
Kebap Shorts
Kebap dükkanı değiliz aşırı ciddi Minecraft oynuyoruz. Kebap kanalının resmi shorts kanalıdır. ➽ Discord: discord.gg/e3Ju79xsC6 ➽ Yan Kanal: Kebap Shorts ➽ Ana Kanal: Kebap ➽ Instagram: @kebapwastaken IGN: HolyLama, baddcat
To claim this channel, temporarily add mc.game to the channel description on YouTube, save it, then click below.
Log inVídeos del canal
Vídeos almacenados de más de 60 segundos, ordenados por Me gusta de mc.game y luego Me gusta de YouTube.
Cortos de canal
Cortos almacenados de hasta 60 segundos, ordenados por Me gusta de mc.game y luego Me gusta de YouTube.
Comentarios del canal
Comentarios debajo de los videos de este canal, ordenados por recuento de Me gusta.
Hayatı boyunca Endermanlerden nefret edecek...
Bence Minecraft ı silmek için geçerli bir sebep
Teori:o bir makineyse bizim gözyaşı dediğimiz eşya netherda ghastın erimiş bir parçası olabilir ve acı duygusu kodlamışlarsa eridiğinden acı çekiyodur
Türk olduğu için artı olarak üzüldüm 😢
Yaşa be Azerbaycan 🫂👊👏🏻🇦🇿
Türkiye'de sıradan bir daire:
Bu kadar uğraşmak yerine yerden bir toprak bloğu kazıp altınıza koyabilirsiniz
6 sene önce oyanadım en son , bu ne amq kafayı yicem en son eşeğe biniyordum
Gene küfür edip ban yiyebilirsin 😊😊😊😊😊😊
Bence mojangın kesinlikle bunu değistirmesi lazim artik endermenler 3-4 saniye bakilinca saldirmali hemen saldirmasinlar adama cok uzuldum la
Tamamdır peki geri doğarsa? Düzenleme: Anne oğlun ünlü oldu!
Bu videoda hiçbir enderman'e zarar gelmemiştir.
Herkes öldürür sevdiğini
TYT kira sorusu ⛏️💎
Mojang'a laf etmesek olur mu çünkü her sene hiçbir işe yaramayan bloklar getiriyorlar!
Teori: Ghastlar Aslında Normal , Uysal Canlılardı Fakat İnsanlar Onun İçine Mekanik Şeyler Yerleştirip Kontrol Ettiler Fakat Onun Hislerini (Üzüntüsünü) Değiştiremediler Bu Yüzden Ghastlar Ağlıyor (bin like için çok teşşekürler hayatımda hiç bukadar like almadım :) )
Tarih tekerrür etmiş bı nevi😶
İlk defa videonun İngilizcesi türkçeden önce geldi
"allah çarpsınki real" ikna oldum
Ghastlar ilk başta dünyada yaşayan hayaletlerdi ve antik oyuncular bir robot yaptı ama işler ters gitti, bu hayaletler bu robotların içine girdi ve ghast ortaya çıktı. Bunu fark eden antik oyuncular ghastları nethera hapsetti. Ghastlar dünyaya ait oldukları için netherda eriyip acı çekiyorlar ve bu yüzden bağırıp ağlıyorlar. (Zaten mojang bu yüzden minecrafta madenci hayaletleri eklemedi)
Sonunda Azerbaycan internet kültürünü tanıtacak bir olay yaşanmış ellerine sağlık Kenan
Tam bir blok mu sorusunda çok belli etmişti ya fenerdi ya da iskeleydi
Azerbaycanlı oyuncu ❤❤❤❤
Matematik hocamın benden beklediği performans:
Son gülen iyi güler...
Seni banlayan moderetöre vs atılır
Bu hayatta en yakın arkadaşına bile güven vermeyeceksin.
Bende 'acaba bu adam tek başına ne yapıyor' diye düşünüyordum cevabı öğredim :)
O kediye söyle video atsın.
