂😂
Glædelig jul
I morgen klokken 06:45 kommer der en MEGA nice video ud! :D Glæd jer! :D
Hun er bare så god
Har i en god dag :D?
Skal vi lave flere videoer :D?
Tillykke❤
Fedt😂
Neste Video skal i arbejde i bowling senter like Kommentaen vis i Synes det samme
Dag 3 hvor jeg spøger om i kan lave bed wars
Har I liket videoen :o?
😂😂
Rigtig sjov jeg tror ikke jeg har set noget sjovere😂😂😅
Men i oplodede jo en Minecraft før denne😮
Sødt Liva ❤️🐶
Den skal hedde mega slange PS jeg elsker jeres videoer
Har I Nogensinde tinkt på at jeg har været subscriber siden jeg var lille og 3 år😮
Yooo😂
😂😂 det bedste lifehack nogen sinde
Uhhhh lækkertttttt😂
❤❤w
hej Trier familien jeg vil gerne byde jer en ide til en video vis i vil så må i gerne like i må gerne skrive vis der er noget. hilsen Grisse Kongen
Sunset hvor det hele gå galt og jeg har liked alle jeres videoer men jeg er største fan
Bro hvad er det her 💀
Hun er mega sød ❤
Elsker jeres videoer I er bare de bedste jeg er største fan❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Ja tak
❤😂😂😂
Elsker jeres videoer er kæmpe fan og har set jer i 4 år nu I er mine idoler🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉😊😊😊😊😊😊
Hello😂
hej mikkel og emil 🥰🥰
Elsker alle jeres videoer og jeg har liket dem alle sammen
Hej Mikkel og Emil ❤❤❤
I er de bedste YouTube og i verden jeg vil gerne møde jer en dag.
Hej er 13 og har set siden jeg var 5
Tillykke Emil og Mikkel jeg er jeres største fans i hele verden😊😊😊😊❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Tilykke🎉🎉🎉🎉🎉❤❤❤❤❤
Tillykke Mikkel og Emil🎉🎉🎉🎉❤
Bedste sange i hele verden skriv ja hvis i har ret❤
Jeres musik video er så god ❤❤❤❤😊😊😊😊
Skulle hilse og sige fra min søn Niels på 5 år, at i er nogle af de bedste YouTubere i hele verden ❤🎉👍
Kan i prøve at arbejde som professionel fodboldspiller
Jeg er god til at lave videoer ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Kan I lave flere af de shorts videoer please😊❤
Supper god video som altid ❤❤❤❤❤❤❤❤❤
😅sofia😂🎉😮
Glædelig jul til jer
Hun er sod. VICTOR-MAN.😊
Jeg synes det er vildt at hun allerede kan det som 14 uger❤❤😂😂🎉🎉😢😢😮😮😅😅😊😊
Elsker jers videor
Hvorfår ikke bare bruge posen 😂😂😂😂❤❤❤
Var videoen god?
Emil og Mette❤
Lav et til afsnit af politiet❤🙏🏻😊
❤❤❤❤❤❤❤😮😊
😊❤🎉
Så sandt
😅😢😢❤❤❤❤❤
Elsker det
Mere af sådan nogle shorts❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Skumfidus. Elsker jeres videoer ❤❤
hey
Sejt
Jeg kommer😄😄
Hvornår er det jeg skal til at flytte jeg vil virkelig gerne afsted og vil meget koster det
Elsker når dig og Mikkel laver vidioer sammen de er bare så sjove
Han kan jo lugte at det er dig det er derfor han er glad😂😅❤😊
Haha
Klarablomstenmin❤
😂😂😂di ra sove
Hvilket dyr kan i bedst lide :o? Skriv det her :D
I dag skal jeg ind til jeres show mega noob!!!….
lækkert
😂SJOV og KLARMT!!!!!😂
Grineren emil er åndsvag
Jeg viste lige den til min lille bror der sidder og spiller bedwars😂
Fed jeg er en noob 😂
Emil
ja❤ja❤ja❤ja❤
Søde Trier tvillinger! Hvornår kommer den part 2 i Lego House hvor der sket noget helt crazy kan slet ikke vente
😂😂😂😂😅😊❤🎉
Det er rigtigt
God ide med
Beat😊
What hvor sejt😃😃😂
Mega god video de to medarbejdere virker meget cool❤
God video
Skulle hilse fra Villads på 7 år og sige at han elsker jeres videoer og er rigtig glad for sin fødselsdags video fra Mikkel ❤😊
hej
Elsker jeres videoer
Mere byg og spis❤❤😂😂😂😂
Jeg elsker Emil❤❤❤❤❤❤❤❤
Og Glædelig jul😊
Hej, jeg vil gerne høre om i har planer om at komme syd på en dag altså til Haderslev. Vh Halil ❤
Jeg kommer også sammen med min søster Ida og mig Anna og det glæder mig og Ida til😊
Rigtig god video
Jeg er ikke jo
Jeg giver dig selv han har lavet den her videoer med TNT❤🎉
Mega gode og sjove videoer ❤❤❤❤
Jeg hedder også Liva men det min mor der har gjort så der står mit mors navn og jeg er kæmpe kæmpe fan af dig og din bror 🐕❤️❤️❤️🔥
Så cute❤
Jeg har set jeres videoer i 6 år nu🫢🥹
Elsker deres videoer 🎉🎉🎉🎉🎉
Noob
❤❤❤❤❤❤❤❤❤ mit navne er emil
Emmi
Lille Trier ville være et godt navn til den fordi i hedder jo Trier gaming så det ville være godt navn til den❤ Ps elsker jeres videoer så meget ❤❤❤
Må jeg få et shout out i jeres næste video?
