Volver a YouTube
YouTube
Finlandia

Zavast

đŸ”„WE HAWT!đŸ”„ EipĂ€ muuta tĂ€rkeÀÀ sanottavaa oikeastaan ole. Mut minecraftia tosiaan enimmĂ€kseen pelailen. Ei mul muuta Peace!đŸ€™

Suscriptores
52,900
Vistas
9.6M
VĂ­deos
138
Ganancias mensuales estimadas
$13.0 - $22.0
Channel owner
Unclaimed

To claim this channel, temporarily add mc.game to the channel description on YouTube, save it, then click below.

Log in

VĂ­deos del canal

VĂ­deos almacenados de mĂĄs de 60 segundos, ordenados por Me gusta de mc.game y luego Me gusta de YouTube.

Me gusta en YouTube
9,861
Vistas
246.7K
Me gusta en YouTube
6,729
Vistas
205.5K
Me gusta en YouTube
6,017
Vistas
197.1K
Me gusta en YouTube
5,527
Vistas
213.9K
Me gusta en YouTube
5,507
Vistas
167.2K
Me gusta en YouTube
5,227
Vistas
164.9K
Me gusta en YouTube
4,925
Vistas
195.4K
Me gusta en YouTube
4,840
Vistas
219.1K
Me gusta en YouTube
4,691
Vistas
175.7K
Me gusta en YouTube
4,114
Vistas
168.3K

Cortos de canal

Cortos almacenados de hasta 60 segundos, ordenados por Me gusta de mc.game y luego Me gusta de YouTube.

AĂșn no hay cortos almacenados para este canal.

Comentarios del canal

Comentarios debajo de los videos de este canal, ordenados por recuento de Me gusta.

EDIT: 6:36 ja 8:59 ÀÀnet ei toimi koska YouTube pÀÀtti poistaa ne :)) No huh huh :D TĂ€llĂ€ videolla tosiaan yritĂ€n vetÀÀ Minecraftin hardcoressa lĂ€pi samalla kuin Slinkon yrittÀÀ tappaa mut. MitĂ€ piditte? Kuka ens kerralla mukaan? 👀

Me gusta en YouTube
118

"TĂ€nÀÀ pelataan tĂ€llasta mielenkiintosta... juttua" Vitsi toi oli hyvĂ€ xDD Edit: vitsi mĂ€ tykkÀÀn tosta musiikista taustalla alussa :o Edit: tÀÀ oli niiiin eeppinenđŸ˜±

Me gusta en YouTube
84

Melkein piti laitta "Voi harmi kun harmittaa, mutta ei saa harmittaa. Paras pelaaja on se kenellÀ on eniten kivaa."

Me gusta en YouTube
78

Koska jengi o suuttunu ettei oo credittejÀ ni laitetaas sitten :D Idea saatu: https://www.twitch.tv/nelskutin Mukana videolla: https://www.youtube.com/user/00SkyBear00 Koodannut: https://www.youtube.com/channel/UCOnyelnPRXP0m2Vj0SDpwhA Setupannut: https://www.youtube.com/channel/UC0om_dZjk9O-b32pFUeWGnw Auttanut: https://www.youtube.com/channel/UCKbIx2E7WNCDvIwlBk57_sQ/ Thumbnail: https://www.youtube.com/channel/UCzljze-woVrnxdl2j7Ab7Xw Editointi inspi: https://www.youtube.com/watch?v=cZVu7QyPLe0 Editointi inspi: https://www.youtube.com/watch?v=rLXwd2xdkm8 Editointi inspi: https://www.youtube.com/watch?v=ois7FwG8o0A Auttanut: https://www.youtube.com/channel/UCZVcUEHj75cQ4RQW-RrJuwQ Auttanut: https://www.youtube.com/channel/UCZQAvqItxq4jKsZf3dwGp9g Auttanut: https://www.twitch.tv/dantsi_ Ja jos joku NYT vÀittÀÀ etten oo jotai creditattu ni voi syö sukka xDD

Me gusta en YouTube
69

Ei vissii kulunu yhtÀÀn ender eytÀ portaalin ettimises kun sait niit 11 ja kun menit stongholdiin sul oli yhÀ 11

