
Heute als Erster punkten
Noch wurde kein Ergebnis gespeichert. Spiele eine Runde und hol dir den Tagesplatz.

Creeper Dash
Heute wurde noch kein Ergebnis gespeichert. Lauf los und hol die ersten Diamanten.

Chicken Rage
Heute wurde noch kein Ergebnis gespeichert. Sei der Erste.

GlitcherZ
💜 Welcome 💜 Enter a realm where Minecraft meets the terrifying unknown… where eerie tales and haunted gameplay collide! Join us as we explore haunted worlds, uncover unsettling mysteries, and bring your favorite creepypasta legends to life in Minecraft. Hit subscribe if you're brave enough to join the journey… 😱👻 🩵 Contact me for ads & sponsorships :- [email protected] ─────────────────────────────── ✨ What You’ll Find Here ✨ 💀 Horror Minecraft Adventures – Exploring haunted locations and the darkest dimensions 👹 Creepypasta Legends in Minecraft – From Herobrine sightings to lost entities 🌑 Dark Minecraft Secrets & Lore – Hidden myths, glitches, and spine-chilling mysteries ─────────────────────────────── 👀 Are you ready to face the horror? Tap subscribe and step into the unknown! 🔮🖤
To claim this channel, temporarily add mc.game to the channel description on YouTube, save it, then click below.
Log inKanalvideos
Gespeicherte Videos, die länger als 60 Sekunden sind, sortiert nach mc.game-Likes und dann nach YouTube-Likes.
Kanalshorts
Gespeicherte Kurzfilme mit einer Länge von bis zu 60 Sekunden, sortiert nach mc.game-Likes und dann nach YouTube-Likes.
Kanalkommentare
Kommentare unter den Videos dieses Kanals, sortiert nach der Anzahl der „Gefällt mir“-Angaben.
The HORROR MINECRAFT GOD 🐦🔥❤️
ඊලගට මෝහිනී ඕනෙ අයියේ..
thanku ayye mohini haduwada ❤🔥
ඊලග video එකෙන් ඕනේ මේකේ 3 වෙනි කොටස කියන අය මේ පැත්තට 😮😊
Shader එකක් දාගන්න එතොකට ලස්සනයි 😅😊😊😊😅😅
Bro chose BLOOD!!!
1:37 lazy core😂😂
💙Mod - https://modrinth.com/mod/the-legend-of-mohini ❤ 🖤aluth update ekakin malaye recipe eka lesi kiyannam 🥲💙
Verati, ❌ lasy bird✅ 😁
Technoblade R.I.P😢
W voice actor @Lazybird
Lazy and Verity
7:19 පොරට බඩේ අමාරුව 100%
තව video එකක් ඕනෙ verity😊
අපි හාවො කියලද හිතන් ඉන්නේ🥕🐰😂