Adama uzuldum az tepki bile vermis ben klavyeyi kirardim
Japon sitesi tarafından kanalın cripto kanalı olabilirdi
Peki,bunu kaç saatte yapıcaz? İlk defa bu kadar like aldım
-Bu videodan ne öğrendin? +Aaaaa tek atarmis
O sırada warden farmını yapan adal: Len sen kime
Kebap: "Kahverengi tonları var mı?" Poniks: "evet" Kebap: çanı kırar
Abi bu kiracıların içinde bi kiracı var😂
Bu seedleri bulanlar işsiz
Yuşabakalım oynuyoruz
Kebap map art ı başka amaçlar için kullanmış gibi
Kutunun yanındayız
adam 1 haftada toparlayıp tekrar speedrunlara başladı, helal olsun Skycrab ben olsam enderman işkence diyarını çoktan açmıştım
Bedrock da imkansız ama bir korku modu var o oyuncukarı hayatta kalma moduna geçiriyor
Bunun uzun hali gelmeli
O KEDİYE SÖYLE CİVCİVE SÖYLESİN CİVCİV VİDEO ATSIN
Oyuncu koltuğundan (helal olsun)
Hangi deli kuyunun içinde su var mı diye baksın ki
Undertale❌️ Block dash✅️ (İlk defa bu kadar like ve yorum alıyorum sağolun)
Aynı zekâyı okulda kullansan şu an profesör olmuştun
CubeCraft Sunucusundan Oynayabilirsiniz... Bedrock/Java Fark etmez. ( BURAYA YAZANA KADAR İNTERNETE YAZSANIN IP BULURDUNUZ AWK)
Kural 1. Kimseye asla güvenme...
Ben daha ilk sorundan rwainin bloğunu bildim çünkü tam blok sayılır galiba dedi
Bugün de kenankardes için yakıyoruz 🚬🚬
Onun Yerine Okyanusun Ortasında Yapmak 🗿
30 AĞUSTOS ZAFER BAYRAMI KUTLU OLSUN
O sırada bedrock: /Kill-oyuncu yaratıcı modunda olduğu icin öldürülemedi Boşluk-Hasar yok boşlukta yürüyebiliyon
Abi 3370 gün önce ban yediğini nerden hatırlıyon ben daha geçen akşam ne yediğimi unuttum
Arkadaşlar yanlış anlaşılmasın Yuşa abi bilerek kaybetti yoksa kazanırdı yani
Block dash❌ Minecraft dash✅
Bu sefer yöneticiye söv daha iyi
Gojo ve mahitoyu gorunce guldum
Veya önünüzdeki bloğu kırabilirsiniz
Oha Kebap shorts ve Hatsune miku oha ifşaaaa
Poniks yeni kişiler ile sosyalleşiyor
Sonu Çok Güzel Olmuş😅
Gizemli yaratık (opsiyonel)
İLK DEFA TÜRK BİRİ DÜNYA BİNCİSİ OLUCAKTI YA
Eyvah ifşa oldun abi😂
Arkadaşlarıma yaptığım minik şakalar
Ayanokoji , miku fanıymış
Sarki ismi - Awaken BGMer beğenin başkaları gorsun sevaptır
Kaç senelik sunucu be... eskilere döndüm
MR BEAST TURNUVASİNADA GİRDİ
VAY VAY AVAY YUŞA BEYGIL GELMİŞ
Bu seed onu bir antik şehrin içinde DOĞURUYOR💀
Şu en sondaki kısım beni hayattan soğutturdu, teşekkürler
Artık içerik üret be adam
Derken aklına yağmur gelmiştir
Kurbağa: beni çağırsana gardeşim
bilmeyenler için endermanler yaprağa ışınlamaz,spawnlanamazdır
Zilde Kahverengi Vardı...