Me gusta en YouTube
44

Tee video: minecraft, mutta en saa droppaa mitÀÀ mitÀÀn mikÀ joutuu inventöryyn eikÀ mitÀÄn saa laittaa chestii! Ja saa siis craftaa tai laittaa jotain juttui kaikkii tableihi

Me gusta en YouTube
33

Se fiilis, kun on ollu kokopĂ€ivĂ€ menoo ja lopulta ku pÀÀsee kotiin niin vĂ€syttÀÀ, menee hetkeks kotisohvalle istuumaan ja sitten huomaa YouTuben etusivulla Zavan uuden videonđŸ€€ Kiitos pĂ€ivĂ€n piristyksestĂ€! Oli loistavaa settiĂ€! :)

Me gusta en YouTube
28

6:00 tarkotti ettÀ niitÀ ghasteja spawnaa sillee randomisti vaa niitÀ ghasteja spawnaa blockeille ja sillee niinku se ghast oli sielÀ bastionilla jossa sillÀ oli blockeja jolle spawnaa.

Me gusta en YouTube
21

Ghastit ei voi spawnaa ilman blockkeja, mut tehÀ viette blockkei netheriin ja toki ne chunkit mitÀ siel valmiiks on, on ongelma :D

Me gusta en YouTube
11

Slinkon: Juoksee Zavastin perÀssÀ Zavast: *Juoksee narniaan asti karkuun*' Legenda kertoo ettÀ Zavast on vielÀkin juoksemassa Narniaan asti...

Me gusta en YouTube
6

Itseasiassa 15:30 Se oli puoliks Slinken apua:D jos se ei ois hÀmÀnny et ois EhkÀ laittanu. Sorsa (katoin vidin loppuu)

Me gusta en YouTube
5

HyvĂ€ video, Sorsa! LisÀÀ nĂ€itĂ€ :) Tubu olis kiva vieras tai Saiix. Editointi oli kans tosi LIT đŸ”„

Me gusta en YouTube
4

Sun videot on parhaita!😌👍 Tee lisÀÀ tĂ€llĂ€siĂ€ videoita! ps minkĂ€köhĂ€n lainen uusi setuppi on?

Me gusta en YouTube
4

VÀhÀn kÀytety rÀÀ musiikki jota laitat aina ekana soimaan ja suurimman osan videon ajasta. Suosittelisin ettimÀÀn muitakin eeppisiÀ musiikkeja, niitÀ kyllÀ on!

Me gusta en YouTube
3

Siis teet ihan sika hyvÀÀ kontenttia ja oot muutenki hyvĂ€! đŸ€— TykkÀÀn myls ihan sikana sun texture packista! Voiko sen jotenkin jakaa?

Me gusta en YouTube
3

6:10 eiks se ois toiminu jos oisitta hakannu ne alimmat portaalin obsidianit ite ja laittanu ne sitte ite siihe? đŸ€” HyvĂ€ video! đŸ”„

Me gusta en YouTube
2

Aloitin Sveitsin valtaamisen juuri ennen heidÀn kansallispÀivÀÀnsÀ valitsin saksan kieltÀmÀttÀ se harmittaa hieman kaasu alkaa loppua eikÀ vielÀ ole edes talvi en onnistunut valtaamaan yhtÀÀn Sveitsin provinsseistÀ ja nyt kimppuuni hyökÀtÀÀn liittoudun ranskan kanssa ehkÀ he voisivat auttaa

Me gusta en YouTube
1

Voitko leikata vÀhÀn enemmÀn ettÀ ois lyhyempi video koska en jaksa kattoo ihan nÀin pitkiÀ ÀlmÀö

Me gusta en YouTube
1

Voitko tehĂ€ videon miten lataa toi sun texture pĂ€kki ja yli pÀÀtÀÀ mitÀÀ texture pĂ€kkii? đŸ™‚đŸ€š

Me gusta en YouTube
1

Pystyitte kyllÀ laittaan niitÀ slÀbejÀ sinne endiin, mut aina kun joku tulee siitÀ portaalista niin peli muuttaa kaikki palikat siitÀ plÀtformista 3 ylöspÀin ilmaksi.

Me gusta en YouTube
1