Hej Emil
Hej Trier Gaming😄 Kan du lide os videoer har abonneret og like
Heeej trieeer! Synes virkelig jeres arbejde Er godt Så fortsæt med det! Og btw er den første ❤️
Go video som altid
Så god video
Carlogaming jeg har Subscribed og liked og set alle jers vidieor
Jeg vil gerne se mere jeg synes at det var rigtig sjovt ❤ kæmpe fan
Max er så sød ❤❤❤❤❤ 1:33
Kan i ikke spille RIGTIG Minecraft’ og ikke bare sketches😢
Har i en god dag :D?
Glæder I jer til næste video :D?
Kan du ikke lave en video med
Virkelig god sang godt lavet❤😅
Har været i kanalen siden den startede og har spillet alle pengebyen alle jeres server det søvligt at se jeres kanal og man savner jeres gamle kontent
Virkelig Fed og God Sang det er den bedste sang det synes jeg i hverfald❤🎉😊
Lav flere gaming videoer !!!. Mega god sang 💗
WooooooooooooooW en feid sang ❤❤❤❤❤❤❤️😍😍😍😍😍😍🥰🥰🥰🥰😘😘
Banger
Det er perfekt på grund af jeg har Taget en Trier trøje på😂
I er gode 💪🏻
❤🎉 god sang ❤❤❤❤❤
Hej jeg hedder Mio og jeg er jerers storsre fan❤🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉😅😊
God video som Altid ❤🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉😊
Rip Emil😂😂😂 caught in 4K😊😊😅😅
Så sjovt😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
JEG IL KOMME MEN MIIN STORE SØSTER HAR FØDSEL DAG🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳
Fed video
😮
Lav en video hvor i er brandmænd please
Jeg elsker McDonald’s
Jeg har liket og sub★★
SYGT
😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
Hej i er mine ynglings YouTuber jeg har også købt jeres bamser hilsen Stephanie hansen 6 år
Hvilken computer har I😊
Det er løgn i dag er det den 12 og for syv dage siden😮
Jeg ønsker at få bamse at jer som en Mikkel bamse og en Emil bamse
Hejsa jeg er også i julehumør Mikel og Emil
God jul😊🎄
Jeg ønsker mig at møde jer
Man lære ikke bare sin hund at dø😂. Det var lidt sjovt sagt i starten.!
Nej hvor er hund sød❤
Jeg kommmer til fiskedag
Ej jeg troede det var sådan for et år siden at den kun havde sådan 61 Likes da jeg havde liked ikke men før det der havde den kun 60 jeg tror den var for et år siden❤
Lav en part 67
Mega gode videoer ❤❤
Mega god video
Emil 😊😊😊 og you tube 😂😂😂 🎉🎉🎉 😮😮😮 😂😂😂
700 Leagues jubii🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉 det er mere end 500 Leagues🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
Jeg elsker
Jeg elsker dig 😊
❤❤❤❤
Jeg har den secret labubu😮
Mega gode videoer ❤❤❤
Trier kan du ikke nok spille på prank wars hvis der ikke er mange online så stopper judex😢😢😢
Barber dig lige
Hey Mikkel Emil Bang Bang buks er han ikke det hvis du ikke synes sådan en bangebuks så skal du sige til ham han er en lille baby
Kan i ikke spille på prank Wars igen
Ja politiet
Det er Sveriges fla
God video som Altid ❤❤❤❤❤😊😊😊😊😊🎉🎉🎉🎉🎉🎉❤
Jeg elsker Triergaming❤❤
❤️min hund fanger rotter og mus
Hej
😂😂😂😂😅😊❤🎉god prank og sjov ide😂😂🎉❤❤❤❤
Elsker videoen den er Mega sjov❤❤❤❤😂😂😂😂
😂😂
Mikkel og Emil lav en video hvor de bare spiller helt normalt Minecraft sang🙏🏻
Lave en 2 🙏🙏🙏
Jeg har hørt vis man commentere på sine yndlings yt så bliver man pined 😮😮❤❤❤(sygt god short Emils helikopter er sej) -hilsen Jonas
Treslage
Elizabeth
Jeg syndes den skal hede Carl
Den kan hedde Mini Trier
VIGGO DET ER MIT NAVN OG JEG HAR VÆRET SUBSCRIBET I TO ÅR MÅSKE
Hej Mikkel og Emil det var mig der lavede den der YouTube kanal Sofus drage og jeg synes den skal hedde Olga hej hej husk Sofus drage kig lige på sidal
😂 😂😂😂😂😂😂😂😂😂Bob
Karlo
Lara
Kaya
Benny
Må man tænker på at de bedste OG Minecrafters ikke er liså populær som i 2016-2022😢😢
Elsker jeres videoer
Jeg ELSKER dine videoer
jeg kan ikke jeg her ikke pinge