Abi bu mlg türü çoktan var zaten
Kutuya destek İyi yapmışsın abi
-Abi sen girince portal kapandı arkandan -NEEEE
Taraftar çıldırdı peachi istiyor
"alllah çarpsın ki real" "çok basit bişe zaten olm" klassik yusuf
1:13 ara sokakta tas kafalı adidas eşofmanlı keko ile 0.01 sn göz göze gelmişizdir
Azerbaycanda bir Minecraft YouTuberi olarak Kenan Kardeşle gurur duyuyorum 🇦🇿
Eski kuyuların derinliği 10 metre falandı, ben buna da razıyım
Age of War göndermesi efsane ya :D
Abi yine sövsen ne yapar acaba sjsjs
O pisi pisi şöyle video atsın 100 yıl oldu
Yuşa o kadar büyük adamki oyunu kazanmayı hiçe sayıp gönülleri kazanıyor sen çok büyük adamsın Yuşabeygıl
Cheap pickle videoyu izlerken sövüyor.
Baba parayı buldu yaw :D
Çok eğlenceli devamı gelsin sende bulmaya çalış bazen
anlık bedrock oyuncuları: o bize işlemez kardeş
o soru bu senenin LGS'yi hak etti
Bunu yapmak:🤡🤡 Okyanusta yapmak:🗿🗿🗿 Düzenleme:ilk defa bu kadar like aldım thank you :3
X:Kaç kere izledin? Ben:aaaaaaa
discord sunucum (çok iyi ortam): https://discord.gg/e3Ju79xsC6
O sırada aktif nether portalının attığı bakış
Panelci chiken
senin bloğun blokmu desen daha iyi olurdu poniks
Bu adam neden kendi kanalı dışında her yerde
Oyuncu: Mojang bu hataları neden düzeltmiyor? Mojang: Ağlama hadi oyna
Mutlu ghastlar ile artık bu bir teori olmaktan çıktı, makine kısmı hariç.
"cem burası mahzen gibi bir yer" geldi aklıma baştaki yeri görünce
Ramiz dayı güzle parça
Nedense minecraft kanallarının giriş müziģi gibi
Helal olsun parkurda sıkılmayıp parkur oynayan eleman
Kaç yıldır Minecraft oynayıp bunu yeni öğrenen kebap
La eskiden o kuyunun dibine gizli ev yapardık
O sırada gene yanlışıkla küfür edip ban yersin
Şekilde şaheser yalnız
"Kanka bi gelsene bişi yapcam" "Yok"
1.14 öncesi o kuyu bi 10 blok kadar derin oluşurdu ben çok severdim sonra bi baktım artık öyle değil hayal kırıklığına uğradım
parkurdaki kazandığın parayla o kazmayı +4 yapamassın
Bende bu hata bi tek bende oldu sanmıştım...
✨️BaŞArğ TaMağm KUlağğıMIz aMaĞ✨️ ✨️YAPMAĞĞ✨️
baya alakalı enistiien
müzik aklıma hold on tight'ı getiriyor..