28:24 හරි උඹ ඉන්න තැන හොයාගත්තා මං දැන් එනවා ඔතෙන්ට😂❤❤❤ මරු අයියේ ගැම්මක් සුද්දා ❤❤❤
Shedas pak ekak dannako lassana ekak
Lazy bird ge voice ekane…
ඊලගට රීරි යකා දාල බීසනයක් ඕනි😢😮❤
aaa bata
Mama one bro😂😂
තව එකක් ඕනේඒඒඒඒඒඒඒඒ
Verity ❎ lazy verity ✅
😢😢😢😢❤❤❤❤❤තව විඩියො එකක් ඔනෙ😊😊😊
Verity අදත් වීඩියෝ එක නියමයි ❤❤❤😊🎉 ඊලග වීඩියෝවතකුත් ගේන්න හොදේ😊❤ පව් වේරිටි😢🥺
Hi glitches
Forest එකක තියන. ටිකක් පාළු.බිත්තියේ පැල හැදිච්ච Dark wood වලින් හදපු ගෙදරක් මරු 😊😊😊. Pls like කරන්න මේකට 🎉🎉🎉
7:19 😂😂😂😂😂😂😂
Very very nice 😮❤
තව ඕනෙ වෙරිටිගෙ ඒ ව
🩵🖤❤ඔයාලාට අපි එක්ක minecraft play කරන්න ඕන නම් අනිවරෙන් මේ server එකට එන්න :D 🩵🖤❤ https://discord.gg/GVGnXZVhNH Server IPs 🖥 Java Edition Details: 🌐 IP: hungrybirds.mcc.lk:2110 / mc.hungrybirds.xyz:2110 📱 Bedrock Edition Details: 🌐 IP: bedrock.hungrybirds.xyz 🔌 Port: 19134
ඊළඟට රාවණා ඕන Glicher ගැම්මක් අල්ලමු🫂
Glicherzගේ තව වීඩියෝ ඔන අය like එකක්❤❤
එක හෙල්මට් පාරයි ❌ එක මන්න පාරයි ✅ 😂
යාළුවනේ glitcherz ට like ගොඩක් දෙන්න 😊😊😊👍👍
R.I.P😢Minecraft king 🤴
Bro is confusing in that scene 😂❤
වෙරිටි දිග විඩියො දාන්න ❤🎉
ජාත්යන්තරයට යන්න ඕනෙ Mod එකක්😂❤❤ 1:32
මහසෝනාගේ බාප්පාගෙ මල්ලි වනුයේ GlitcherZ ය😅😅😅😂😂😂
5:25 malle malle mee boru marasi epa malle😂😂
අද රෑට තොවිල් නටන්න වෙනව😂
රෑට නිදාගන්න එපා. එතකොට skin walker එක්ක විතරයි ඔට්ටු වෙන්න වෙන්නේ ගොඩක් mobs ලා එන්නේ රෑට ඔයා ඇවිදින්න එහෙම යද්දී රෑට යන්න bro this is Challenge for Games enjoy and fun😊. තව අදහස් ටිකක් මන් ගාව තියෙනවා ඒව යට මගේ Comment වල ඇති.😊❤🎉. පුලුවන්නම් අනිවාරෙන් ඒව කරන්න.😊❤. Thanks 👍
cool myths
මම වැදගත් වීඩියෝ එක්ක බල බල ඉද්දි මේක බලන්න ආවෙ පටස් ගාල බලල යන්න ආවට බලාගෙන යද්දි දිගටම බලන්න්න හිතුන😅
ඉක්මවන්ට පාට් 3 ඕනි
Glitcher z ඔයා සුපිරියි
Lazy bird තමයි යාකා😂
අර මැප් එකෙ රතු පාට බොල පෙන්නන්නෙ යක්කු ඉන්න තැන්ද 😢😮❤
Drdonat verity ගෙ දාපු විඩියෝ එක බලපු කට්ටිය කො❤❤❤
ENGLISH සුපිරි ඔයාගෙ ❤️ මට කඅයලා දෙන්න බෑද 😌❤️
Yoo Mru bro GG 🎉😂💙
ඕක බෙඩ්රොක්වලට නෑනේ bedrock වලටත් එකක් හදන්න😢😊
Animation ekak one 🎉❤
බය වෙනවා යකෝ වෙන මොනවා වෙන්න ද........😂 From spidey
💙🖤❤GUYS THANK YOU SOOO MUCH FOR 29000 SUBS 💙🖤❤
ගැම්මක්
Yooow nice 🙂
part 4 ඊ ළඟ සතියේදී වත් ඕනි
26:38 hamogema lokuma prashne.😂yakek avath e prashne thiye😂