Han lå bare død i baggrunden
Er kæmpe fan jeg har subscribed
Hej jeg er største fan❤ jeg er 😍🥰😘8 år
67
Har subscribe og liked rigtig stor fanØ
jeg har 7 secret lucky block
67
Ja ha
I er sor gode
Jeg bor på Sømosevej 2 8 kan i komme jeg har føljed jer i 3 år
Emil stjal den combuter
Plis
lev eller dø 😂haaa
Like vis Emil og Mikkel er DI beste yt
Alle der ser den her video ha en rigtig dejlig dag
Har subbet liket og set videoer fra jer har købt Trier hue og ønsker mug 2 trøjer fra jer mere ❤️ elsker jer i er de bedste youtuber i verden
Tillykke med jeres fødselsdag Emil og Mikkel 🎉🎉🎉🎉🎉🎉 ❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Ja det gør jeg
Mega fedt 😂😂😂😂 elsker jer og jeres videoer ❤❤jeg har subscribet ❤❤😊
Har godt prøvet life hacket og det virker faktisk og smager godt
Vil i lave en part 2 og 3
Enig med Mikkel 😅😂
Jeg vil også godt have en mælkesnitte😂
Tillykke med barnet kun støtte her fra
Jeg har også fødselsdag den 9. December så i har også en 9. december og det er lidt mærkeligt men vi alle tre vi har den 9. december det er lidt mærkeligt synes jeg så😊😅😊😊😊😊😊😂😂😂😂😅😅😅
Mikkel har Du det godt i dag jeg har det godt I dag🇧🇻🇸🇯
Fra min datter: Hej jeg hedder Alberte, Emil du er godt nok tosset. Men Mikkel du er også lidt tosset, men ikke så meget. Emil du prutter godt nok meget, Mikkel der gør du faktisk også. Jeg syntes jeres Minecraft videoer er mega gode, måske skulle I lave nogle flere videoer med jer selv som mennesker ude på overraskelser.
Hej beste vid❤❤❤
Jeg elsker j’ers videoer
Min søn kan godt lide jeres videoer!
Omg
WOW😮😂😊
What hvor sejt jeg elsker jegs videoer ❤❤
Det er mega sejt at det er så højt😮
Min lillesøster er en mega stor fan a jer han ser jer hver eneste dag det er så sødt og vildt ekko 😮😊❤
Mega god video jeg har fulgt med siden start❤
Jeg elsker jeres videoer der hvor I lavede lucky Blocks og jeg var den 3 til at kommentere.
Jaaa❤❤😊
Hej trier i er så gode til at lave vidioer mvh Fabian craiu kjeldsen😊❤🇩🇰
De er de bedste YouTuber PS elsker jeres videoer
Emil jeg sad og spiste morgenmad da du pruttet ad
Det jeg er mest betaget af er at proppen kom helt af
Emil, det der er Einstein gjort, du er den nye Einstein 😂😊
Haha😂😂
Tror sku ikke det er skide sundt det der 😂😂😂
Oh hell nah man IKKE GØR DET
Hvor lækkert nam nam❤😂🎉😢😮😊😅
Nu har jeg lyst til cola 😂
Den bamse har jeg haft😂
😮🎉❤. Sia
Hvad med taco bele og wendys
Pls lave en 2
Haha, det var sjovt!
Det er en mega fed video 😊
Lav en runde 2!❤❤❤❤❤❤❤
❤️
Jeg syntes det er ne sjov video❤❤
Jeg ved ikke hvorfor men den i mærkeligt og sjov på samme tid🤣
Trier slange 😂
Jeg synes den skal hedde Melias
Den skal hedde Elliot elsker jeres videoer❤
Hej, jeg synes at den skal hedde lille trir fordi at jeg synes det kunne være et godt navn til den❤ og elsker j’ers videoer❤🎉
Kan i ikke også godt lave en YouTube kanal til øen plssss. Ps elsker jeres videoer ❤
Pippi syntes jeg er et fedt navne Ps elsker dine videoer ❤❤❤
Den skal hedde lille trier❤❤
😂
De er ikke populære mere bedgrund af mecraft blev lukket af en som der ha ked mecraft
WOW
Han kan lugte det er dig Mikkel ❤
Hahaha😂han ved at det er dig men stadig meget sjovt at se❤❤😂
Han kan bare dufte at det er dig men mega sjov video
❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤️
Hvad havde du forventet
🎉😂
Øv for dig trier
Øv for dig triger
Mega gode videoer ❤❤❤❤
(reklame) MØD OS I VIRKELIGHEDEN :D Vi kommer nemlig til LEGO House i Billund den 15. Oktober klokken 14:00 , hvor man kan møde os, og få billede og autograf, highfive og en hyggelig snak med os :D Vi glæder os til at møde jer alle! Læs mere info her: https://triergaming.dk/moed-os/