Muzcrafta başlayacaksanız bilmemiz gerekenler 1- para yatırmadan gelişmek aşırı zor 2- videoda anlatıldığı gibi parkur yaparak hiç bir yere varamazsınız. (ömrünüzüde verseniz) 3- Kollanan Klanlar ve Oyuncular var hiç bir şekilde işlem yapılmıyor. 4- Saçma Sapan sunucu hataları yüzünden kaybolan itemlerin telafileri yapılmıyor. 5- Destek Sistemleri Çok yavaş Dönüş Sağlıyor. ( 1 ticket için 3-5 gün beklerseniz şaşırmayın )
Kebap çok iyi oynadı göktuğ sattı
Alttaki anlık videolar çok iyiydi özellikle Mahito, Gojo ve The lich
"Sunucunun içinden geçiyor..."😂😂😂😂
Jackpot tutturdun abi şansa bak
#KUTUNUNYANINDAYIZ #PANELCİLEREHAYIR
havuz partisi sanki biraz acılı gibi
Sonda kendini yaratık olarak bahsetmen gerçek detaymı :)
Olm gojo yerinde kartopları mavi ve kırmızı çıksaydı çok iyi olurdu
başlamayın bu servere her türlü mağdur ediyorlar 13+2 ve 13+4 kazmalarım silindi iade sağlanmadı
böyle minigamelerin uzun videoları gelsin
Rwaii abi sen YusufT'nin videosunda nasil lavda yüzme başarmini yaptin aq
@YusaBakal Yuşa beygılın bu kadar hızlı yenilmesini hiç beklemezdim bunu sana nasıl yakıştıralım yuşa beygıl
1,5 block ❌️ 1,5 Milyon block ✅️
Taraftar çıldırdı adal ve peach'i istiyor
Bence detroit become human oyunundaki gibi bunlar bi şekilde bilinç kazanmış olabilir. insan ırkının yok olmasında büyük rol oynamış ancak yenilip nether a hapsedilmiş olabilir ve muhtemelen nether kalelerinin yapımı için kullanılmış olabilir
Bu hatayı nasıl bulmuş
Attığı gönderiye bakarsanız klavyedeki K tuşunu söktüğünü görebilirsiniz
abi seslendirmeyi nasıl yapıyorsun ve sesi keydettikten sonra bir site veya başka bişe kullanıyonmu sesi güzelleştirmek için lütfen cevap ver plsss <3
Rwaii chill sanıyordum
Hiç kimse fark etmemiş ama sniffer için tam canlı demedi o yüzden tek yedi
aslında warden doğarken onun hitboxı küçük oluyor ve doğunca büyüyor. o küçük hitbox büyümeden önce (4 saniye falan sürüyor diye hatırlıyorum) etrafını bloklarla kaplarsan da warden sıkışarak ölüyor.
Adam hiç birşey yapmadan kazandı la
Wardenlerin korkulu rüyası Doğukan Adal💀💀💀
Oh beee sonunda bulundu valla bence başa bela oldular sjsj😂
Kebap abi minecraft kamera yapmanın yolununu buldum Structure_block alıp istediğimiz yere denge bölümünden yazıyoruz biraz uğraştırıyor ne kadar alan yapcaksan o kadar ayarla maks 64x64 bi vidyonda paylaşsan kebap üylerinede bilgi olur
Burası mahsen gibi bir yer
FNAF geldi aklıma direk
Son güncellemelerde mutlu ghost un gelmeside bu teoriyi destekliyo
Arkadaki şarkı aespa nın hold on right şarkısının instürmentalıne benziyo
"İts over anakin I HAVE HİGH GRAUND" -Obi wan kenobi
Sağol abi sayende matematiğimi zorlayarak yaklaşık 10dk bunla uğraştım (yada 3 saniyede yerden bi toprak alabilirsiniz)
orda kırdığın çoğu bloğu özel bir eşyayla daha hızlı kırabilirsin mesela yaprakları kılıç veya makasla daha hızlı kırabilirsin
Minecraftta bir makinenin içinde çalışan bir yazılım ve onun içinde bir sürü duygusu varmış gibi olan bir sürü yaratık ve canlı var
bu hangi sunucu
ve bunun gibi oyunları nerden oynarım tlauncher dan oynuyoımda
Yada bir çılgınlık yapıp altınıza bir yarım basamak daha koyabilirsiniz...
Abi o biraz iyi dediğin kazma 100k kredi ve kredi 35b ve +1 bile 1t falan ki +2 ve sonrası 2 ve 6t arası
Kaç bloktan sonra olduğunu da söyleseydin sana zahmet.
Minecrafttaki bedrock sürümündeki en nadir yapı köydür. Çünki bedrock sürümünde köy bulma olasılığımız 10^999999999'da 0,0000000001'e düşürüldü.
Abi jjk izledinmi
Bir çılgınlık yapıp altına blok koyabilirsin