මරෙ මරු ජය වේව දිගටම එපි ඔනෙ ඈ
ආයෙත් අදත් සුපිරියක් තමයි❤🎉
lazy ඉන්නවනම් massge එකක් දාන්න glicherz එක්ක 😁😁
Lazy bird ට හෙම්බිරිස්සාවක් හැදිලා😂
filtricks දාල තියෙන sherdars එක දාමුකෝ
🥹💜️🤭ගිතර්සිගෙන් වීඩියෝ එකක් බලාගන්න තිබ්බ කල් 🤭
Herobring 😎
මම තමයි එක අදත් මරු❤❤❤❤❤😊
ලයික් දාපං යකෝ 👍
Supiri❤ thawa ekak one❤ ara amuthu text japanese walin thiyenne
මම thamai 1000vene like එක දැම්මේ 😮😮
oyata owa play karanna baya nadda
සුපිරි මයින්ක්රාෆ්ට් මෆියාසිටිගෙන්නකො❤
සුපිරි
Fear night fall one
8:00 හුත් ඉවරයි ඉවරයි 😂
I wait for you
Nice video bro
real verity😂(lasy verity😂) 👇
Mama first
සුපිරියක්
Super
කුපිරියක් 😄👍
Friend or foe naddooo Adath gammak ❤❤❤
මන් දැන් එනව ඔතනට 😂❤ ගැම්මක් තමා
තහනම් උන mod එක ❌ තහනම් උන මෝඩ එක ✔️ 😅😅😅 Anyway nice video
Congratulations 🎉🎉🎉
කාටද කරන්ට් තියෙන්නෙ
මෙච්චර කාලයක් කොහෙද හිටියෙ🎉❤
Animation ekak oni 😮😮😮
😂"Subscribe karapu nathi yakku innaww"
0:18 කවුද මහසෝන කියන්නේ😮
Mama first yay !!!!!!
13:04 glicherz අයියට හික් ගෑව්නා😅❤️
කො යක්කු 💀💀☠️👺🧛♂️
Gg manhunt one😂❤❤
ඉක්මනට විඩියෝ එකක් ඕනේ❤❤
වීඩියෝ දාන්න 😂❤😢😅😅
Hirobrain😊😊
උබ දිනන්නේ යකෝ😂❤❤
Animated series ekak one❤
3:58 honour techno
Shader එකක් දා ගත්තොත් මොකද 😊
► glicher z VS මහසොහොනා
Hai
Technoblade එයාට කැන්සර් එකක් නිසා මේ ලෝකෙ දාලා යන්න උනා❤
එයාව රෙද්දකින් වහලා තියෙන එකම හොදයි නැත්නම් මල වදයක් 😅😂 Nice Glitcher Z
Hamadamath pana wage aderei glitcher
මේ තව එකක් ගේන්න😊💙💙
VERITY❌ LAZYBIRD✅
Nice 👍❤️
Glitcherz මෑන් හන්ට් එක්ක් ඕන❤❤❤❤😊
ඒ මෝඩ් එකනම් ගොඩක් විතරක් භයානකයි නේද අයියේ 😮😮😮
සුපිරි RPG පාර
ගැම්මක් තමා මල්ලි
මහසෝනට කවදද 6 pak ආවෙ මරු මරු 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
10:50 oka mata normal mc eke hambelaa thiye (no mods)
maru thamks
Glicherz thawa mine craft horror series ekak ඕන
මම තමයි ඉස්සෙල්ලම ලයික් කරේ සහ Comment කරේ❤❤❤❤❤
Glicherz gammak mama balan hitiye me vage video dayi kiyala pitarata anith minecraft channel oneblock jumpscare videos danavane 👍🏻😄👌🏻😎❤️🎉😊😊
🎉💞💟🛑💙💙
Wow wow❤
🎉
1st comment... Say hi... Glitcher_z...😈😇
12:21 snow golem ලා bad land, jungle වලත් මැරෙනවනෙ
Alley ලව ආයුධයක් තියෙද්දි ලාවා දාලා බලන්නකෝ ....
Hari
Verity ගේ තව වීඩියෝ ඔන
Mata like 3 kata wadiya awillA na 😢😢😢😢😢😢is
දාපිය ලයික් ❤❤❤❤❤😂
vein miner mod eken shift ek oban gaha kapuva mulu gahama kapeno Gz❤🎉
8:49 Herobinege nemeda
17:44 මොකද්ද ඒ සද්දෙ 🥲😂
Video eka niymai
Nice GG 2 one:D
ගැම්මක් GlitcherZ
Minecraft secret rooms gennako please ❤️❤️❤️
සුපිරි එල ආදරෙයි ඈ ❤😊
Nice ❤❤❤❤❤❤
😱👻🥶😵
ඌ කර වෙන්න ඇති
Bro seriously සුපිරි
Verity ep 4 කුත් ඕනී
Ep 3
මෝඩ එක නෙවෙයි නේද සහෝ විඩියෝ එක සුපිරි
Yoooooooo 😃💙
Bro oya mine karaddi ena sound eka hena satisfying
❤❤
Ube video patta ❤
❤❤❤❤❤❤❤❤
Supiri 2 one
4:43
Meka mod pack ekak neda🎉🎉
Ube sound madi
3:40 Iron golem ❌ Golem iron✅
Wow 🎉
Nice next gameplay droken script please
නියමයිසිපිරි😂😂❤❤❤😊😊😊
Oka subvition surface dala shade smooth denna.
adde 😲
Hey BROOOOOOOOO .godakalekin
❤🎉😊
ඉක්මනින් ගේන්න ❤❤❤❤
Herobrine 🫅👑👑👑👑👑👑👑👑👑
Herobrine 🎉❤
මරු බං❤
Me Video aka Danna
Entity left 😂😂😂
❤🎉
LAZY ගේ කට හඩ මයි❤❤❤
3 ඕනේ
අයියේ ඔක ඔයාගෙ ගෙදර කර ගන්නකෝ
Nice O/L ivara nisa mu fire wela 😂
Adath supiriyak ❤❤😂😂😂😂
ඒ aiban are thanakola nikan kadenne😂😂😂😢😅😅❤❤eke hode mode. Ekakde❤🎉
_______________😂_____________
Hi පක්කුනේ 😅
glitcherz first comment from me❤❤✨✨
මමත් ඒ Skeleton ට බය වුනා 😱😨😰
MAMA 1 😎
yoo, Dirt use karanna epa platform eka hadanna wood use karanna , dirt hena Rare deyak OneBlock vala
😮😮😮
Adath supiriyk❤️ Me series ekanm nathara karanna epa digatama danna🎉🎉🎉🎉❤
Blood island ekee epiyak😊
Glicher math ekka horror sireas ekk karamuko
❤😂😂😂
Zombie ලා මොකාටද බය 🤔🤔
Totem eka thama රෙන්ඩ වෙලා නෑ තව ටිකකින් රෙන්ඩ වෙයි 😂 💩
තව villeger ලා වර්ගයක් තියෙනවනෙ😅 Show biome එකේ
තව මේ වගේ එකක් ඕනේ
Me wage video hadane kohomada
🤔🤔🤔
1=glichrz 2=hero brain 3=null
Herobrain
Herobrine❤❤❤❤the real legend is steve😅☠☠☠☠☠
Herobring Like Madi nade👍👍👍👍👍
අයියෙ ඔයාගෙ විඩියො මරැ ඇ ❤❤❤❤🥺
😂😂😂😂😂😂
Super G
just like in the OG movie W glitcherZ love your Vids
😊🎉🎉l❤
yo lazy da verty
ඔයාගේ video ගිය අවුරුද්දේ බැලුවේ මාර ආසාවෙන්! ආපහු කලෙකට පස්සෙ මෙහෙම එකදිගට ගොඩක් බලන්න ආවහාම මරු ! අලුත් Video ටික සුපිරියි 🎉🎉🎉
දැන් නම් දිගටම වීඩියෝ දනව මෙහෙමම යමු ❤❤❤❤
Super super very very super👍👍👍👍👍👍👊 තව සුපිරි එකක් ඔනෙ 👍කරා සුබ්ස්ක්රබ් කරා
😂
nice !
😮❤❤ මරු ❤❤😂😮😮
Patta❤️🤜🤛
gmmk 😄
Nice💀🔥
gooooooood broooooooooooooooooooo😊😘
❤❤❤❤
Maru aiye thawa meh wage videos hadanna 👍 mewa patta
👌😅😅😅😅
😂😊
Super shot😂😂😂😂
Keep inventory dha gannin
